Η Ελλάδα είναι ένας ιδανικός προορισμός για υποβρύχιες καταδύσεις. Με χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμή, αναρίθμητα νησιά και βραχονησίδες, καθαρά νερά και υπέροχους βυθούς, η χώρα μας έλκει δύτες από όλον τον κόσμο. Πλούσιος σε αρχαιολογικά ευρήματα και κομψοτεχνήματα ανεκτίμητης αξίας, ο ελληνικός βυθός κρύβει μυστικά χιλιετιών, τα οποία ενθουσιάζουν το κοινό όταν έρχονται στο φως.

 

Τα ελληνικά πελάγη είναι πολυσύχναστα από την αρχαιότητα και είναι πραγματικά σπαρμένα με ναυάγια διαφόρων εποχών. «Αρκεί να λάβει υπόψη του κανείς πως μόνο στην περιοχή των Φούρνων έχουμε εντοπίσει 58 τέτοια ναυάγια» λέει η προϊσταμένη της Εφορείας Ενάλιων Αρχαιοτήτων Παρή Καλαμαρά. «Έχουμε ναυάγια ακόμη και της προϊστορικής εποχής και φυσικά της κλασικής, της υστερορωμαϊκής, της βυζαντινής, αλλά και πολύ πιο πρόσφατα» συνεχίζει η ίδια. Αλλά πόσα από αυτά είναι επισκέψιμα; Οι καταδύσεις αναψυχής νομιμοποιήθηκαν μόλις το 2005, καθώς μέχρι τότε ήταν απαγορευμένες και καμία κατάδυση ιδιώτη δεν μπορούσε να γίνει χωρίς τη συνοδεία φυλάκων αρχαιοτήτων ή αρχαιολόγων. Τη χρονιά εκείνη έγινε για πρώτη φορά αναφορά στην έννοια των θαλάσσιων καταδυτικών πάρκων και στην πιθανότητα δημιουργίας υποβρύχιων μουσείων. Πέρασαν όμως άλλα οκτώ χρόνια από το 2005 για να καθοριστεί ποιοι ενάλιοι χώροι είναι επισκέψιμοι. Οι χώροι αυτοί καθορίστηκαν από το 2012 έως το 2015, ενώ το 2019 χαρακτηρίστηκαν επισκέψιμα άλλα τέσσερα ναυάγια.

 

Για όλες αυτές οι εξελίξεις είναι ενήμερος ο συνεργάτης της Novibetκ. Ροδόλφος Οντόνι, που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στον τουρισμό, αλλά και σε άλλους τομείς της οικονομίας, όπως οι ψηφιακές εκδόσεις, το real estate και η ναυτιλία. Το πρώτο υποβρύχιο μουσείο που θα ανοίξει πιλοτικά τις πόρτες του το ερχόμενο καλοκαίρι είναι αυτό της Περιστέρας Αλοννήσου στις Βόρειες Σποράδες και θα ακολουθήσουν τα τρία του Παγασητικού. Εκεί βρέθηκε βυθισμένο ένα αρχαίο εμπορικό πλοίο, πολύ μεγαλύτερο από αυτά που έχουν βρεθεί μέχρι σήμερα. Το πλοίο διακρίνεται σε βάθος 30 μέτρων και το φορτίο του δείχνει σαν κάποιος να το έχει ακουμπήσει προσεχτικά στο βυθό της θάλασσας. Ο χρόνος και τα θαλάσσια ρεύματα το έχουν ελάχιστα επηρεάσει. Αντίθετα το κάλυψαν με άμμο και διαφύλαξαν το μυστικό του για 2.500 περίπου χρόνια. Το πλοίο βυθίστηκε μεταξύ του 425 και 415 π.Χ. και μετέφερε εμπόρευμα κρασιού από τις οινοπαραγωγικές περιοχές της Βόρειας Ελλάδος, όπως η Μένδη στη Χαλκιδική και τα νησιά των Σποράδων, Σκόπελος και Αλόννησος.

Μετά την καταλογογράφηση και αφαίρεση του πρώτου στρώματος αμφορέων, εντοπίστηκαν άλλα δύο στρώματα. Στο τελευταίο στρώμα βρέθηκε και ανελκύστηκε μεγάλη ποσότητα μελανόχρωμης κεραμικής, όπως κύλικες με εμπίεστες και εγχάρακτες διακοσμήσεις, επιτραπέζια πινάκια, αγγεία πόσεως οίνου, λυχνάρια, χάλκινα σκεύη και πολλά άλλα θραύσματα αγγείων καθημερινής χρήσης. Τα ευρήματα αυτά ανήκαν σε σκεύη συμποσίου και διατηρούνται σε άριστη κατάσταση, σχεδόν όπως πριν από 2.500 χρόνια. Η θαυμάσια τεχνική και το στιλπνό μαύρο χρώμα τους φανέρωνε την αθηναϊκή τους ταυτότητα.

Το ναυάγιο της Περιστέρας συνιστά ένα πραγματικό αρχαιολογικό θαύμα και το φιλόδοξο σημερινό σχέδιο θα το μετατρέψει σε επισκέψιμο ενάλιο αρχαιολογικό χώρο με καθοδηγούμενη κατάδυση. Μέχρι όμως να γίνει προσβάσιμο το υποβρύχιο μουσείο της Περιστέρας μπορεί κάποιος να επισκεφθεί το κέντρο ενημέρωσης της Αλοννήσου. Εκεί, φορώντας ένα ζευγάρι ειδικά γυαλιά θα μπορέσει να βυθιστεί στον μαγικό κόσμο των ναυαγίων χάρη σε μια εφαρμογή τρισδιάστατης αναπαράστασης.

Η εικονική αυτή κατάδυση είναι η πρώτη γεύση ενός υποβρυχίου μουσείου που σύντομα θα γίνει πραγματικότητα.

 

Την έναρξη των εργασιών της διημερίδας που διοργανώνει ο Δήμος Λίμνης Πλαστήρα της Π.Ε. Καρδίτσας με αφορμή τη συμπλήρωση 60 χρόνων από το κλείσιμο του θυροφράγματος και τη δημιουργία της λίμνης, κήρυξε ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Κώστας Τσιάρας, από το Κέντρο Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων Νεοχωρίου.

Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε ο Δήμαρχος Λίμνης Πλαστήρα κ. Παναγιώτης Νάνος ενώ ο κ. Τσιάρας στον χαιρετισμό του, αναφέρθηκε στα τραγικά γεγονότα εκείνης της εποχής, όπου στα νερά της λίμνης πνίγηκαν 20 άτομα, αλλά και στο έργο και το ρόλο που αυτό διαδραμάτισε για την αλλαγή της φυσιογνωμίας της περιοχής, όπως είπε. Ο κ. Τσιάρας στάθηκε στις πολλές δυνατότητες που υπάρχουν και τη δυναμική που έχει ήδη αναπτυχθεί κυρίως στον τομέα του τουρισμού.

 

plastiras_copy.jpg

Η σημερινή εναρκτήρια εκδήλωση έφερε στο φως και άγνωστα στοιχεία της τραγωδίας που σημάδεψε τη δημιουργία της Λίμνης Πλαστήρα. Ο λόγος για το ναυάγιο στα νερά της λίμνης, τον Δεκέμβριο του 1959 που στοίχισε τη ζωή σε 20 άτομα, εργάτες από το Νεοχώρι, βυθίζοντας στο πένθος την περιοχή. Πριν την έναρξη των εργασιών της διημερίδας, στο χώρο του μνημείου πνιγέντων, πραγματοποιήθηκε επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη τους, χωροστατούντος του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ.κ. Τιμοθέου.

 

plastira-lake-nayagio-mtx.jpg

 

Το χρονικό της τραγωδίας του 1959, περιέγραψε με αναλυτικά στοιχεία, που βασίζονται σε προφορικές μαρτυρίες συγγενών των θυμάτων στον έντυπο τύπο της εποχής, ο κ. Γιώργος Καραντώνης, εκπαιδευτικός και Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Νέων Νεοχωρίου, εγγονός ενός εκ των πνιγέντων. Ο κ. Καραντώνης, μετά από τέσσερα χρόνια έρευνας παρουσίασε για πρώτη φορά το χρονικό της τραγωδίας. Μέσα από τεκμήρια και μαρτυρίες, φωτογραφικό και άλλο υλικό, άγνωστο μέχρι σήμερα, ο κ. Καραντώνης "τροφοδότησε" τη συλλογική μνήμη. Η έρευνά του περιλαμβάνει όλο το χρονικό της τραγωδίας, μια παρουσίαση που καθήλωσε όλους όσοι βρέθηκαν στην αίθουσα του Κέντρου Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων Νεοχωρίου.

"Το 1959 το μεγαλόπνοο έργο του φράγματος Ταυρωπού είχε αρχίσει να γεμίζει με νερό το οροπέδιο της Νεβρόπολης, σημείωσε μεταξύ άλλων, ο εκπαιδευτικός, "ενώ τα νερά των έντονων βροχοπτώσεων πλημμύρισαν καλλιεργήσιμες εκτάσεις, βοσκοτόπια και δρόμους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η σύνδεση των χωριών με την Καρδίτσα μέσω του Τσαρδακίου, να έχει διακοπεί. Εκείνο τον καιρό, ένας κάτοικος από το Νεοχώρι, αγόρασε μια βάρκα και άρχισε τα καθημερινά δρομολόγια Τσαρδάκι-Νεοχώρι, εξυπηρετώντας έτσι τους κατοίκους των γύρω περιοχών.

 

opr21j1575751535404.jpg

 

Παραμονή του Αγίου Νικολάου, 5 Δεκεμβρίου 1959, κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει, τόνισε ο κ. Καραντώνης, " πως ένα έργο που θα παρήγαγε ηλεκτρική ενέργεια, θα ύδρευε και θα άρδευε όλη την πεδιάδα της Καρδίτσας και όχι μόνο, θα έπαιρνε στον βυθό 20 ζωές".

"Είκοσι άνθρωποι, οι περισσότεροι απ' αυτούς ήταν εργάτες στα έργα της λίμνης, γεμάτοι πράγματα για τις οικογένειές τους, αποφάσισαν να ξεκινήσουν από την περιοχή «Τσαρδάκι» για να φτάσουν απέναντι, εκεί που βρίσκεται τώρα ο Βοτανικός Κήπος Νεοχωρίου, με σκοπό να περάσουν τη γιορτή του Αγίου Νικολάου στα σπίτια τους. Αυτή η διαδρομή δεν ολοκληρώθηκε ποτέ για κανέναν από τους επιβαίνοντες στη μοιραία βάρκα. Με τη Νεβρόπολη να έχει γεμίσει νερό, ήταν η πλέον γρηγορότερη διαδρομή να φτάσουν στα σπίτια τους. Δρόμοι δεν υπήρχαν. Είχαν αποκοπεί από τα νερά και οι καινούριοι δεν είχαν ακόμη διαμορφωθεί. Η επικοινωνία μεταξύ της δυτικής και ανατολικής Νεβρόπολης πραγματοποιούνταν με βάρκες". Αν και η κακοκαιρία εκείνη τη μέρα ήταν μεγάλη, επισήμανε ο κ. Καραντώνης και παρά τις προτροπές να μην μπουν στη βάρκα και να διανυκτερεύσουν στο Τσαρδάκι, εκείνοι δεν άκουσαν. Ξεκίνησαν".

"Πριν προλάβουν να φτάσουν στα μισά της διαδρομής, η υπερφορτωμένη βάρκα στην οποία επέβαιναν, δεν άντεξε στον δυνατό αέρα και στις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν και ανατράπηκε με αποτέλεσμα και οι είκοσι επιβαίνοντες να πνιγούν. Σωσίβια ή άλλα μέτρα ασφαλείας δεν υπήρχαν και τα νερά ήταν παγωμένα. Μόνο ένας προσπάθησε να σωθεί αλλά μάταια. Βρέθηκαν όλοι πνιγμένοι στον πάτο της λίμνης μετά από πολύ καιρό και έρευνες ομάδων δυτών. Τα άσχημα νέα συγκλόνισαν όλη την Ελλάδα και η περιοχή βυθίστηκε στο πένθος. Ήταν το μεγαλύτερο ναυτικό δυστύχημα σε γλυκό νερό έως τότε...".

Στο τέλος της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας με θέμα την ιστορία της Λίμνης Πλαστήρα.

 

Πιο δημοφιλής πόλη όσον αφορά τις προτιμήσεις των επισκεπτών από τον υπόλοιπο κόσμο αναμένεται να παραμείνει για το 2019 το Χονγκ Κονγκ, παρά τις διαδηλώσεις και τα βίαια επεισόδια που συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες. 

Η λίστα υπολογίστηκε με βάση δεδομένα από ένα μέρος της χρονιάς, γεγονός που σημαίνει ότι η θέση του Χονγκ Κονγκ θα μπορούσε να αλλάξει, καθώς ο τουριστικός τομέας του έχει δεχθεί πλήγμα.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, στη δεύτερη θέση φιγουράρει η Μπανγκόκ, στην τρίτη το Μακάο, ακολουθεί η Σιγκαπούρη, ενώ το Λονδίνο ολοκληρώνει το Τop 5, χάνοντας ωστόσο δύο θέσεις. 

lista.JPG

Η Νέα Υόρκη, ο πιο δημοφιλής αμερικανικός προορισμός για τους επισκέπτες από τον υπόλοιπο κόσμο, αναμένεται να υποχωρήσει στην 11η θέση από την 8η που είχε προηγουμένως. Επόμενες αμερικανικές πόλεις στη λίστα των 100 πιο δημοφιλών προορισμών είναι το Μαϊάμι (29η), το Λος Αντζελες (33η) και το Λας Βέγκας (38η). 

Στην Ευρώπη, πιο παραδοσιακοί προορισμοί, όπως Βαρκελώνη, Μιλάνο και Βιέννη διολισθαίνουν χαμηλότερα στη λίστα, ενώ πόλεις σε ΚροατίαΣλοβενίακαι Σουηδία κινούνται ανοδικά, αν και δεν βρίσκονται τέτοιες τοποθεσίες στο Τop 100 των δημοφιλών πόλεων.

Έπειτα από τον διεθνή διαγωνισμό του 2018, τον οποίο κέρδισε η LEGENDARY FOOD, η θρυλική στοά Αρσακείου Μεγάρου μπαίνει στο πλάνο ανακαίνισης και πλήρους λειτουργίας, με ετήσιο μίσθωμα το 1,2 εκατ. ευρώ.

Η συμφωνία μεταξύ των δύο μερών υπογράφτηκε στις 22 Ιουλίου 2019 και προβλέπει ενοικίαση για 37 χρόνια. Στόχος του Προγράμματος είναι οι Στοές Βιβλίου και Ορφέως να ανακτήσουν τον κεντρικό ρόλο που είχαν στη ζωή της πρωτεύουσας μέσω της δημιουργίας ενός σύγχρονου πολιτισμικού και γαστρονομικού εμπορικού κέντρου, το οποίο θα είναι συνώνυμο της ελληνικής ποιοτικής διατροφής και του υγιεινού τρόπου ζωής.

 

1475618-stoa-vivliou-930.jpg

 

Το Πρόγραμμα Αξιοποίησης του Αρσακείου Μεγάρου περιλαμβάνει την αναδιαμόρφωση της Στοάς Βιβλίου, της Στοάς Ορφέως και του Αίθριου του Αρσακείου, συνολικής έκτασης 11.000 τ.μ., ενώ παραμένουν ως έχουν οι χώροι που μισθώνει από το 1984 το Συμβούλιο της Επικρατείας.


Περί τα 12 εκατομμύρια ευρώ θα στοιχίσει η αξιοποίηση του Αρσακείου Μεγάρου, ενώ οι εργασίες ανακαίνισης θα ξεκινήσουν σε 10 μήνες


 

Τι νέο θα δούμε

Στον σύγχρονο γαστρονομικό κόμβο, εκτός από εστιατόρια και εμπορικά καταστήματα που θα φιλοξενούν γνωστές ελληνικές εταιρείες αλλά και μικρούς Έλληνες παραγωγούς, θα πραγματοποιούνται και εκπαιδευτικές-πολιτιστικές δράσεις, όπως είναι εργαστήρια για τη γευσιγνωσία ελαιόλαδου και κρασιού, μαθήματα από καταξιωμένους σεφ σε μικρά παιδιά και θεματικοί διάλογοι-ανοιχτές συζητήσεις γύρω από την ελληνική διατροφή.

Ττο επιχειρηματικό σχέδιο χωρίζεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη, περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός πολυκαταστήματος που θα προσφέρει τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα από όλη τη χώρα, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο διέξοδο στην αγορά τους μικρούς παραγωγούς ποιοτικών προϊόντων. Επίσης, προβλέπει τη λειτουργία εστιατορίων και ταχυφαγείων που θα εκφράζουν τη διεθνή τάση «fine fast food», συγκεντρώνοντας στη Στοά όλους τους καλούς Έλληνες σεφ, την ίδρυση Σχολής ελληνικής μαγειρικής, και την κατασκευή ενός e-shop μέσω του οποίου τα ελληνικά προϊόντα θα είναι διαθέσιμα παγκοσμίως.

 

02.jpg

 

Ο κ. Γεώργιος Μπαμπινιώτης, Πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, δήλωσε: «Η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία είναι πεπεισμένη ότι με αυτή τη συνεργασία επιτυγχάνεται η προβολή του ελληνικού γαστρονομικού πολιτισμού, που κορυφώνεται στην ελληνική μεσογειακή διατροφή με βάση τα προϊόντα της πατρίδας μας. Το Μέγαρο Αρσακείου με αυτή τη δραστηριότητα είναι βέβαιο ότι θα καταστεί και πάλι σημείο αναφοράς με την παλιά του αίγλη και θα βοηθήσει στην αναβάθμιση του κέντρου της πρωτεύουσας. Προς τούτοις η Φ.Ε προσβλέπει στον παιδευτικό και τον πολιτιστικό χαρακτήρα που θα επαναποκτήσει ο χώρος του Αρσακείου Μεγάρου με την επίσκεψη μαθητών οι οποίοι θα ενημερώνονται για τη σημασία των ελληνικών προϊόντων διατροφής. Τέλος, το εισόδημα από το ετήσιο μίσθωμα θα μας βοηθήσει σημαντικά στη χρηματοδότηση των εκπαιδευτικών δράσεων των σχολείων μας».

Όχι ένα, ούτε δύο αλλά για περισσότερα από 10 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ πουλήθηκε μια πολυτελής κατοικία στο χωριό Νησάκι στην Κέρκυρα από τον οίκο δημοπρασιών Greece Sotheby’s International Realty.

Πρόκειται για την πιο ακριβή πώληση πολυτελούς κατοικίας στην Κέρκυρα και αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες που δημοσιεύει ο ιστότοπος είναι υπερτυχερός όποιος την έκανε δική του.

H Grand Marine καλύπτει μια έκταση οκτώ περίπου στρεμμάτων, βρίσκεται στην κορυφή ενός λοφίσκου και έχει πρόσβαση στη θάλασσα από ιδιωτικό δρόμο.

Οι ιδιοκτήτες της θα έχουν θέα το πέλαγος ενώ θα μπορούν να απολαμβάνουν και τον γαλάζιο ουρανό, αφού σχεδόν όλοι οι τοίχοι καλύπτονται από τζάμι.

Με θέα παράλληλα τα νησιά του Ιονίου αλλά και την ηπειρωτική Ελλάδα, οι ιδιοκτήτες της πολυτελούς κατοικίας επέλεξαν ίσως το καλύτερο σημείο της Μεσογείου.

 

Η είσοδος στη βίλα ανοίγει το δρόμο για ένα ευρύχωρο καθιστικό για τις ώρες ξεκούρασης. Σε περίοπτη θέση στο ταβάνι βρίσκεται ένας ανεμιστήρας που δροσίζει όποιον επιλέξει να χαλαρώσει εκεί.

Η κατοικία απαρτίζεται από επτά κλιματιζόμενες σουίτες. Όλα τα υπνοδωμάτια είναι επιπλωμένα με ιδιαίτερα άνετα κρεβάτια, ενώ τα τέσσερα από τα κύρια δωμάτια διαθέτουν και τηλεόραση.

Ένα από αυτά έχει και ειδική πρόσβαση σε ένα τζακούζι.

Η τεράστια πισίνα που υπάρχει στη Grand Marine χωρίζεται σε δύο τμήματα, το ένα από τα οποία ενώνεται με την βεράντα του πάνω ορόφου μέσω ενός τεχνητού καταρράκτη. 

Το σπίτι έχει επιπλέον άδεια για την οικοδόμηση δύο ακόμα υπνοδωματίων. Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε το 2018.

 

Greece-Sothebys-Intl-Grand-Marine-Corfu4.jpg

 

 

Πηγή: huffingtonpost.gr

Βαρύ πλήγμα στον ελληνικό τουρισμό επιφέρει η χρεοκοπία της Thomas Cook, αφήνοντας πίσω της αποκλεισμένους εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες σε όλο τον κόσμο, περί τους 50.000 στην Ελλάδα, μετέωρους εργαζόμενους και μία μεγάλη κρίση σε ξενοδοχεία, τουριστικά θέρετρα, αεροπορικές και κρουαζιερόπλοια που διαχειρίζονταν.

Η μεγαλύτερη προσπάθεια επαναπατρισμού, σε περίοδο ειρήνης, στη βρετανική ιστορία, είναι γεγονός, αλλά η ανησυχία είναι έντονη στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που επηρεάζονται άμεσα από τις ραγδαίες εξελίξεις. Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης έκανε λόγο – ως μια πρώτη εκτίμηση – για 50.000 «εγκλωβισμένους» τουρίστες στην Ελλάδα.

Όπως ανέφερε σε δηλώσεις, οι πρώτοι 22.000 θα αναχωρήσουν από τη χώρα μας τις επόμενες ημέρες. Ο κ. Θεοχάρης παραδέχθηκε ότι το κόστος για τις επιχειρήσεις είναι μεγάλο, καθώς πολλά συμβόλαια δεν έχουν ακόμα πληρωθεί από τον ταξιδιωτικό κολοσσό στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις και η αγωνία σε όλη την Ελλάδα είναι έντονη.

 

 

Ανησυχία στη Σκιάθο, την τουριστική ναυαρχίδα του Βόρειου Αιγαίου

 

thomas-cook-skiathos-790x400.jpg

Μεγάλη ανησυχία προκάλεσε η ανακοίνωση της χρεοκοπίας της Thomas Cook στους επιχειρηματίες των Σποράδων -και κυρίως στην Σκιάθο- όπου παραδοσιακά οι Βρετανοί αποτελούν το 45-50% των τουριστών εδώ και δεκαετίες.

Στην Σκιάθο, που αποτελεί της τουριστική ναυαρχίδα του Βόρειου Αιγαίου, επιχειρηματίες μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων, που χρόνια συνεργάζονται με την Thomas Cook, σε δηλώσεις τους στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έκαναν λόγο για καταστροφή και για ένα αβέβαιο αύριο στην τουριστική βιομηχανία. "Τα οικονομικά ανοίγματα με την Thomas Cook είναι τόσο μεγάλα που δεν ξέρουμε αν θα αντέξουμε. Αυτές τις ημέρες που πλησιάζει το τέλος της σεζόν, το ξενοδοχείο είναι γεμάτο από Άγγλους σε ποσοστό 75% που θα πρέπει να επαναπατριστούν. Βέβαια, υπάρχουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά ο χρόνος πιέζει και μαζί θα πιέζουν και οι τράπεζες" ανέφερε επιχειρηματίας, ενός από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Σκιάθου με μονάδα πάνω από 300 κλίνες.

'Αλλος επιχειρηματίας στην Σκιάθο εκτίμησε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι "η ζημιά είναι ανυπολόγιστη αυτή την στιγμή και δεν μπορεί να αποτιμηθεί, παρά μόνο σε βάθος χρόνου. Έχουμε πολλούς τουρίστες από την Αγγλία, είναι πανικόβλητοι οι άνθρωποι, αλλά δεν θα τους αφήσουμε στο έλεος του Θεού. Ψυχραιμία".

 

 

“Σεισμός και τσουνάμι στην Κρήτη”

 Galini-Breeze.jpg

Σεισμό" 7 Ρίχτερ στον τουρισμό από τον οποίο "περιμένουμε τσουνάμι το επόμενο διάστημα" χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης, μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΘΕΜΑ 104,6 την χρεοκοπία της Thomas Cook.

Όπως εξήγησε, "το 70% των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη έχει συμβόλαια με την Thomas Cook" διευκρινίζοντας ότι μόνο φέτος η Thomas Cook έφερε στην Κρήτη 400.000 επισκέπτες ενώ, όπως είπε, "αυτή τη στιγμή έχουμε γύρω στους 20.000 τουρίστες (σ.σ. από την Thomas Cook)".

Η χρεοκοπία του αρχαιότερου ταξιδιωτικού γραφείου "θα αφήσει ανεξίτηλα σημάδια στον ελληνικό τουρισμό", είπε ο κ. Βλατάκης.

 

Τριγμοί σε Ρόδο και Κω

rodoscook.jpg

Έντονη ανησυχία έχει προκληθεί σε Ρόδο και Κω μετά την πτώχευση του τουριστικού οργανισμού Thomas Cook, που διακινεί χιλιάδες τουρίστες από τις ευρωπαϊκές χώρες στα Δωδεκάνησα.

Από νωρίς το πρωί που έγινε γνωστή η είδηση, παρά το γεγονός ότι ήταν πιθανολογούμενη το προηγούμενο χρονικό διάστημα, επικρατεί έντονος προβληματισμός, κυρίως μεταξύ των ξενοδόχων, στους οποίους υπάρχουν αρκετές οφειλές, που το μέγεθός τους δεν είναι δυνατόν να υπολογιστεί αυτήν τη στιγμή. Βέβαια, οι οφειλές που υπάρχουν είναι μεγάλες, αφού ο τουριστικός οργανισμός είναι από αυτούς που έχουν μεγάλη παρουσία και διακινούν χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο στα Δωδεκάνησα.

 

Εγκλωβισμένοι στην Κέρκυρα

EPIMELHTHRIO-KERKYRAS.jpg

Περισσότεροι από 3.000 τουρίστες βρίσκονται αυτήν τη στιγμή "εγκλωβισμένοι" στην Κέρκυρα μετά την πτώχευση, τα ξημερώματα, του Thomas Cook, ενός εκ των ισχυρότερων βρετανικών ταξιδιωτικών γραφείων στην Ευρώπη.

Τον αριθμό των τουριστών που βρίσκονται αυτήν την ώρα στο νησί, με πακέτα διακοπών από το Thomas Cook, επιβεβαίωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας, Μπάμπης Βούλγαρης."Μεταξύ των τουριστών αυτών οι περισσότεροι είναι Βρετανοί, ενώ ανάμεσά τους είναι Γάλλοι, Γερμανοί και άλλοι Ευρωπαίοι τουρίστες, ενώ είναι και αρκετές εκατοντάδες τουρίστες που οι διακοπές τους στο νησί ξεκινούσαν από σήμερα και δεν θα έρθουν, λόγω του "ναυαγίου" της της Thomas Cook", ανέφερε ο κ.Βούλγαρης.

Όπως ο ίδιος επιβεβαίωσε, οι περισσότεροι τουρίστες έχουν ασφάλεια ταξιδιού και οι ασφαλιστικές εταιρείες θα αναλάβουν την επιστροφή των επισκεπτών στη χώρα τους, όμως οι παράμετροι της πτώχευσης του Thomas Cook, που ένα από τα ισχυρότερα βρετανικά brand names στον χώρο του τουρισμού, είναι πολλοί, μεταξύ αυτών οι ξενοδόχοι να μην έχουν πληρωθεί ακόμη για τα θερινά πακέτα διακοπών.

Ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα δίνει τα τελευταία 23 χρόνια η Emirates, με ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά.

«Η Αθήνα είναι ένας σημαντικός προορισμός για την Emirates λόγω του ισχυρού τουρισμού, του πολιτισμού αλλά και λόγω των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ των ΗΑΕ και της Ελλάδας» δήλωσε ο Khalid Al Zarooni, Διευθυντής της Emirates για την Ελλάδα και την Αλβανία στο πλαίσιο σημερινής παρουσίασης της εταιρείας σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

 

Khalid-Ismail-Al-Zarooni.jpg

 

Από την πρώτη πτήση, τον Ιούνιο του 1996, η Emirates έχει εξελίξει και συνεχώς διευρύνει το δίκτυό της, προσφέροντας νέες συνδέσεις και μοναδικές υπηρεσίες σε περισσότερους από 3,1 εκατομμύρια επιβάτες από Ελλάδα αναφέρεται στην ανακοίνωση στην οποία προστίθεται ότι το φετινό καλοκαίρι, από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο, η Emirates μετέφερε περισσότερους από 40.000 επιβάτες από και προς την Ελλάδα, με σταθερή αύξηση σε σχέση με πέρυσι.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, «ξεκινώντας από δύο πτήσεις την εβδομάδα, η Emirates πλέον προσφέρει καθημερινές συνδέσεις μεταξύ Αθήνας - Ντουμπάι από το 2006, ως η πρώτη αεροπορική που συνέδεσε τις δύο πόλεις. Τρία χρόνια αργότερα, η αυξημένη ζήτηση είχε ως αποτέλεσμα να προστεθεί άλλη μια καθημερινή πτήση.

Η δέσμευση στην ελληνική αγορά συνεχίστηκε το 2016, με την έναρξη των πτήσεων μεταξύ Αθήνας και Λάρνακας και το 2017 η Emirates ανακοίνωσε τη σύνδεση της Αθήνας με τη Νέα Υόρκη και το αεροδρόμιο του Νιούαρκ, απευθείας, καθημερινά και καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου. Πλέον, η σύνδεση αυτή προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα και σημαντικό χώρο φορτίου».

Η Emirates απασχολεί 442 Έλληνες σε όλο τον Όμιλο, συμπεριλαμβανομένων 354 μελών πληρώματος και 38 πιλότων.

 


Απίστευτες σουίτες από την Emirates και τη Mercedes


 

Όλα τα βλέμματα στην Expo 2020

Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι «Ως βασικός εταίρος και επίσημη αεροπορική του Expo 2020, η Emirates θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μεταφορά επισκεπτών από όλο τον κόσμο στα ΗΑΕ, για την πρώτη Παγκόσμια Έκθεση που πραγματοποιείται στη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική και τη Νότια Ασία.

 

Expo-livery-2-1-916x516.jpg

 

Η Ελλάδα είναι μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στην παγκόσμια έκθεση που ξεκινά τον Οκτώβριο του 2020. Ευθυγραμμισμένη με το θέμα της διοργάνωσης «Connecting Minds, Creating the Future», η Emirates θα έχει ένα ειδικό περίπτερο στην εκδήλωση, με στόχο τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους επισκέπτες, ώστε να εμπνευστούν και να συμμετάσχουν στον διάλογο για τη δημιουργία θετικών αλλαγών στον κόσμο».

Toν Σεπτέμβριο θα οργανωθεί στην Κέρκυρα μια μοναδική εκδήλωση του Paolo Melissano που αποτελεί πρότυπο για την Ελλάδα, διότι ουδέποτε έχει λάβει σε άλλη χώρα.

Ένα μονοθέσιο της Formula 1 (replica) με ενσωματωμένο προσομοιωτή οδήγησης θα παρευρίσκεται τις ήμερες Πέμπτη 19 και Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019 επί κεντρικού πεζόδρομου της παλαιάς πόλης.

 

dfsdfdsf.jpg

 

ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Χρησιμοποιώντας ενός υψηλής προδιαγραφών προσομοιωτής Grand Prix Formula 1, θα υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να οδηγήσει ένα μονοθέσιο πλήρους μεγέθους δοκιμάζοντας πώς αισθάνεται ένα πιλότο κατά διάρκεια ενός αγώνας ταχύτητας σε κάποιο σιρκουί όταν η αδρεναλίνη του «ανεβαίνει» στα ύψη.

Οι οπαδοί της Formula 1 ή απλοί άνθρωποι που ενδιαφέρονται για αυτή την ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής, θα έχουν την δυνατότητα να δουν από κοντά το μονοθέσιο και να το δοκιμάσουν εάν το επιθυμούν. 

Πλησίον του χώρου όπου θα είναι εκτεθειμένο το μονοθέσιο και σε ειδική κατασκευή που θα περιέχει 2 ελαστικά, θα παρουσιάζουμε επίσης μ’ ένα διαδραστικό τρόπο και την αλλαγή ελαστικών, «F1 Pit Stop», με την εμπλοκή του παρευρισκομένου κοινού με σχετική χρονομέτρηση.  

Θα οργανωθεί σχετικό διαγωνισμό με διάφορα δώρα για το κοινό.

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Οι ομάδες της Formula 1 χρησιμοποιούν προσομοιωτές οδήγησης σε δοκιμές, για το σχεδιασμό καινούργιων μονοθέσιων αγωνιστικών αυτοκινήτων και όλες τις φορές που, λόγω των κανονισμών, δεν είναι δυνατόν να γίνουν δόκιμες στην πίστα. Βασιζόμενοι στις αρχές της τεχνολογίας με την οποία οι πιλότοι της Formula 1 εκπαιδεύονται, οι προσομοιωτές θα σας κάνουν να νιώσετε το έντονο συναίσθημα να ανεβείτε σε ένα αγωνιστικό μονοθέσιο αυτοκίνητο και να το φθάσετε στο ανώτατο όριο απόδοσης του. Το σύστημα είναι κατασκευασμένο για να μεταφέρει στον χρήστη-πιλότο τις αισθήσεις που αισθάνονται τρέχοντας πραγματικά στην πίστα και να μεταδίδει πιστά όλες τις συγκεκριμένες καταστάσεις του κάθε σιρκουί. 

 

Η ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ Ε.Ο.Τ.

Λόγω της σπουδαιότητας της που αναμφίβολα συμβάλλει στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της χώρας, η διοργάνωση αυτής της μοναδικής εκδήλωσης έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Mία περιοχή-έκπληξη αναδείχθηκε η πιο δημοφιλής πόλη για να επισκεφθεί κανείς το 2019, παραγκωνίζοντας το Παρίσι και το Λονδίνο, σύμφωνα με έρευνα της MasterCard Inc. που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Πρόκειται για την πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, την Μπανγκόκ, μια ευχάριστη είδηση για την Ταϊλάνδη μετά τις ανησυχίες της για μείωση των αφίξεων από το εξωτερικό.

 

ccimage-shutterstock_632920139.jpg

 

Η Μπανγκόκ είναι η πόλη που δέχτηκε τους περισσότερους επισκέπτες για τέταρτη συνεχή χρονιά φέτος, υποδεχόμενη σχεδόν 22,8 εκατομμύρια επισκέπτες, αναφέρει η ετήσια κατάταξη της MasterCard Inc.

 

f40e66e9-city-26166-1675ae3bcdc.jpg

 

To Παρίσι και το Λονδίνο καταλαμβάνουν τη δεύτερη και την τρίτη θέση στην κατάταξη, η καθεμία με σχεδόν 19,1 εκατομμύρια αφίξεις και ακολουθεί το Ντουμπάι με 15,9 εκατομμύρια επισκέπτες.

 

jpg.jpeg

 

'Αλλες πόλεις της νοτιοανατολικής Ασίας, η Σιγκαπούρη και η Κουάλα Λουμπούρ, βρίσκονται στην πέμπτη και την έκτη θέση της κατάταξης που , σύμφωνα με την έρευνα, η οποία βασίζεται σε έρευνες που έγιναν από τρίτα μέρη, σε αναλύσεις ιδιοκτησιών και σε δημόσια δεδομένα από 200 πόλεις - προορισμούς.

Η Νέα Υόρκη, η Κωνσταντινούπολη, το Τόκιο και η Αττάλεια της Τουρκίας περιλαμβάνονται στο top 10.

Ο αριθμός των διεθνών επισκεπτών σε 200 χώρες αυξήθηκε κατά 76% τα τελευταία 10 χρόνια.

Παρά τη μακρά παραμονή της Μπανγκόκ στην κορυφή της κατάταξης, η τουριστική βιομηχανία της Ταϊλάνδης αντιμετωπίζει αντίθετους ανέμους, με τις αφίξεις να έχουν μειωθεί κατά 1,03% σε ετήσια βάση τον Μάιο, πριν ανακάμψουν με μια άνοδο 0,89% τον Ιούνιο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ο τουρισμός αντιπροσωπεύει περίπου το 12% της ταϊλανδικής οικονομίας.

Στη δημιουργία ενός Διεθνούς Κέντρου Καινοτομίας στον χώρο των παλαιών Λιπασμάτων στο Κερατσίνι πρόκειται να προχωρήσει η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να αξιοποιηθεί η συγκεκριμένη ανεκμετάλλευτη περιοχή, αλλά κυρίως να αποκτήσει μια νέα ταυτότητα και έναν άλλο χαρακτήρα για τα επόμενα χρόνια.

 

23000357_10155817607104304_8601517201699720903_o.jpgΦωτό cnn

 

Ποια είναι η περιοχή των λιπασμάτων στο Κερατσίνι

Η υπό ανάπλαση περιοχή των λιπασμάτων, βρίσκεται δίπλα στο λιμάνι του Πειραιά. Πήρε το όνομά της από το εργοστάσιο στη Δραπετσώνα, τη βιομηχανική μονάδα της ανώνυμης ελληνικής εταιρείας Χημικών Προϊόντων και Λιπασμάτων (ΑΕΕΧΠΛ), που κατασκευάστηκε τον Οκτώβριο του 1910. Η μονάδα ήταν χτισμένη σε παραθαλάσσια περιοχή, ενώ από την έναρξη της λειτουργίας της από τον Νικόλαο Κανελλόπουλο έως και το 1946 που αγοράσθηκε από τον Μποδοσάκη-Αθανασιάδη, το εργοστάσιο κυριαρχούσε στην οικονομική ζωή του Πειραιά. Υπέστη μεγάλες ζημίες την περίοδο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, αλλά παρέμεινε σε λειτουργία και τη δεκαετία του 1950 γνώρισε νέα, μεγάλη άνθηση. Το 1993 η εταιρεία υπήχθη στη διαδικασία της εκκαθάρισης, το εργοστάσιο πέρασε στην ιδιοκτησία της Εθνικής Τράπεζας, ωστόσο το 1999 έπαυσε οριστικά να λειτουργεί.

 

minada.jpg

 

Σχεδόν 23 χρόνια αργότερα, τον Ιούλιο του 2016, ψηφίστηκε στη Βουλή σχετική ρύθμιση για την οριστική παραχώρηση της λιμενικής ζώνης των Λιπασμάτων από τον ΟΛΠ στον δήμο. Προηγουμένως, η έκταση είχε εξαιρεθεί από τη Σύμβαση Παραχώρησης Δημοσίου-ΟΛΠ και, στη συνέχεια, ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο, ειδικό άρθρο (49), στο οποίο ορίστηκε ως «Περιοχή Λιπασμάτων» η χερσαία έκταση (περίπου 86.000 τμ) μέσα στη χερσαία ζώνη του ΟΛΠ από τον λιμενοβραχίονα Κράκαρη έως τον όρμο της Δραπετσώνας (δεξαμενές καυσίμων).

Τα προηγούμενα χρόνια ο δήμος Δραπετσώνας κατάφερε να φτιάξει ανοιχτό θέατρο, τρία γήπεδα και έναν χώρο περιπάτου δίπλα στη θάλασσα. Όλα αυτά, στο 1/3 από τα 640 στρέμματα της συνολικής έκτασης. Πρόκειται για μέρος της έκτασης των Λιπασμάτων, που ανήκει αυτή τη στιγμή στην ιδιοκτησία του δήμου.

 

keratsini-735x400.jpg

 

Για να γίνουν όμως τα παραπάνω έργα, το 2015 επετεύχθη η αλλαγή χρήσεων γης με νόμο, για να αποτραπεί η οικοπεδοποίηση και να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις δημιουργίας ενός υπερτοπικού πόλου πρασίνου, αναψυχής, πολιτισμού, παιδείας και υγείας.

Ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, χαρακτήρισε θετική την ανακοίνωση του πρωθυπουργού για τη δημιουργία του Διεθνούς Κέντρου Καινοτομίας. Ωστόσο υπενθύμισε ότι ο δήμος έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια την προσπάθεια αναβάθμισης της περιοχής, έχοντας πετύχει σημαντικά έως τώρα αποτελέσματαΠηγή: iefimerida.gr -

Σελίδα 1 από 49

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ