Ένας νέος, ισχυρός πόλος ξενοδοχειακών δραστηριοτήτων κάνει την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά φιλοξενίας.
 
Η νέα αλυσίδα, με την ονομασία DONKEY HOTELS, είναι το αποτέλεσμα της συγχώνευσης δια απορρόφησης της ξενοδοχειακής αλυσίδας YES! Hotels από την Αθήναιον ΑΕ (Intercontinental) ξενοδοχειακό βραχίονα του επιχειρηματικού ομίλου της οικογένειας Ιωάννου, με επικεφαλής τον Χρήστο Ιωάννου, τον γνωστό mr AVAX.
 
 
Η οικογένεια Ιωάννου βρίσκεται στο τιμόνι του Intercontinental από το 1982.
 
Το νέο σχήμα, το οποίο θα διαθέτει ιδιόκτητες ξενοδοχειακές υποδομές 85.000 τετραγωνικών μέτρων, θα εστιάσει στη δυνατότητα εξαγοράς και επανατοποθέτησης υφιστάμενων μονάδων σε αστικά κέντρα αλλά και στην ανάπτυξη νέων μονάδων σε δημοφιλείς προορισμούς. Συγχρόνως, στο πλαίσιο του επιχειρηματικού πλάνου που έχει υιοθετήσει, αναμένεται να αναπτύξει έντονη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Ο χρονισμός της συγχώνευσης προκύπτει λόγω των πρόσφατων αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στη μετοχική σύνθεση, και η οικογένεια Ιωάννου θα ελέγχει πλέον πάνω από το 94%.
 
Θα εκμεταλλεύεται τις ακόλουθες ιδιόκτητες ξενοδοχειακές μονάδες: Periscope, νέα ξενοδοχειακή μονάδα στην Σαντορίνη, NEW Hotel, Semiramis, Αθήναιον Intercontinental.
 
Η λειτουργία και στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας θα είναι υπό την ευθύνη των κκ. Χρήστου Ιωάννου ως Προέδρου της εταιρείας, Θωμά Γκιόλμα ως Εκτελεστικού Αντιπροέδρου, Πάνου Παναγιωτόπουλου ως διευθυντή του Intercontinental και Στεφανίας Φλέγγα ως Γενικής Διευθύντριας των Yes! Hotels.
 
 
Συνολικά, η νέα αλυσίδα αναμένεται να έχει υπό την ιδιοκτησία της και να διαχειρίζεται 836 δωμάτια πέντε αστέρων το 2022.

Πρωτοφανής είναι η πτώση στα νούμερα των ξενοδοχείων της Αθήνας λόγω της πανδημίας με τη ζήτηση να βρίσκεται αυτή την στιγμή στο ναδίρ και το φώς στο τούνελ επί του παρόντος να μη φαίνεται τόσο σύντομα.

Με βάση τα νούμερα που έχει καταγράψει η GBR Consulting για το μήνα Ιανουάριο, όπως αυτά παρουσιάστηκαν κατά τη χθεσινή, διαδικτυακή παρουσίαση της 16ης ετήσιας έρευνας της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής Αργοσαρωνικού σε συνεργασία με τη γνωστή εταιρεία συμβούλων “Περί Ικανοποίησης Επισκεπτών & Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής 2020”, ποσοστό 55% των δωματίων βρίσκεται σε λειτουργία, με πληρότητα μόλις 11% επί των ανοικτών ξενοδοχείων, ενώ το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) για τους ξενοδόχους είναι μόλις στα  8 ευρώ, από τα 42 ευρώ που ήταν πέρυσι, πρίν το ξέσπασμα της πανδημίας στη χώρα.

Σύμφωνα με τους επιτελείς της Ενωσης, την πρόεδρο κ. Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς και τον γενικό γραμματέα κ. Ευγένιο Βασιλικό, αυτή την στιγμή οι κρατήσεις δεν υπάρχουν, ενώ ακόμη κι αυτές που βλέπουν οι ξενοδόχοι στα συστήματά τους είναι στη …θεωρία δεδομένου ότι δεν έχουν δοθεί προκαταβολές, ενώ ισχύει η ευέλικτη πολιτική ακύρωσης.

  • Σημειωτέον ότι σύμφωνα με την έρευνα της ΕΞΑΑΑ οι απώλειες εσόδων για τα αθηναϊκά ξενοδοχεία το 2020 είναι στα 700 εκατ. ευρώ.

Πάντως από την άλλη, η Αθήνα ως προορισμός, εξακολουθεί να αντιστέκεται και να κερδίζει τους επισκέπτες της, οι οποίοι την συστήνουν ανεπιφύλακτα, παρά τα προβλήματα που γέννησε η πανδημία covid-19 και τη βαθμολογούν συνολικά με 8,2 στα 10.

Σύμφωνα με το banks.com.gr, ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι το 43% των επισκεπτών που ήρθαν εν μέσω πανδημίας στην Αθήνα από ευρωπαϊκές αγορές (όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία), δήλωσαν ότι την επέλεξαν συνειδητά, επειδή τη θεώρησαν ασφαλή προορισμό. Ειδικότερα, με βάση την έρευνα που διήρκησε από τον μήνα Αύγουστο έως και τον Οκτώβριο και πραγματοποιήθηκε σε όσα από τα ξενοδοχεία της Αττικής ήταν ανοικτά στους λίγους ενοίκους των ξενοδοχείων (μέσω tablets και application):

Η πανδημία του κορωνοϊού, πέραν του καταλυτικού ρόλου που διαδραμάτισε στη μείωση της διεθνούς τουριστικής κίνησης, επηρέασε και τα ταξίδια σε εσωτερικούς προορισμούς.

Το 2019 αναδεικνύεται έτος αναφοράς στη σύγκριση που ήδη γίνεται κατά τη διάρκεια της πανδημίας και θα συνεχίσει να γίνεται τα επόμενα χρόνια μετά την πανδημία σε σχέση με την εξέλιξη των τουριστικών μεγεθών, περιλαμβανομένων των στοιχείων που αφορούν στα ταξίδια εσωτερικού.

 Υπό αυτό το πρίσμα, χρήσιμα μπορεί να αποδειχθούν -ιδιαίτερα στους επαγγελματίες που στοχεύουν στον εσωτερικό τουρισμό- τα ευρήματα της μελέτης με τίτλο: «Χαρακτηριστικά ταξιδιών εσωτερικού ημεδαπών τουριστών 2019" που έδωσε στη δημοσιότητα το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων» (ΙΝΣΕΤΕ).
 
 
insete.jpg
 

Στη μελέτη αναλύονται τα στοιχεία των ταξιδιών εσωτερικού ως προς το μέσο μεταφοράς, την επιλογή καταλύματος και τις διανυκτερεύσεις. Επίσης αναλύονται οι δαπάνες με βάση το φύλο, την ηλικία, τον αριθμό των διανυκτερεύσεων και η μέση δαπάνη ανά διανυκτέρευση, ενώ στην τελευταία ενότητα παρατίθενται οι αιτίες μη πραγματοποίησης ταξιδιών.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ


Τα βασικά ευρήματα της μελέτης έχουν ως εξής:

-Tην περίοδο 2015-2019, τα ταξίδια εσωτερικού παρουσίασαν αύξηση κατά 100 χιλ./+2,1%, οι διανυκτερεύσεις κατά 5 εκατ./+10,3% και οι δαπάνες κατά 335 εκατ. ευρώ /+26,5%. Αύξηση παρουσίασαν και οι βασικοί δείκτες. Ειδικότερα, η δαπάνη ανά ταξίδι αυξήθηκε κατά 62 ευρώ /+23,9%, η δαπάνη ανά διανυκτέρευση κατά 4 ευρώ /+14,7% και μέση διάρκεια παραμονής κατά 0,8/+8%.

-Το 2019 πραγματοποιήθηκαν 4,9 εκατ. προσωπικά ταξίδια εσωτερικού, σημειώνοντας μείωση κατά 11%/-582 χιλ. σε σχέση με το 2018, 53,6 εκατ. διανυκτερεύσεις παρουσιάζοντας μείωση κατά 6 εκατ./-10% και δαπανήθηκαν σε ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν στο εσωτερικό 1,6 δισ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση κατά 6,8%.

 

xersaia.jpg

 

-Τα περισσότερα ταξίδια εσωτερικού το 2019, πραγματοποιήθηκαν με χερσαία μέσα μεταφοράς (3,6 εκατ. ταξίδια). Ακολούθησαν τα ταξίδια με θαλάσσια μέσα (1 εκατ. ταξίδια), ενώ μόλις 272 χιλ. ταξίδια πραγματοποιήθηκαν με αεροπλάνο. Η κατανομή των ταξιδιών ανάλογα με το μέσο μεταφοράς, δεν παρουσιάζει σημαντικές μεταβολές την τελευταία πενταετία.

-Το 60% των ταξιδιών εσωτερικού µε διαμονή το 2019, πραγματοποιήθηκε σε μη ενοικιαζόμενα καταλύματα και το 39% σε ενοικιαζόμενα καταλύματα. Στα ενοικιαζόμενα καταλύματα αντιστοιχεί μόλις 21% των διανυκτερεύσεων (εκ των οποίων 11% αντιστοιχεί στα ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα και 10% στα ενοικιαζόμενα δωμάτια).

-Ο κύριος όγκος των ταξιδιών συγκεντρώνεται τους καλοκαιρινούς μήνες. Το 2019, πάνω από  60% των ταξιδιών  πραγματοποιήθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ενώ συμπεριλαμβανομένου και του Ιουνίου το ποσοστό ανέρχεται σχεδόν σε 80%. Δηλαδή, υπάρχει υψηλή εποχικότητα.

-1,1 δισ. ευρώ ή το 70% των δαπανών προήλθαν από τις ηλικιακές ομάδες 25-44 ετών και 45-64 ετών.

-35% των δαπανών πραγματοποιήθηκε σε ταξίδια διάρκειας 4-7 διανυκτερεύσεων.

-Το 51,8% ή 836 εκατ. ευρώ δαπανήθηκαν είτε σε ιδιόκτητες εξοχικές κατοικίες (26,2%/419 εκατ. ευρώ) είτε σε  καταλύματα που παρέχονται δωρεάν από συγγενείς και φίλους (25,6%/410 εκατ. ευρώ).

-Τέλος, το 2019 το 49,2% των Ελλήνων αδυνατούσε να πραγματοποιήσει μια εβδομάδα διακοπών μακριά από το σπίτι. Το ποσοστό είναι παρόμοιο με το αντίστοιχο του 2013, μετά από μια επιδείνωση την περίοδο 2015 – 2016. Η κύρια αιτία αδυναμίας πραγματοποίησης διακοπών ήταν οι οικονομικοί λόγοι.

 

xersaia2.jpg

 

Η μελέτη «Χαρακτηριστικά ταξιδιών εσωτερικού ημεδαπών τουριστών 2019» υλοποιήθηκε από το ΙΝΣΕΤΕ στο πλαίσιο της Πράξης: «Δράσεις πρόγνωσης και παρακολούθησης μεταβολών του Τουριστικού Τομέα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της διαρθρωτικής προσαρμογής του», η οποία εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Aνταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Τρίτη, 02 Φεβρουαρίου 2021 12:16

Έρχεται το Travel Trade Athens

Το 7o Travel Trade Athens, η κορυφαία συνάντηση Ελλήνων και ξένων επαγγελματιών του Τουρισμού στην πόλη, διοργανώνεται στις 19 και 20 Απριλίου 2021 από το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (ACVB), βασικό πυλώνα της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής, σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (European Tour Operators Association – ETOA).

Στόχος του Δήμου είναι να προωθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μέσω της διοργάνωσης, το τουριστικό προϊόν της πόλης σε εκπροσώπους σημαντικών "παραδοσιακών", αλλά και αναδυόμενων αγορών προέλευσης επισκεπτών -αυτή τη φορά μάλιστα σε μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τις επιχειρήσεις του Τουρισμού, που έχουν υποστεί τις συνέπειες της υγειονομικής κρίσης και έχουν ανάγκη άμεσης επανάκαμψης. 

Λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, το 7ο Travel Trade Athens, θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά σε υβριδική μορφή με όλες τις συναντήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων να προγραμματίζονται διαδικτυακά.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι εκπρόσωποι των αθηναϊκών τουριστικών επιχειρήσεων θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν νέες συνεργασίες με κορυφαίους επαγγελματίες της διεθνούς τουριστικής αγοράς, ενώ επιπλέον θα έχουν ευκαιρίες δικτύωσης, συμμετέχοντας σε μία σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις.

Συνολικά 60 εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και επιχειρήσεων, διοργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων καθώς και διακεκριμένοι δημοσιογράφοι του Τουρισμού από το εξωτερικό θα μπορέσουν να λάβουν μέρος στο Travel Trade Athens είτε online από τον χώρο εργασίας τους, είτε -εφόσον το επιλέξουν- να ταξιδέψουν στην Αθήνα, συμμετέχοντας και σε αυτή την περίπτωση διαδικτυακά, αλλά με το πλεονέκτημα της συμμετοχής σε ταξίδια εξοικείωσης και περιηγήσεις. 

Μέσα από προσαρμοσμένα προγράμματα -και τηρώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα- κάθε ξένος επαγγελματίας που θα ταξιδέψει στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του 7ου Travel Trade, θα γνωρίσει τις υπηρεσίες, τις τουριστικές υποδομές, καθώς και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προορισμού.

Αντίστοιχα, 90 εκπρόσωποι των αθηναϊκών τουριστικών επιχειρήσεων (suppliers), που θα πάρουν μέρος στη φετινή διοργάνωση, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ειδικά επιμορφωτικά σεμινάρια, στα οποία εκπρόσωποι του Παγκόσμιου Οργανισμού Συνεδρίων και Εκθέσεων (ICCA) καθώς και της Διεθνούς Ένωσης Διοργανωτών Συναντήσεων (MPI), θα μεταφέρουν πολύτιμη τεχνογνωσία και θα αναλύσουν τις νέες τάσεις και τα δεδομένα της αγοράς, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί κάτω από τις νέες συνθήκες.

Στο πλαίσιο του Travel Trade Athens, μέχρι σήμερα, έχουν φιλοξενηθεί περισσότεροι από 500 επαγγελματίες από 35 χώρες και έχουν καταγραφεί πάνω από 15.000 B2B συναντήσεις. Φιλοδοξία των διοργανωτών είναι και αυτή τη χρονιά να επιτευχθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός συμφωνιών.


Οι εγγραφές για όσους ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή στο Travel Trade Athens 2021, πραγματοποιούνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://www.traveltradeathens.gr/

 

Το Υπουργείο Τουρισμού θέτει σε δημόσια διαβούλευση δέσμη προτάσεων για την αναδιάρθρωση, συστηματοποίηση και ανάπτυξη του Γαστρονομικού Τουρισμού. Τις προτάσεις έχει συντάξει η Ομάδα Εργασίας Γαστρονομικού Τουρισμού, την οποία σύστησε το Υπουργείο Τουρισμού τον Απρίλιο του 2020. Τα αποτελέσματα της δημόσιας διαβούλευσης θα αξιοποιηθούν προς την οριστικοποίηση του τελικού Σχεδίου Εθνικής Στρατηγικής για την Ανάπτυξη του Γαστρονομικού Τουρισμού.

Η Ομάδα Εργασίας Γαστρονομικού Τουρισμού αποτελείται από εκπροσώπους του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κοινωνικών εταίρων και επαγγελματικών φορέων. Οι προτάσεις της Ομάδας Εργασίας αφορούν στα εξής θεμελιώδη ζητήματα:
  1. Στην καθιέρωση του επικαιροποιημένου Ειδικού Σήματος Ποιότητας το οποίο θα χορηγεί το Υπουργείο Τουρισμού, ειδικά για την Ελληνική Κουζίνα
  2. Δημιουργία και λειτουργία του Γαστρονομικού Χάρτη της Ελλάδας
  3. Γαστρονομική εκπαίδευση για τα επαγγελματικά στελέχη του τουρισμού
  4. Δημιουργία Φορέα με σκοπό την ανάδειξη της Ελληνικής Γαστρονομίας και την ανάπτυξη, προβολή και προώθηση του Γαστρονομικού Τουρισμού
  5. Δημιουργία Παρατηρητηρίου Γαστρονομικού Τουρισμού

Η δημόσια διαβούλευση των προτάσεων αποσκοπεί στη συλλογή χρήσιμων και εποικοδομητικών παρατηρήσεων, σχολίων κ.λπ. εκ μέρους των εμπλεκόμενων φορέων, των ενδιαφερομένων πολιτών, των επαγγελματιών, της Αυτοδιοίκησης, των δημόσιων και των ιδιωτικών φορέων, με ευρύτερο και μακρόπνοο στρατηγικό στόχο την αναβάθμιση της γαστρονομικής ταυτότητας της Ελλάδας και την ενσωμάτωση ολόκληρου του κλάδου της γαστρονομίας στον εθνικό σχεδιασμό τουριστικού μάρκετινγκ.

Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της βέλτιστης αξιοποίησης των γαστρονομικών πόρων της Ελλάδας προβλέπονται 4 πυλώνες ανάπτυξης:

- Προϊόντα

- Διατροφή και Γαστρονομία

- Εστίαση

- Τουρισμός

Πιο αναλυτικά ο Οδικός Χάρτης των αρχικών ενεργειών του Υπουργείου Τουρισμού στον τομέα της Γαστρονομίας περιλαμβάνει τις ακόλουθες πρωτοβουλίες:

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με ανακοίνωση της ενημερώνει το επιβατικό κοινό για την νέα αεροπορική οδηγία που αφορά όλες τις αφίξεις επιβατών από διεθνή αεροπορικά δρομολόγια και προβλέπει 7ήμερη καραντίνα.

Παράλληλα ανακοινώνονται και οι επεκτάσεις των υφιστάμενων Covid-19 notams για πτήσεις εξωτερικού, οι οποίες θα ισχύουν έως την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021 τα μεσάνυχτα.

Ειδικότερα, η νέα notam που έχει ως στόχο την προστασία επιβατών και πολιτών από τη νόσο COVID-19, προβλέπει ότι όλοι οι επιβάτες που εισέρχονται στην χώρα μας έως και την 21η  Ιανουαρίου 2021 από οποιοδήποτε κράτος της αλλοδαπής, συμπεριλαμβανομένων και των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπόκεινται σε υποχρεωτικό προληπτικό περιορισμό κατ’ οίκον ή στον τόπο προσωρινής διαμονής που δηλώνεται στη φόρμα PLF, για επτά (7) ημέρες, εκτός αν παραμένουν στην Ελλάδα για μικρότερο χρονικό διάστημα, οπότε ο προσωρινός περιορισμός ισχύει για αυτό το χρονικό διάστημα, δηλαδή μέχρι την αναχώρηση τους. Επίσης στους επιβάτες εξωτερικού επιπρόσθετα θα γίνεται και δειγματοληπτικός έλεγχος (rapid test) κατά την άφιξη τους βάση της διαδικασίας που προβλέπει το Passenger Locator Form.

Ειδικά για τους εισερχόμενους επιβάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο θα γίνεται σε όλους και rapid test κατά την άφιξη. Παράλληλα, προκειμένου να βγουν από την καραντίνα οι επιβάτες από το Ην. Βασίλειο θα πρέπει να υποβληθούν σε νέο PCR τεστ όταν συμπληρωθεί το 7ήμερο, το οποίο να είναι αρνητικό για να γίνει η άρση του υποχρεωτικού προληπτικού περιορισμού. Σε περίπτωση που τα τεστ διαπιστώσουν επιβάτη θετικό η καραντίνα θα ισχύει για 14 μέρες.

Όσον αφορά τις επεκτάσεις των υφιστάμενων αεροπορικών οδηγιών για τις πτήσεις εξωτερικού παρατείνονται μέχρι τις 21/1/2021 οι ακόλουθες:

*Διεθνείς αφίξεις μόνο με αρνητικό τεστ 72 ωρών: Όλοι οι επιβάτες διεθνών πτήσεων θα εισέρχονται στην χώρα μας μόνο με αρνητικό τεστ Covid-19 το οποίο θα έχει διενεργηθεί μέχρι 72 ώρες πριν την άφιξη τους. Επίσης υπενθυμίζουμε ότι στους επιβάτες θα γίνεται και δειγματοληπτικό τεστ κατά την είσοδο τους βάση του plf.


* Passenger Locator Form: Notam για το Passenger Locator Form (PLF), δηλαδή την υποχρεωτική συμπλήρωση της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://travel.gov.gr/ από όλους τους επιβάτες διεθνών πτήσεων προς Ελλάδα. Επίσης είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση της φόρμας PLF και για τους επιβάτες πτήσεων εξωτερικού που είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας και αναχωρούν από τα αεροδρόμια της χώρας μας.

*Τουρκία / Καταλονία: Οι αεροπορικές οδηγίες που αφορούν την αναστολή πτήσεων μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και μεταξύ Ελλάδας και της περιοχής της Καταλονίας στην Ισπανία.

*Αλβανία / Βόρεια Μακεδονία: Όλες οι πτήσεις από και προς Ελλάδα από Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία θα διεξάγονται μόνο στο Δ.Α.Α «Ελευθέριος Βενιζέλος».

*Ισραήλ: Η αεροπορική οδηγία για τους μόνιμους κατοίκους Ισραήλ με ανώτατο όριο εισόδου 10.000 ταξιδιωτών ανά εβδομάδα σε όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας.

*Ρωσία: Η notam για Ρωσία (μόνιμοι κάτοικοι), η οποία προβλέπει αφίξεις μόνο στα αεροδρόμια Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου και ανώτατο όριο εισόδου στην Ελλάδα 500 επιβατών την εβδομάδα.

*Νon EU Citizens: Επίσης παρατείνεται η αεροπορική οδηγία που προβλέπει απαγόρευση εισόδου στην χώρα μη Ευρωπαίων Πολιτών (Non EU Citizens). Από την notam εξαιρούνται οι μόνιμοι κάτοικοι των ακόλουθων 9 χωρών: Ην. Βασίλειο, Σιγκαπούρη, Αυστραλία, ΙαπωνίαΝέα Ζηλανδία, Ρουάντα, Νότια Κορέα, Ταϋλάνδη και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Για όλες τις αεροπορικές οδηγίες που επεκτείνονται έως την 21η Ιανουαρίου 2021 ισχύουν οι εξαιρέσεις ως έχουν από τις προϋπάρχουσες notams.

Το  Άμστερνταμ, η πασίγνωστη ολλανδική πρωτεύουσα, θέτει στο στόχαστρό της μια βασική τουριστική της "ατραξιόν": τα coffee shops.

Μόνον πολίτες και μόνιμοι κάτοικοι της Ολλανδίας θα επιτρέπεται να εισέρχονται στα καταστήματα όπου γίνεται μεταξύ άλλων πώληση προϊόντων κάνναβης, με βάση την πρόταση της δημάρχου της πόλης Femke Halsema. Το σχέδιο, το οποίο στηρίζεται και από την ηγεσία της τοπικής αστυνομίας και τους εισαγγελείς, έχει ως στόχο τη μείωση της ροής "σκληρών" ναρκωτικών και τον περιορισμό της δράσης δικτύων οργανωμένου εγκλήματος τα οποία συνδέονται με το εμπόριο μαριχουάνας.

Ολλανδία: Εμπειρία ζωής για όλη την οικογένεια το θεματικό πάρκο Efteling (vid)


"Η αγορά κάνναβης έχει γίνει πια υπερβολικά μεγάλη και έχει "υπερθερμανθεί"", σημειώνει η Halsema, σε γραπτά σχόλιά της για το θέμα, όπως αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg. "Θέλω να συρρικνώσω την αγορά κάνναβης και να την κάνω διαχειρίσιμη. Η προϋπόθεση μόνιμης κατοικίας στη χώρα είναι όντως σκληρή, δεν βλέπω όμως καμία εναλλακτική".

Η Halsema υπέβαλε το σχέδιό της στο δημοτικό συμβούλιο του Άμστερνταμ νωρίτερα σήμερα, ανοίγοντας τη σχετική πολιτική συζήτηση, μεταξύ άλλων και για μια μεταβατική συμφωνία με τους ιδιοκτήτες των εν λόγω καταστημάτων. Η ίδια θεωρεί ότι η διάταξη θα μπορούσε να εφαρμοστεί το νωρίτερο το 2022.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην προσπάθεια μείωσης της ροής επισκεπτών στην πόλη και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων της. Τεράστια πλήθη επισκέπτονται την πόλη από τότε που οι φθηνές πτήσεις με εταιρείες χαμηλού κόστους έκαναν το ιστορικό της κέντρο έναν δημοφιλή προορισμό για "αποδράσεις" σαββατοκύριακου.

Προ των lockdown του κορονοϊού, η φημισμένη συνοικία της πόλης με τα "κόκκινα φανάρια", τα coffee shops και τα γραφικά κανάλια του Άμστερνταμ προσέλκυαν άνω του 1 εκατ. επισκέπτες τον μήνα.

Στην πόλη λειτουργούν 166 coffee shops, τα περισσότερα εκ των οποίων αναμένεται να κλείσουν εάν το σχέδιο λάβει τελικώς έγκριση.  Η τοπική ζήτηση για κάνναβη θα μπορούσε να υποστηρίξει μόλις 68 εξ αυτών, σύμφωνα με έρευνα των ολλανδικών αρχών.

“Για να πετύχεις στις επιχειρήσεις, πρέπει να πείσεις τους άλλους να βλέπουν τα πράγματα όπως τα βλέπεις εσύ”, είχε πει κάποτε ο μεγάλος Αριστοτέλης Ωνάσης.


Αρκετά χρόνια αργότερα ένας ευρηματικός νεαρός εισέρχονταν στην τουριστική βιομηχανία, επενδύοντας στην επιχείρησή του, με όραμα, συγκεκριμένη φιλοσοφία και μοντέλο ανάπτυξης.

Μετουσίωσε τις ιδέες του σε ένα συγκεκριμένο project, στον κλάδο της φιλοξενίας. Αν και δεν έχει πατήσει την 5η δεκαετία της ζωής του, θεωρείται ένας από τους πιο επιτυχημένους businessmen του hospitality διεθνώς.

Ο Leon Avigad ξεκίνησε την επιχείρησή του, Leopard Hospitality, πριν από 16 χρόνια, έχοντας πάρει το βάπτισμα του πυρός ως εργαζόμενος στον τουριστικό κλάδο, στην Ελβετία και μετέπειτα επέστρεψε για εργασία στη γενέτειρά του, Ισραήλ.

 

unnamed-5.jpg

 

Το success story του open-minded Ισραηλινού, η φιλοσοφία και το lifestyle του δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, καθώς ο ίδιος επένδυσε στην Ελλάδα, αγοράζοντας ακίνητα, εγκαινιάζοντας παράλληλα τα πρώτα ξενοδοχεία στην καρδιά της αθηναϊκής πρωτεύουσας. Στην μέχρι πρότινος υποβαθμισμένη Ομόνοια, η οποία μπαίνει δυνατά στον τουριστικό χάρτη και φαντάζει σαν “πολύφερνη νύφη” για υποψήφιους επενδυτές.

Aπαρατήρητη δεν θα περνούσε και η -προ καιρού- αναφορά του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, για τον επενδυτή των Brown Hotels που έχει αγοράσει τους τελευταίους μήνες διψήφιο αριθμό ξενοδοχείων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη κ.ά., όπως και ο κομβικός ρόλος του στην προσέλκυση επενδύσεων.

FullSizeRender-2.jpg

«Ερωτευμένος» με την Αθήνα

Η Brown Hotels είχε κάνει focus στην Ελλάδα με τις ευλογίες του ιδρυτή της. Ένας σοβαρός Όμιλος, με πλάνο, διαβλέποντας ευκαιρίες στη χώρα μας, ξετύλιξε το επενδυτικό του όραμα και μεγαλοστελέχη του είχαν αλλεπάλληλες επαφές με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Γεωργιάδη και με τον υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη.

Ποιος είναι όμως ο Ισραηλινός ιδρυτής της Leopard Hospitality Ltd, που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη ξενοδοχείων μπουτίκ, και “ψηφίζει” Ελλάδα;

Ο 46χρονος Leon Avigad είναι ανήσυχο πνεύμα που αναζητά συνεχώς το next big thing και ευκαιρίες. Γνώριζε από μικρή ηλικία ότι θα γίνει ξενοδόχος. Χόμπι του υπήρξε η συγκέντρωση διαφημιστικών φυλλαδίων από ξενοδοχεία.

Έλαβε πτυχίο Διεθνών Σχέσεων από το Εβραϊκό Πανεπιστήμιο και MBA από το Πανεπιστήμιο Derby στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκπαιδεύτηκε στο εμβληματικό Badrutt’s Palace του Σεντ Μόριτζ, πριν υπηρετήσει ως στέλεχος στο Dan Hotels του Ισραήλ.

Με επενδυτική παρουσία σε όλον τον κόσμο, ήρθε και η σειρά της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τον “ρομαντικό” Leon Avigad, η επενδυτική του απόβαση οφείλεται περισσότερο στον “έρωτα για την Αθήνα”.

Η Brown Hotels ιδρύθηκε το 2010 από τους Hoteliers Leon Avigad και Nitzan Perry, συνοδοιπόρους στη ζωή και τις επιχειρήσεις, oι οποίοι απολαμβάνουν μία όμορφη ζωή στο -επιρροών 50’s- διαμέρισμα στο Τελ Αβίβ όπου παλαιότερα διέμενε η Mia Arbatova, θρυλική δασκάλα χορού (1911-1990).

Ο Όμιλος έχει ήδη εγκαινιάσει την παρουσία του στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, με τον συνιδρυτή της Leon να τονίζει παλαιότερα ότι η Αθήνα αποτελεί το νέο Βερολίνο.

“Ερωτεύθηκα την Ελλάδα, βλέπω την φιλοξενία στη χώρα αυτή ως μια γιορτή, δεν ήταν θέμα αριθμητικής αυτή η επένδυση” δήλωσε σε παλαιότερο συνέδριο ο επιχειρηματίας, υπογραμμίζοντας ότι “εκεί που οι άλλοι βλέπουν γραφειοκρατία και δυσκολίες” εκείνος βλέπει “καλό καιρό, θετική διάθεση”. “Yπάρχουν κοινοί δεσμοί μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ και θεωρούμε (σ.σ. ο ίδιος και η ομάδα του) ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στην ελληνική αγορά”.

Η “απόβαση” στην Ελλάδα, τα ιστορικά Αcropol, La Mirage και η “μεταμόρφωση” των παλιών γραφείων του ΚΚΕ σε budget ξενοδοχείο

Ο φιλέλληνας, υπερδραστήριος επιχειρηματίας, εξ Ισραήλ, άρα ευρηματικός, βρίσκεται πίσω από τον ξενοδοχειακό κολοσσό των Brown Hotels ως συνιδιοκτήτης, μαζί με τους κυρίους Nir Weizman και Nitzan Perry, που έκανε “απόβαση” στην Ελλάδα.

dave-athens.jpg

Έχει «χτίσει» το δημοφιλές brand και πόνταρε στην υποβαθμισμένη -μέχρι πρότινος- Πλατεία Ομονοίας, διαβλέποντας ευκαιρίες ανάπτυξης, βάσει του concept που ήθελε να λανσάρει.  “Ναυαρχίδα” του, το ιστορικό ξενοδοχείο Acropol, που μετονομάστηκε σε Brown Acropol και έχει ανοίξει τις πύλες του, στον αριθμό 1 της οδού Πειραιώς. Έχει προχωρήσει στη μίσθωση δεκάδων ακινήτων στο ιστορικό κέντρο, τουλάχιστον 11, ενώ δρομολογεί παράλληλα νέες επενδύσεις στη Θεσσαλονίκη, το Σούνιο, την Κορινθία κ.ά..

Με την απέραντη παλιά αίγλη της θρυλικής Πλατείας, την αναβάθμισή της από τον Δήμο Αθηναίων,  το λίφτινγκ κι άλλων ιστορικών κτηρίων, ο Mr Brown Hotels βρέθηκε στο κατάλληλο σημείο, την κατάλληλη στιγμή, και αισιοδοξεί τα ξενοδοχεία του να καταστούν σημείο αναφοράς για τη νυχτερινή ζωή της πόλης, βλέποντας πολύ πιο πέρα από τα στερεότυπα και τη μεροληψία.

 

dfjkhkjfs.jpg

 

Ο Όμιλος στοχεύει στην αναμόρφωση παλαιών κτηρίων σε καλαίσθητα, φρέσκου urban design, ξενοδοχεία στο κέντρο της πόλης, με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και μοναδικά χαρακτηριστικά. Νέοι ταξιδιώτες που λατρεύουν το κέντρο της εκάστοτε ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, θα βρουν το ιδανικό καταφύγιο στην Ομόνοια, με το Acropol (luxury 70’s retro αισθητική) να διαθέτει rooftop με θέα στην Ακρόπολη και τη ανανεωμένη Πλατεία, το οποίο παρέχει υπηρεσίες bar restaurant και ευελπιστεί να ξεχωρίσει στο night life της Αθήνας, μετά και την άρση του lockdown, πιστό στα πρότυπα της urban κουλτούρας.

Αν και λόγω της πανδημίας, των περιορισμών, ο σχεδιασμός έχει καθυστερήσει, εντούτις μετά τη λειτουργία του Brown Acropol 165 δωματίων, για το 2021 έχει μετατεθεί η λειτουργία του 3στερου Dave Red Athens- Son of A Brown, 87 δωματίων, στα παλιά γραφεία του ΚΚΕ στη Βεραντζέρου. Θα ακολουθήσουν παράλληλα το Lighthouse Athens όπως θα μετονομαστεί το πρώην La Mirage στην Ομόνοια, καθώς και το πρώην ξενοδοχείο Ιλιον επίσης στην ίδια περιοχή.

Μία μεγάλη ταμπέλα του Ομίλου της Brown Hotels καλύπτει ένα ιστορικό κτίσμα στην πόλη των Αγίων Θεοδώρων της Κορίνθου.  Το παλιό ξενοδοχείο ΧΑΝΙΚΙΑΝ. Σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου Γιώργου Γκιώνη στα τοπικά ΜΜΕ τόσο το ΧΑΝΙΚΙΑΝ όσο και το Loutraki Palace πέρασε στο χαρτοφυλάκιο του ισραηλινού Ομίλου.

Οι άνθρωποι που εμπιστεύτηκαν οι επενδυτές

Η Brown Hotels στελεχώνει το κεντρικό γραφείο της Ελλάδας με τα ακόλουθα διευθυντικά στελέχη: τη Δήμητρα Αρίδα ως Director of Sales & Marketing, τον Διονύση Μαράτο ως Director of Human Resources και τον Γιώργο Ξύδα ως Director of Finance.

Τη θέση του Γενικού Διευθυντή στο Brown Acropol ανέλαβε ο Μανώλης Παπαδάκης. Έχει διατελέσει ως Γενικός Διευθυντής σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, όπως οι Helios Hotels & Resorts, Chandris Hotels & Resorts, Sani Resort, Grecotel Hotels & Resorts.

Για το bar του Dave Athens οι επενδυτές εμπιστεύτηκαν την ομάδα του γνωστού Six Dogs, ένα team που με ό,τι κι αν καταπιαστεί… γίνεται talk-of- the-town.

Το διεθνές αποτύπωμα

Η αλυσίδα με έδρα το Τελ Αβίβ, διαθέτει boutique hotels σε πολλές σημαντικές πόλεις του κόσμου. Συγκεκριμένα, διαθέτει στο Ισραήλ τα φημισμένα Brown TLV Urban HotelBrown Beach HouseBrown SeasideThe Poli House HotelDave Gordon – Son of a BrownDave Levinsky – Son of a BrownThe Lighthouse Hotel, Hotel BoBo Tel Aviv *NΕΟ*, Townhouse Tel Aviv, Theodor Tel Aviv *ΝΕΟ* και την Villa Brown και Villa Ba’Moshava στην Ιερουσαλήμ. Έχει επίσης ξενοδοχεία στην πόλη Τρογκίρ της Κροατίας, στην Κύπρο και τη Γερμανία, ενώ επεκτείνεται και στην Ελλάδα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η φιλοσοφία της Brown βασίζεται στη δέσμευση για άψογη εξυπηρέτηση, στην αυθεντικότητα, το άριστο design και τη σύγχρονη αισθητική. Τα Brown Hotels έχουν προταθεί επανειλημμένα από διεθνούς φήμης lifestyle, design και travel publications όπως Vogue, Times, Wallpaper, Travel & Leisure, Conde Nast Traveller, National Geographic, NY Times και άλλα.

Στο ραντάρ των Ισραηλινών η ελληνική αγορά

Το ενδιαφέρον Ισραηλινών επενδυτών για επενδύσεις στην Ελλάδα σε ένα μεγάλο εύρος αναπτυσσόμενων κλάδων της ελληνικής οικονομίας, καταγράφηκε κατά τη διάρκεια διαδικτυακού επενδυτικού σεμιναρίου που διεξήχθη τέλη Νοέμβρη, με μεγάλη συμμετοχή εταιριών.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), το Israel-Greece Chamber of Commerce & Industry και το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Τελ-Αβίβ. Έγινε αναφορά στις διαφορετικές επενδυτικές ευκαιρίες που αναδεικνύονται σήμερα στους τομείς της ενέργειας, του τουρισμού και των ακινήτων, της εφοδιαστικής αλυσίδας, της τεχνολογίας, των υπηρεσιών προς επιχειρήσεις (SSC’s-BPO’s), της αγροδιατροφής, των φαρμάκων και υπηρεσιών υγείας, καθώς και των ιδιωτικοποιήσεων.

Ιδιαίτερα σημαντική υπήρξε η συμμετοχή, με ομιλία-παρέμβαση, ήδη εγκατεστημένων επιχειρήσεων με έδρα το Ισραήλ και επενδυτική δραστηριότητα στην Ελλάδα, στους τομείς του τουρισμού και του αγροτικού τομέα. Οι κ.κ. Leon Avigad της Brown Hotels, και Θανάσης Ρώσογλου, Managing Director της εταιρείας HAIFA SOUTH EAST EUROPE LTD, αναφέρθηκαν στην επενδυτική εμπειρία τους και στα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης των εταιρειών τους στην Ελλάδα, εστιάζοντας στη μοναδικότητα της χώρας για την ανάπτυξη νέων επενδύσεων, το υψηλό επίπεδο συνεργατών και τις θετικές προοπτικές της χώρας στο εγγύς μέλλον.

Η εκδήλωση έγινε σε μια περίοδο αυξημένης επενδυτικής δραστηριότητας ισραηλινών επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά, όπως η Brown Hotels, η οποία υλοποιεί επενδυτικό πλάνο για την ανάπτυξη 11 ξενοδοχειακών μονάδων, ο ξενοδοχειακός όμιλος Fattal Group, ο οποίος αυτή την περίοδο ανακατασκευάζει δύο ξενοδοχεία στην Αθήνα, ο όμιλος ακινήτων Zoia Fund, ο οποίος επίσης ετοιμάζει δύο ξενοδοχεία στην πρωτεύουσα και η Ficus Investments και η Selina.

Mετά από 18 χρόνια συνεχούς ανοδικής πορείας, ο γενικός διευθυντής των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία & King George, Tim Ανανιάδης, αποφάσισε να αποσυρθεί συνταξιοδοτούμενος.

Ο Tim Ανανιάδης θα παραδώσει τη σκυτάλη της Γενικής Διεύθυνσης των δύο εμβληματικών ξενοδοχείων της Αθήνας, στον κύριο Hom Parviz, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας.

Στην ανακοίνωση της εταιρείας τονίζεται ότι: «Ύστερα από 18 χρόνια συνεχούς ανοδικής πορείας, ο γενικός διευθυντής των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία & King George, Tim Ανανιάδης, αποφάσισε να αποσυρθεί συνταξιοδοτούμενος. 

Ο Tim Ανανιάδης θα παραδώσει τη σκυτάλη της Γενικής Διεύθυνσης των δύο εμβληματικών ξενοδοχείων της Αθήνας, στον κύριο Hom Parviz, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας. 

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1996 ως Director of F&B στο Hyatt Regency Baku στο Αζερμπαϊτζάν έως το 2012 διέγραψε αξιόλογη πορεία σε ηγετικές θέσεις στον διεθνή όμιλο πολυτελών ξενοδοχείων Hyatt International. Από το 2012 έως πρόσφατα υπήρξε Γενικός Διευθυντής στο Hyatt Regency Belgrade στη Σερβία, ξενοδοχείο που ανήκει στην Λάμψα ΑΕ».

Την επιτυχή κατάληξη αυτού που ο ίδιος περιέγραφε λίγες μέρες πριν ως τον σπουδαιότερο και ωραιότερο αγώνα της ζωής του έκανε γνωστή με ανάρτησή του στο Facebookο αθλητής υπεραποστάσεων Μάριος Γιαννάκου.

«9:02 π.μ. Φτάσαμε στην κορυφή της Ελλάδας μαζί με την Ελευθερία και την ομάδα μας» ανέφερε.

Ο αθλητής υπεραποστάσεων κατέκτησε την κορυφή του Ολύμπου, μεταφέροντας σε ειδικά τροποποιημένο σακίδιο την 22χρονη Ελευθερία, η οποία αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα.
 
 
120818808_2782862101945912_3039070784824959054_o.jpg
 
 

«Δεν υπάρχει τίποτα πιο αληθινό από το όνειρο», έγραψε ο Δραμινός αθλητής συνοδεύοντας την ανάρτησή του με μια φωτογραφία του ίδιου με τη νεαρή φοιτήτρια βιολογίας στην πλάτη του.

Ο Όλυμπος είναι το ψηλότερο βουνό της Ελλάδας, με την κορυφή του (Μύτικας) να στέκει στα 2.917 μέτρα.

Ο συμπαγής ορεινός του όγκος βρίσκεται στα όρια της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας. Ο Όλυμπος είναι γνωστός παγκοσμίως κυρίως για το μυθολογικό του πλαίσιο.

Σελίδα 1 από 51

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ