Πέμπτη, 17 Αυγούστου 2017 06:52

Κομπίνες φοροδιαφυγής σε ξενοδοχεία

Υποθέσεις φοροδιαφυγής εκατομμυρίων ευρώ σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς εντόπισαν οι ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων που πραγματοποίησαν έφοδο σε 712 ξενοδοχειακές μονάδες και ενοικιαζόμενα δωμάτια σε όλη τη χώρα.

Από τις διασταυρώσεις οι ελεγκτές εντόπισαν επτά ακραίες περιπτώσεις, που χρήζουν περαιτέρω ελέγχου. Ιδιαίτερο ρόλο στον εντοπισμό τους έπαιξαν μεγάλες πλατφόρμες διαδικτυακής ενοικίασης καταλυμάτων όπως η Booking και η Trivago αλλά και οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων.

booking.png

Συγκεκριμένα εντοπίστηκαν:

  • τέσσερα ξενοδοχεία, τεσσάρων αστέρων και άνω, με περισσότερα από 300 δωμάτια, στα οποία καταγράφεται απόκλιση άνω του 1 εκατομ. ευρώ.
  • Οι δύο μονάδες βρίσκονται στη Ρόδο, μία στην Κέρκυρα και μία στην Ηλεία.
  • δύο μονάδες, στη Σαντορίνη και την Ανατολική Αττική εμφάνισαν μηδενική δήλωση ΦΠΑ παρά το γεγονός ότι είχε προηγηθεί προληπτικός έλεγχος
  • ένα ξενοδοχείο στη Χαλκιδική που εμφανίζει επίσης μεγάλες αποκλίσεις.
  • Οι διασταυρώσεις, σύμφωνα με πληροφορίες πραγματοποιήθηκαν για τον Ιούνιο με βάση τις περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ που υποβλήθηκαν στις 31 Ιουλίου.

z163.jpg

Σύμφωνα με στελέχη της ΑΑΔΕ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι σχεδόν το σύνολο των 712 επιχειρήσεων περιλαμβάνονταν στο περυσινό δείγμα της ΑΑΔΕ, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα φέτος να εμφανίσουν αυξημένο τζίρο κατά 21%.

Οι πρώτες 24 ώρες είναι οι πιο κρίσιμες για τις διακοπές μας…

 

Αυτό οφείλεται,όπως εκτιμάται από τα ίδια στελέχη κατά 50% στην αύξηση της τουριστικής κίνησης και των τιμών, αλλά και κατά 50% στη συμμόρφωση που αποτελεί βασικό στόχο της ΑΑΔΕ.

 

Η GRIVALIA PROPERTIES ΑΕΕΑΠ ανακοινώνει ότι η ξενοδοχειακή της πλατφόρμα ψ,  που εδρεύει στο Λουξεμβούργο, υπέγραψε δεσμευτικό προσύμφωνο απόκτησης του 80% των μετοχών της εταιρίας Ναυσικά Α.Ε.

Η Ναυσικά ΑΕ έχει μέσω της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος την μακροχρόνια μίσθωση του ακινήτου των Αστεριών της Γλυφάδας το οποίο ανήκει στην ΕΤΑΔ. Στο ακίνητο λειτουργούσε κατά το παρελθόν το φημισμένο ξενοδοχείο «Αστέρια».

Οι ξεχασμένες καμπάνες της παραλίας που φιλοξένησε θρύλους του ελληνικού σινεμά (vid)

Σκοπός της Grivalia Hospitality και των συνεταίρων της στο έργο αυτό είναι να αναβιώσουν το θρυλικό ξενοδοχείο, ανακατασκευάζοντάς το πρωτίστως με σεβασμό προς το φυσικό περιβάλλον και διαμορφώνοντάς το σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο διεθνούς εμβέλειας (με bungalows και καμπάνες) διαχειριζόμενο από αναλόγου βεληνεκούς διεθνή ξενοδοχειακή αλυσίδα στα πρότυπα των επιτυχημένων city resorts του εξωτερικού.

Με την ολοκλήρωση αυτής της σημαντικής επένδυσης, θα δημιουργηθεί μία πρότυπη ξενοδοχειακή μονάδα με σαφή αναφορά στο παρελθόν του ιστορικού ξενοδοχείου «Αστέρια», η οποία θα αναδείξει το φυσικό πλούτο της περιοχής, θα αναβαθμίσει σημαντικά το παραλιακό μέτωπο της Αττικής και θα προσελκύει τουρισμό υψηλού επιπέδου με άμεσα οφέλη τόσο για την τοπική όσο και για την ευρύτερη οικονομία.

Το τίμημα που ανέρχεται σε 17,174 εκ. ευρώ, κάλυψε κυρίως υποχρεώσεις του πωλητή προς δημόσιους οργανισμούς και ασφαλιστικά ταμεία. Επιπρόσθετα, η Grivalia Hospitality ανέλαβε την αποπληρωμή υφιστάμενων δανειακών υποχρεώσεων, υπέρ ιδιώτη δανειστή, συνολικού ύψους 12,325 εκ. ευρώ.

ASTERIA.jpg

Με την υπογραφή του προσυμφώνου συστάθηκε παρακαταθήκη του 80% των μετοχών της Ναυσικά Α.Ε. υπέρ της Grivalia Hospitality. Η υπογραφή του οριστικού συμφωνητικού μεταβίβασης των μετοχών αναμένεται στις αρχές του 2018.

Δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, από καίριες ευρωπαϊκές αγορές όπως Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Πολωνία, Μεξικό και ΗΠΑ, προβάλλουν τη μοναδικότητα των νησιών του Νότιου Αιγαίου, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.

Τα δημοσιεύματα/ρεπορτάζ είναι αποτέλεσμα των δημοσιογραφικών ταξιδιών, που πραγματοποιούνται τις περιόδους Μάιο –Ιούνιο & Σεπτεμβρίο –Οκτώβριο (στο πλαίσιο πάντα του προγράμματος προβολής της Περιφέρειας).

Η Ρόδος, η κοσμοπολίτικη και παραδοσιακή, η διαχρονική και συνάμα σύγχρονη, κέντρισε το ενδιαφέρον του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA. Περισσότερα από 200 έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα της Γερμανίας και της Αυστρίας όπως Focus.de, Bild.de, Spiegel.de, T-Online.de και Berliner-Zeitung.de αναπαρήγαγαν το άρθρο του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων (DPA) για τη Ρόδο με τίτλο «Νέοι ταλαντούχοι Ροδίτες πυροδοτούν τη σπίθα της δημιουργικότητας».

Σε συνέχεια του ταξιδιού του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων στη Ρόδο, πραγματοποιήθηκε ταξίδι του DPA στην Αστυπάλαια. Το μικρό, μαγευτικό νησί της Αστυπάλαιας δέχθηκε τεράστια προβολή στο γερμανόφωνο κοινό, μέσα από δημοσίευμα του Γερμανικού Πρακτορείου Ειδήσεων (dpa) το οποίο έχει αναπαραχθεί από δεκάδες έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.

Συνολικά πάνω από 150 έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα του γερμανικού και αυστριακού τύπου όπως Bild.de, allgemeine-zeitung.de, tz.de, αναπαρήγαγαν το άρθρο του dpa, αγγίζοντας συνολικά πάνω από 600 εκατ. αναγνώστες και 33 εκατ. επισκέπτες των ηλεκτρονικών μέσων με την ισοδύναμη διαφημιστική αξία να αγγίζει το 1,4 εκατ. ευρώ!

Το Conde Nast Traveller UK δημοσίευσε ένα 10σέλιδο αφιέρωμα για τη Μήλο, εστιάζοντας στην ιστορία και στον πολιτισμό του νησιού, τις παραλίες, τη γαστρονομία και τη φιλοξενία. Στον ιστότοπο του Conde Nast Traveller, UK δημοσιεύθηκε ένα αφιέρωμα για τη Μήλο που συνοδεύεται από 29 φωτογραφίες του νησιού. Στη Βελγική έκδοση του ELLE, η δημοσιογράφος Celine Pecheux ανακαλύπτει τη μαγεία των οικογενειακών διακοπών στα νησιά του Νότιου Αιγαίου.

Συνεργείο του National Geographic Traveler της Ρωσίας συμμετείχε σε press trip που διοργάνωσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με το Γραφείο Τύπου της Πρεσβείας της Μόσχας, τους κατά τόπους δήμους και την Ένωση Ξενοδόχων Κω. Αφορμή του ταξιδιού ήταν η έναρξη δρομολογίων της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας S7 στην Κω από 29 Απριλίου. Σε ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα, το ρωσικό National Geographic Traveler «υμνεί» την Κω, την Κάλυμνο, τη Νίσυρο και την Πάτμο.

Οι Ρώσοι αποθεώνουν τα Δωδεκάνησα και ετοιμάζουν τουριστική απόβαση

Το κορυφαίο δημοσιογραφικό πόρταλ της Πολωνίας, Wyborcza.pl επισκέφθηκε τη Νάξο και δημοσίευσε άρθρο στο οποίο εξυμνεί τα καρναβαλικά έθιμα και τις αποκριάτικες εκδηλώσεις του νησιού. Ταυτόχρονα προβάλλει το γαστρονομικό πλούτο του νησιού και τα μαγευτικά τοπία. Το γαλλικό ταξιδιωτικό πόρταλ Le Petit Futé περιλαμβάνει την Πάτμο ανάμεσα στους καταλληλότερους προορισμούς για την πρώιμη τουριστική περίοδο. Δίνει έμφαση στην χαλαρή ατμόσφαιρα του νησιού.

Η εκπομπή ψυχαγωγίας και lifestyle των Η.Π.Α., HollywoodReporter ταξίδεψε στη Μύκονο, στα Κουφονήσια, στην Αντίπαρο και την Ύδρα και κάνει λόγο για τέσσερα ελληνικά κοσμοπολίτικα νησιά που λατρεύουν οι διασημότητες. Τη Μύκονο επισκέφθηκε και το Μεξικανικό τηλεοπτικό ταξιδιωτικό δίκτυο DestinosdelMundo, που πρόβαλε ντοκιμαντέρ για το νησί των ανέμων, ενώ τον Μάρτιο 2018 αναμένεται να προβληθεί και η εκπομπή του καναλιού για Ρόδο και Σύμη.

Εντυπωσιακή φωτογράφιση μόδας από αμερικανικό περιοδικό στη Ρόδο

Επίσης, τον Απρίλιο του 2017 οκταμελής ομάδα του περιοδικού LIVID με έδρα τη Νέα Υόρκη, επισκέφθηκε τη Ρόδο. Προέκυψαν τρία καταπληκτικά editorial μόδας με φόντο τη Ρόδο, τα οποία δημοσιεύονται στην καλοκαιρινή έκδοση του περιοδικού αναδεικνύουν με ξεχωριστό τρόπο τις ανεπανάληπτες ομορφιές του νησιού.

Ο Δήμος της Βαρκελώνης έχει ξεκινήσει έναν ιδιότυπο "πόλεμο" ενάντια στον τουρισμό, μετά από απαίτηση των κατοίκων. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα Airbnb απέσυρε από την ιστοσελίδα της τα 1.036 παράτυπα τουριστικά καταλύματα που της είχε υποδείξει η δημαρχία της Βαρκελωνης, η οποία της είχε δώσει διορία ενός μηνός, που έληγε στα τέλη Αυγούστου, ανακοίνωσε η υπεύθυνη Οικολογίας, Πολεοδομίας και Μετακινήσεων της δημαρχίας Τζάνετ Σανς.

Η πράξη αυτή «επιβεβαιώνει τη σύνεση και την καλή θέληση να συνεχισθεί η συνεργασία με τη δημαρχία προς την κατεύθυνση τούτη» εκ μέρους της Airbnb, τόνισε στη χθεσινή της συνέντευξη προς τα μέσα ενημέρωσης η Σανς, υπενθυμίζοντας πως έχουν εκδοθεί διαταγές για τερματισμό της δραστηριότητας αυτών των καταλυμάτων και τα συναφή πρόστιμα.

Από τις πρόσφατες διαδηλώσεις κατοίκων της Βαρκελώνης ενάντια στον τουρισμό

Η ίδια τόνισε πως ευελπιστεί ότι η συνεργασία με την Airbnb θα είναι «πιο ευέλικτη» από τον Σεπτέμβριο και πως η πλατφόρμα θα συνεχίσει να αποσύρει τα καταλύματα που της υποδεικνύει η δημαρχία, ενώ ταυτόχρονα αναμένει από αυτήν να δημιουργήσει ένα λειτουργικό πρόγραμμα που θα εμποδίζει την ανάρτηση ενός τουριστικού καταλύματος εάν δεν εισάγει πρώτα τον ειδικό ηλεκτρονικό αριθμό καταχώρησής του, κάτι που έχουν υιοθετήσει άλλες ανάλογες πλατφόρμες.

«Αυτό θα βοηθήσει στη μείωση της προσφοράς παράνομων τουριστικών καταλυμάτων και αυτά να τεθούν στην υπηρεσία των κατοίκων κι όχι να συνεισφέρουν στο κέρδος από μία παράτυπη τουριστική δραστηριότητα», τόνισε η Σανς, αναφερόμενη στο γεγονός ότι το 15% των παράτυπων αυτών καταλυμάτων τα προσφέρουν στους τουρίστες και τα διαχειρίζονται ενοικιαστές τους και όχι οι ουσιαστικοί ιδιοκτήτες τους.

Η δημαρχία, τωόντι, έχει εντοπίσει ανθρώπους που ειδικεύονται στο να ενοικιάζουν κατοικίες για να τις διαθέσουν κατόπιν ως τουριστικά καταλύματα, πολλοί εξ αυτών, τόσο ντόπιοι, όσο και ξένοι, διαφορετικού κοινωνικού κι επαγγελματικού προφίλ έχοντας νοικιάσει στο όνομά τους πολλά τέτοια διαμερίσματα.

Το προάστιο της Βαρκελώνης με τα περισσότερα παράτυπα τουριστικά καταλύματα είναι η Παλαιά Πόλη (Ciutat Vella), ιδίως οι γειτονιές του Γκότικ και της Μπαρσελονέτα και κατά δεύτερο λόγο το Εισάμπλε και κατόπιν το Σαν Μαρτί, ιδίως το παραλιακό του μέτωπο όπου ενοικιάζονται πολυτελείς κατοικίες. Λιγότερο εντοπίζονται στη Γκράσια και το Σαντς.

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Ο τουριστικός τομέας κυριαρχεί στις ενάρξεις νέων επιχειρήσεων  από την αρχή του έτους μέχρι και το τέλος Ιουλίου 2107, σύμφωνα με τους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας που γνωστοποιήθηκαν στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο.

Σχετικά με τις ανώνυμες εταιρείες (ΑΕ), ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα βρίσκονται στην κορυφή της λίστας με τις μισές από τις θέσεις της πρώτης δεκάδας να αφορούν σε δραστηριότητες που σχετίζονται με την εστίαση και τη διαμονή τουριστών, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις εταιρείες περιορισμένης ευθύνης (ΕΠΕ) αν και πρώτες στη λίστα είναι οι υπηρεσίες παροχής συμβουλών σε θέματα οργάνωσης παραγωγής.

Τα φαρμακεία είναι πρώτα στη λίστα  στη σύσταση ομόρρυθμης εταιρείας (ΟΕ), αλλά η πλειοψηφία των υπόλοιπων δραστηριοτήτων αφορά σε επιχειρήσεις εστίασης και υπηρεσίες ενοικίασης επιπλωμένων δωματίων ή διαμερισμάτων για μικρή χρονική διάρκεια.

Για τις ετερόρρυθμες εταιρείες (ΕΕ) όλες οι θέσεις της δεκάδας αφορούν στην εστίαση εκτός από τις δύο τελευταίες που αφορούν σε έναρξη δραστηριότητας για φαρμακεία και εκμετάλλευση περιπτέρου.

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Σήμερα κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων από τα λιμάνια του Πειραιά, του Λαυρίου και της Ραφήνας προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού και του Αιγαίου. Το λιμενικό σώμα βρίσκεται επί ποδός για να βοηθήσει στην ομαλή κυκλοφορία των ταξιδιωτών, οι οποίοι κατά χιλιάδες συρρέουν από νωρίς το πρωί στα λιμάνια της Αττικής για να αναχωρήσουν ενόψει της αργίας του Δεκαπενταύγουστου.

Ειδικότερα, σήμερα 15 Αυγούστου, από το λιμάνι του Πειραιά θα πραγματοποιηθούν 20 δρομολόγια, από την Ραφήνα 12 δρομολόγια, ενώ από το λιμάνι του Λαυρίου θα πραγματοποιηθούν έξι δρομολόγια.

Την Κυριακή και την Δευτέρα, στα λιμάνια της Αττικής γινόταν το αδιαχώρητο, καθώς χιλιάδες τουρίστες επέλεξαν τα πλοία για να αναχωρήσουν για τις θερινές διακοπές τους. Συγκεκριμένα, 27.822 άτομα και 4.775 οχήματα αναχώρησαν από τον Πειραιά, 7.969 άτομα και 1548 οχήματα αναχώρησαν από Ραφήνα, ενώ τέλος από το Λαύριο αναχώρησαν 1597 άτομα και 399 οχήματα. Επιπλέον αναχώρησαν για τα νησιά του Αργοσαρωνικού, 7488 άτομα και 816 οχήματα.

Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα, η έξοδος πραγματοποιήθηκε ομαλά με μικρές καθυστερήσεις σε ορισμένες περιπτώσεις, που όμως δεν επηρέασαν τα δρομολόγια των πλοίων.

Ως προς τις καιρικές συνθήκες, οι ταξιδιώτες των πλοίων, αναμένεται σήμερα, να «κουνηθούν» λιγότερο από τις προηγούμενες μέρες καθώς σύμφωνα με πρόγνωση της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, στα νησιά του Αιγαίου αναμένεται άνεμοι εντάσεως 3 έως 5 μποφόρ, ενώ κατά τόπους στο νότιο Αιγαίο, οι άνεμοι δεν αποκλείεται να φτάσουν και τα έξι μποφόρ.

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Τρίτο δημοφιλέστερο προορισμό διακοπών αποτελεί το καλοκαιρι του 2017 η Ελλάδα για τους Ρώσους, σύμφωνα με μια προκαταρκτική αξιολόγηση έρευνας που πραγματοποίησε η ένωση ρώσων τουρ οπερέιτορ, ATOR, σε μέλη της αλλά και σε διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες της χώρας.

Την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Τουρκία, τη δεύτερη η Ρωσία, την τέταρτη η Κύπρος και την πέμπτη η Ισπανία. Η κατάταξη δημοφιλέστερων προορισμών συνεχίζεται με τη Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο, την Τυνησία και την Ιταλία.

Η χώρα μας είναι δεύτερος δημοφιλέστερος στον Coral Travel ενώ είναι τέταρτη στις κρατήσεις στον Biblio Globus και έκτη στον NTK Intourist. Κορυφαίοι προορισμοί είναι η Ρόδος και η Κρήτη.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας από την καταγραφή των κρατήσεων για το καλοκαίρι, η πλειονότητα των μεγάλων τουρ οπερέιτορ που δραστηριοποιούνται στη Ρωσία (TUI Russia, NTK Intourist, Coral Travel) κατατάσσουν πρώτη την Τουρκία ενώ στον Biblio Globus, ο οποίος προωθεί ιδιαίτερα ρωσικούς προορισμούς, είναι η τρίτη δημοφιλέστερη επιλογή. 

 

Το σημαντικότερο ορθόδοξο προσκύνημα στην Ελλάδα, κι ένα από τα γνωστότερα σε ολόκληρο τον κόσμο, ο Εορτασμός της Κοίμησης της Θεοτόκου στον Ιερό ναό της Ευαγγελιστρίας της Τήνου, αλλά και η παρουσίαση του νησιού ως ελκυστικού προορισμού διακοπών, θα είναι το θέμα εκπομπής του κρατικού τηλεοπτικού δικτύου TVR (TVR2) της Ρουμανίας.

   Για τις ανάγκες των γυρισμάτων, ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας ενέκρινε εισήγηση του Γραφείου ΕΟΤ Ρουμανίας για τη φιλοξενία σε Αθήνα και Τήνο( 14-18/8/17) του τηλεοπτικού συνεργείου, στο πλαίσιο των ταξιδιών εξοικείωσης, που οργανώνει και υλοποιεί ο ΕΟΤ.

   Το TVR2 είναι ένα από τα τρία κρατικά κανάλια της Ρουμανίας, με την υψηλότερη τηλεθέαση, καθώς παρουσιάζει ποιοτικά προγράμματα πολιτιστικού, ταξιδιωτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Το συγκεκριμένο θέμα θα παρουσιαστεί σε ξεχωριστή εκπομπή διάρκειας περίπου μίας ώρας, ενώ θα χρησιμοποιηθούν πλάνα και σε άλλες εκπομπές.

   Αξίζει να σημειωθεί ότι το 90% του πληθυσμού της Ρουμανίας είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και ο εορτασμός της Κοίμησης της Θεοτόκου αποτελεί μεγάλη θρησκευτική εορτή. Το ενδιαφέρον των Ρουμάνων να επισκεφτούν την Τήνο είναι έντονο, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το ενδιαφέρον των T.O.s Ρουμανίας να αναδείξουν νέους προορισμούς στην Ελλάδα, με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό.

   Ανάλογα ταξίδια εξοικείωσης έχουν, επίσης, προγραμματιστεί:

   * Για δημοσιογράφο της βερολινέζικης εφημερίδας "Der Tagesspiegel", ο οποίος επισκέπτεται τη χώρα μας 20-22/08/17 με σκοπό τη σύνταξη ταξιδιωτικού οδοιπορικού για την Αθήνα.

   * Για έξι Αυστριακούς δημοσιογράφους των εφημερίδων ευρείας κυκλοφορίας Krone Zeitung, Kurier, Die Presse, του ιντερνετικού και τηλεοπτικού δικτύου Oe24 online & tv ( με 4.000.000 τηλεθεατές) και του περιοδικού Hin und Weg που θα μετέχουν θα ξεναγηθούν μέσω κρουαζιέρας σε Αθήνα, Ύδρα και Μύκονο, από 29/8 έως 3/9/2017.

Γι’ ακόμη ένα καλοκαίρι, χάρη στο μαγευτικό της ηλιοβασίλεμα και την ιδιαίτερη φυσιογνωμία της, η Σαντορίνη αποτελεί πόλο έλξης για εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο.

Οι πολυτελείς εμπειρίες που προσφέρει το νησί μονοπωλούν συχνά το ενδιαφέρον του διεθνούς τύπου, με τελευταίο δείγμα τα διθυραμβικά σχόλια που έχει αποσπάσει η μοναδική πισίνα υπερχείλισης του εμβληματικού ξενοδοχείου Grace Santorini, στο Ημεροβίγλι.

Grace_Santorini_Infinity_Pool_1.jpg

Σχόλια για τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει μια βουτιά στη συγκεκριμένη πισίνα έχουν ήδη κάνει διεθνή μέσα όπως το InStyle.co.uk, το site του γαλλικού περιοδικού L’ Officiel, το site του Telegraph αλλά και δημοφιλή τουριστικά portals όπως το Travel+Leisure.

Grace Santorini_Santoro_Pool_Executive Chef Spyros Agious.jpg

 

Μια επίσκεψη στο υπαίθριο εστιατόριο Santoro, δίπλα στην πισίνα του Grace Santorini, συνοδεία ενός από τα signature πιάτα του Executive Chef Σπύρου Αγιούς αρκεί για να πείσει και τον πιο δύσπιστο!

 

Έχουν ξεχυθεί στους δρόμους της Αθήνας και υποδέχονται τους επισκέπτες της. Στην καρδιά του καλοκαιριού, περισσότεροι από 100 εθελοντές, βρίσκονται επί ποδός σε πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας και ενημερώνουν τους τουρίστες, στο πλαίσιο ενός νέου προγράμματος υποδοχής επισκεπτών. Πρόκειται για τους «Greeters».

Athens Greeters Visual.jpg

Στην Αθήνα των 5 εκατομμυρίων επισκεπτών, τo πρόγραμμα «The Athens Greeters» είναι σχεδιασμένο για να υποδεχθεί επισκέπτες από όλο τον κόσμο, που αναμένεται να έρθουν στην Αθήνα, συνεισφέροντας στην εδραίωσή της, ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού στην Ευρώπη. Είναι μία πρωτοβουλία του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη και της Σύμπραξης για την Τουριστική Προβολή της Αθήνας, με στόχο να παρουσιάσει το φιλικό και φιλόξενο πρόσωπο της πόλης και να προσφέρει στους επισκέπτες όλες τις πληροφορίες που τους είναι απαραίτητες.

IMG_20170522_132214.jpg

«Ο τουρισμός αποτελεί κινητήρια δύναμη για την οικονομία της Αθήνας και δημιουργεί θέσεις εργασίας. Με υπερηφάνεια βλέπουμε ότι έχουμε περισσότερους επισκέπτες από ποτέ, οι οποίοι επιλέγουν να ταξιδέψουν στην Αθήνα. Το Πρόγραμμα Υποδοχής Επισκεπτών μας βοηθάει ώστε να διασφαλίσουμε πως οι επισκέπτες της πόλης απολαμβάνουν με τον καλύτερο τα πλεονεκτήματα της Αθήνας. Στόχος μας είναι να καλωσορίζουμε, όλο και περισσότερους, κάθε χρόνο», δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης.

Για το 2017, ο ρυθμός ανάπτυξης αφίξεων στην Αθήνα άγγιξε το 5%, στο πρώτο εξάμηνο. Αν συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός, οι αφίξεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 5 εκατομμύρια, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ επισκεπτών για την πόλη. Ένα ρεκόρ που θα σηματοδοτήσει αύξηση 60% στις αφίξεις της Αθήνας σε σχέση με αυτές του 2012. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UNWTO), για κάθε σαράντα ξένους επισκέπτες δημιουργείται μια θέση εργασίας σε τοπικό επίπεδο, ενισχύοντας την απασχόληση και την οικονομία.

Ο αντιπρόεδρος της AEGEAN Ευτύχιος Βασιλάκης δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που στηρίζουμε οικονομικά και  το εθελοντικό πρόγραμμα «Τhe Athens Greeters», που αποτελεί μέρος της προσπάθειας Athens Tourism Partnership για αποτελεσματικότερη προβολή της Αθήνας. Υπενθυμίζω ότι, εκτός από τη στήριξη του Athens Tourism Partnership, η βασική επένδυση της Aegean για στήριξη της Αθήνας είναι η προσθήκη 40 νέων προορισμών εξωτερικού την τελευταία τριετία  που βελτιώνουν σημαντικά την δυνατότητα για city breaks. Εύχομαι το νέο αυτό πρόγραμμα να συμβάλει στην καλύτερη ενημέρωση και διευκόλυνση των τουριστών και οι 150 εθελοντές οικοδεσπότες να προσφέρουν γνήσια φιλοξενία, χαμόγελο και ζεστασιά στους επισκέπτες της πόλης μας».

«Οι συνέργειες αποτελούν σαφώς το «κλειδί» για την προώθηση και προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού. Είναι σημαντικό ότι ενώνουμε τις δυνάμεις μας» τόνισε ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννης Παράσχης, επισημαίνοντας: «οι  εξελίξεις στον τουρισμό της Αθήνας είναι ασφαλώς θετικές και συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας με κοινό στόχο να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερους επισκέπτες και να βελτιώσουμε την εμπειρία τους στην πόλη μας. Σε στενή συνεργασία με τον δήμο Αθηναίων και την AEGEAN, εμπλουτίζουμε τη Σύμπραξη για την Τουριστική Προβολή της  Αθήνας, με την πρωτοβουλία "Athens Greeters", η οποία, παράλληλα με τον κύριο στόχο της που είναι η θερμή υποδοχή των επισκεπτών της πόλης, επιδιώκει ταυτόχρονα την ενίσχυση του πνεύματος εθελοντισμού μεταξύ των νέων Αθηναίων. Πιστεύουμε ότι ο Αθηναίος «Greeter» αντικατοπτρίζει, μέσα από μία νέα οπτική, την  κοινή  προσπάθεια και την αγάπη μας για την Αθήνα. 

«Αποστολή της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Hellenic Initiative είναι να επενδύει στο μέλλον της Ελλάδας. Υποστηρίζοντας το Πρόγραμμα “Athens Greeters” πετυχαίνουμε ακριβώς αυτό, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Hellenic Initiative, Πίτερ Πούλος και υπογράμμισε: «πιστεύουμε ότι η προσεκτική ανάπτυξη στον τουριστικό τομέα μπορεί να δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Το Πρόγραμμα συνδυάζει την επαγγελματική εκπαίδευση με την ελληνική φιλοξενία, ένας νικηφόρος, κατά την άποψή μας, συνδυασμός. Είναι τιμή μας που επενδύουμε κι αποτελούμε μέρος αυτού του προγράμματος, στο πλευρό του δήμου Αθηναίων».

ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ GREETERS

Το πρόγραμμα στελεχώνεται αποκλειστικά από 100 εθελοντές και βασίζεται στον ενθουσιασμό τους για την Αθήνα.  Με ειδικά εικονογραφημένο μπλουζάκι, σήμα και καπέλο, οι εθελοντές Greeters, άνθρωποι όλων των ηλικιών που ζουν την πόλη και την αυθεντική καθημερινότητά της, πλαισιώνουν τους εργαζομένους στα σημεία πληροφόρησης του δήμου Αθηναίων, στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου και την πλατεία Συντάγματος. Το πρόγραμμα πρόσφατα άρχισε να  λειτουργεί και στο σημείο πληροφόρησης του Αεροδρομίου της Αθήνας.

Το εθελοντικό πρόγραμμα “The Athens Greeters” δεν σχεδιάστηκε για υποκαταστήσει τις επίσημες δομές πληροφόρησης της πόλης. Οι εθελοντές αναλαμβάνουν δράση για να συμπληρώσουν την εμπειρία του επισκέπτη και να της χαρίσουν μια πιο προσωπική διάσταση. Το πρόγραμμα εντάσσεται στη μεγάλη καμπάνια  προβολής της Αθήνας ως ένας σύγχρονος, «ζωντανός» προορισμός για όλο το χρόνο. H καμπάνια ‘τρέχει’ μέσα από τα κανάλια του επίσημου οδηγού του Δήμου Αθηναίων «This is Athens», μια συντονισμένη πρωτοβουλία που αναπτύχθηκε από τους εταίρους της Σύμπραξης για την Τουριστική Προβολή της Αθήνας (Athens Tourism Partnership). Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά.

Το πρόγραμμα υποδοχής επισκεπτών υλοποιείται από τη «Σύμπραξη για την Τουριστική Προβολή της Αθήνας» (Athens Tourism Partnership), στην οποία συμμετέχουν ο δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. H συμμετοχή του Δήμου Αθηναίων εξασφαλίστηκε χάρη στη δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας - Τhe Hellenic Initiative, ενώ το πρόγραμμα πραγματοποιείται με την υποστήριξη της «Σύμπραξης για την Αθήνα» (Athens Partnership).

Οι Greeters θα μοιράζουν χαμόγελα και ενημερωτικό υλικό έως τις 15 Οκτωβρίου 2017, οπότε και υπολογίζεται ότι θα έχουν δώσει στους επισκέπτες πάνω από 50.000 χάρτες μαζί με μια κάρτα με βασικές πληροφορίες για την Αθήνα (tip card), που κυκλοφόρησε, για πρώτη φορά, με αφορμή το πρόγραμμα.

Σελίδα 1 από 9

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info@mygreekholiday.gr

6907377802

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ 

                  

 

NEWSLETTER