Mετά από 18 χρόνια συνεχούς ανοδικής πορείας, ο γενικός διευθυντής των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία & King George, Tim Ανανιάδης, αποφάσισε να αποσυρθεί συνταξιοδοτούμενος.

Ο Tim Ανανιάδης θα παραδώσει τη σκυτάλη της Γενικής Διεύθυνσης των δύο εμβληματικών ξενοδοχείων της Αθήνας, στον κύριο Hom Parviz, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας.

Στην ανακοίνωση της εταιρείας τονίζεται ότι: «Ύστερα από 18 χρόνια συνεχούς ανοδικής πορείας, ο γενικός διευθυντής των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία & King George, Tim Ανανιάδης, αποφάσισε να αποσυρθεί συνταξιοδοτούμενος. 

Ο Tim Ανανιάδης θα παραδώσει τη σκυτάλη της Γενικής Διεύθυνσης των δύο εμβληματικών ξενοδοχείων της Αθήνας, στον κύριο Hom Parviz, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας. 

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1996 ως Director of F&B στο Hyatt Regency Baku στο Αζερμπαϊτζάν έως το 2012 διέγραψε αξιόλογη πορεία σε ηγετικές θέσεις στον διεθνή όμιλο πολυτελών ξενοδοχείων Hyatt International. Από το 2012 έως πρόσφατα υπήρξε Γενικός Διευθυντής στο Hyatt Regency Belgrade στη Σερβία, ξενοδοχείο που ανήκει στην Λάμψα ΑΕ».

Την επιτυχή κατάληξη αυτού που ο ίδιος περιέγραφε λίγες μέρες πριν ως τον σπουδαιότερο και ωραιότερο αγώνα της ζωής του έκανε γνωστή με ανάρτησή του στο Facebookο αθλητής υπεραποστάσεων Μάριος Γιαννάκου.

«9:02 π.μ. Φτάσαμε στην κορυφή της Ελλάδας μαζί με την Ελευθερία και την ομάδα μας» ανέφερε.

Ο αθλητής υπεραποστάσεων κατέκτησε την κορυφή του Ολύμπου, μεταφέροντας σε ειδικά τροποποιημένο σακίδιο την 22χρονη Ελευθερία, η οποία αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα.
 
 
120818808_2782862101945912_3039070784824959054_o.jpg
 
 

«Δεν υπάρχει τίποτα πιο αληθινό από το όνειρο», έγραψε ο Δραμινός αθλητής συνοδεύοντας την ανάρτησή του με μια φωτογραφία του ίδιου με τη νεαρή φοιτήτρια βιολογίας στην πλάτη του.

Ο Όλυμπος είναι το ψηλότερο βουνό της Ελλάδας, με την κορυφή του (Μύτικας) να στέκει στα 2.917 μέτρα.

Ο συμπαγής ορεινός του όγκος βρίσκεται στα όρια της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας. Ο Όλυμπος είναι γνωστός παγκοσμίως κυρίως για το μυθολογικό του πλαίσιο.

Ένα από πιο γνωστά χριστουγεννιάτικα θεματικά πάρκα στη βόρεια Ελλάδα, που λειτουργεί από το 2004 και κάθε χρόνο συγκέντρωνε εκατοντάδες επισκέπτες απ' όλη την Ελλάδα και τις γειτονικές χώρες, η Ονειρούπολη της Δράμας, εφέτος δεν θα λειτουργήσει λόγω των έκτακτων συνθηκών που επέβαλε η πανδημία του κορωνοϊού.

Σε πείσμα πάντως των δύσκολων καιρών, η πόλη της Δράμας, όπως ανακοίνωσε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αναστασία Τόλιου, θα γιορτάσει τα εφετινά Χριστούγεννα εξίσου φωτεινά και όμορφα, με στόχο την τόνωση της ψυχολογίας της πολιτών και όσων την επισκεφθούν αλλά και την ενίσχυση του εμπορικού κόσμου και της αγοραστικής κίνησης.

 

Δείτε εδώ την πανέμορφη Ονειρούπολη με τον φακό του mygreekholiday.gr

 

Η ματαίωση της Ονειρούπολης αποτελεί μεγάλο οικονομικό πλήγμα για την τοπική κοινωνία και κυρίως για την αγορά της ακριτικής Δράμας. Ο δήμος δαπανούσε περισσότερα από 300.000 ευρώ κάθε χρόνο (σ.σ. αποτελεί τη δράση με τον υψηλότερο προϋπολογισμό ετησίως) προκειμένου να στήσει, να οργανώσει και να λειτουργήσει το θεματικό αυτό πάρκο, στην «καρδιά» της πόλης, που κάθε χρόνο γινόταν πόλος έλξης Ελλήνων και ξένων επισκεπτών.

Ωστόσο, τόσο η αντιδήμαρχος Πολιτισμού όσο και ο εκπρόσωπος του εμπορικού συλλόγου Δράμας Γιώργος Μαρούσης, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν μαζί με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Γιάννη Εφραιμίδη και τον εκπρόσωπο του συλλόγου αρχιτεκτόνων Δράμας Γιάννη Ματσίνη, τόνισαν ότι προτεραιότητα αυτή την περίοδο έχει η ασφάλεια των πολιτών και κατ' επέκταση η προσαρμογή στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται.

Στόχος των διοργανωτών είναι να λειτουργήσει η Ονειρούπολη τα Χριστούγεννα του 2021, εντελώς ανανεωμένη, ακόμα μεγαλύτερη, καλύτερη, με περισσότερες δράσεις και εκπλήξεις και προς αυτό τον σκοπό ξεκίνησαν ήδη οι σχεδιασμοί.

Όπως εξήγησε πάντως η κ. Τόλιου, «ακόμα και εφέτος η μαγεία της Ονειρούπολης είναι τόσο μεγάλη που η λάμψη της θα φωτίσει τον ουρανό και θα αγκαλιάσει κάθε μικρό και μεγάλο παιδί την περίοδο των Χριστουγέννων». Ο σχεδιασμός προβλέπει την υλοποίηση ενός project στην πλατεία και στους δρόμους του εμπορικού κόσμου και στο πλαίσιο αυτό -όπως είπε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού- «βρισκόμαστε σε διαρκή επαφή με εκπροσώπους του εμπορικού κόσμου της πόλης, ανταλλάσσουμε απόψεις, τους ακούμε και μέλημά μας είναι να υιοθετηθούν ενέργειες που θα τονώσουν την τοπική οικονομία. Το σενάριο στο οποίο θα προχωρήσουμε είναι εκείνο της μερικής ανάπτυξης στο χώρο της πλατείας και των δρόμων του εμπορικού κόσμου».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Την ώρα που οι τοπικοί φορείς ενωμένοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να διασώσουν την τουριστική περίοδο και να προστατεύσουν την ποιότητα του προορισμού, αναδεικνύοντας όλα τα ποιοτικά στοιχεία και τα πλεονεκτήματα της Ρόδου σε δυνητικούς επισκέπτες, υπάρχουν κι εκείνοι οι λίγοι επιτήδειοι που αμαυρώνουν την εικόνα και τη συλλογική προσπάθεια που καταβάλλεται.

Τα παράπονα έρχονται και φέτος από την Παλιά Πόλη, όπου πριν καλά καλά η Ρόδος υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες, οι καταγγελίες για αισχροκέρδεια κάνουν ήδη τον γύρο του διαδικτύου τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. 


Η Ρόδος είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα σας συναρπάσει...


 

Όπως μεταδίδει ο ιστότοπος dimokratiki.gr, ζευγάρι Γερμανών τουριστών επισκέφθηκε κατάστημα της Μεσαιωνικής Πόλης και κλήθηκε για δύο μπίρες και ένα αναψυκτικό να πληρώσει 30 ευρώ! Όταν παραπονέθηκε στον υπεύθυνο για τον λογαριασμό, τότε εκείνος τους έκοψε 10 ευρώ και πλήρωσαν τελικά 20, ωστόσο φρόντισαν να δημοσιοποιήσουν τη δυσάρεστη εμπειρία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μεταξύ των οποίων και σε διαδικτυακή ομάδα με περισσότερα από 10.000 μέλη εκ των οποίων το 70% επαναλαμβανόμενους επισκέπτες της Ρόδου (!), σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Μανακίτσα, που ανέδειξε το θέμα.

Στο ίδιο κατάστημα, μια άλλη παρέα -επίσης Γερμανών- κλήθηκε να πληρώσει για τρία κοκτέιλ 75 ευρώ (!), ενώ σε παρακείμενο κατάστημα ένα τοστ, μία μεγάλη μπίρα και ένας φρέσκος χυμός πορτοκάλι χρεώθηκαν συνολικά 39 ευρώ, προκαλώντας αρνητικά σχόλια και τεράστια δυσφήμιση όχι μόνο για την Παλιά Πόλη, αλλά συνολικά για τον προορισμό.

Η αισχροκέρδεια οπωσδήποτε δεν είναι φετινό φαινόμενο, ωστόσο σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για τον τουρισμό και την τοπική οικονομία θα περίμενε κανείς πως δεν θα κάνουν την εμφάνισή τους αυτοί οι λίγοι επιτήδειοι, που με τη συμπεριφορά τους υπονομεύουν την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλεται για να μείνουν ικανοποιημένοι οι επισκέπτες που επέλεξαν τη Ρόδο για τις διακοπές τους, όταν έχει κλονιστεί συθέμελα ολόκληρο το τουριστικό οικοδόμημα ανά τον κόσμο.

Τρίτη, 28 Ιουλίου 2020 13:37

Το φιλοζωικό success story της Αίγινας

Η Αίγινα φιλοδοξεί να γίνει το 2021 η πρώτη κοινότητα στην Ελλάδα με μηδέν αδέσποτους σκύλους και ήδη βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για να κατακτήσει τον στόχο της. Πριν λίγες ημέρες, ολοκληρώθηκε η ταυτοποίηση με τσιπ των πρώτων 1.000 ζώων, δηλαδή περίπου του μισού πληθυσμού σκύλων που εκτιμάται ότι ζει στο νησί, σημείο ορόσημο για τον έλεγχο των αδέσποτων.

«Η γενεσιουργός αίτια για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς είναι οι εγκαταλείψεις. Το κάθε αδέσποτο ήταν κάποτε ιδιοκτησία κάποιου ο οποίος το εγκατέλειψε, ή, αν δεν εγκατέλειψε το συγκεκριμένο, εγκατέλειψε κάποιον πρόγονο του» εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Σοφία Τζονίκη, γενική γραμματέας της εθελοντικής φιλοζωικής οργάνωσης Zero Stray Pawject, η οποία συντονίζει όλη την προσπάθεια. Η ανωνυμία καθιστά τα ζώα ευάλωτα στην εγκατάλειψη, αφού είναι αδύνατο να εντοπιστεί ο ανεύθυνος ιδιοκτήτης και παρόλο που ο νόμος προβλέπει αυστηρές ποινές, πρακτικά, όσο δεν υφίσταται η καθολική σήμανση και καταχώρηση των ζώων, η εφαρμογή του παραμένει κενό γράμμα.


Αίγινα: Η επιρροή του μοντερνισμού στην εξοχική κατοικία Καζαντζάκη όπου φιλοξενήθηκαν προσωπικότητες


 

Συνεργασία με όλους και πρωτοποριακές δράσεις

Η Αίγινα κατάφερε να σπάσει τον φαύλο κύκλο της αδέσποτης ζωής με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων. «Ο άμεσος συνεργάτης μας είναι ο δήμος, και σε επίπεδο δημοτικής αρχής όπου έχουμε μια τακτική συνεργασία με τον δήμαρχο Γιάννη Ζορμπά, άλλα και σε καθημερινή σχεδόν βάση με την υπεύθυνη δημοσίας υγείας Σοφία Χατζίνα, η οποία είναι και ο κρυφός ήρωας της όλης προσπάθειας! Συνεργαζόμαστε φυσικά με την Αστυνομία, το Λιμενικό, και τη Δασονομία καθώς με τους ελέγχους τους ωθούν ακόμα και τους πιο διστακτικούς ιδιόκτητες να τσιπάρουν τα σκυλιά τους. Κεντρικό ρολό παίζουν επίσης οι κτηνίατροι της Αίγινας, όχι μόνο γιατί συμμετέχουν στα επιδοτούμενα προγράμματα, άλλα και επειδή είναι η πιο αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης των ιδιόκτητων, τόσο για τη σήμανση των ζώων, όσο και για τη στείρωση τους που είναι εξίσου σημαντική. Έχουν βοηθήσει καταλυτικά επίσης το Ίδρυμα Μποδοσάκη, το βρετανικό Battersea Dogs and Cats Home και το γερμανικό Welttierschutzgesellschaft που χρηματοδοτούν και στηρίζουν τις προσπάθειες μας. Συνολικά, έχουν επιδοτηθεί έως τώρα πάνω από 400 τσιπαρίσματα και μόνο για το 2020 υπάρχουν κονδύλια για 300 στειρώσεις ιδιόκτητων σκύλων. Τέλος, σε επίπεδο εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα σχολεία, συνεργαστήκαμε με τον ΣΠΑΖ για την προώθηση της φιλοζωϊκής παιδείας» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Τζονική.

Η προσπάθεια της Zero Stray Pawject είναι ολομέτωπη και σε κάθε επίπεδο ενώ πολλές από τις δράσεις εφαρμόζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα! «Ξεκινήσαμε το Δημοτικό Μητρώο Σκύλων, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία από την βάση δεδομένων του υπουργείου εμπλουτισμένη όμως με επιπλέον πληροφορίες όσον αφορά ειδικά τις στειρώσεις, τον σκοπό της ιδιοκτησίας και πολλά άλλα. Τα στοιχεία αυτά επιτρέπουν στατιστικές αναλύσεις και βοηθάνε στη διαμόρφωση πολιτικών. Ο δήμος έχει πλέον δίαυλο επικοινωνίας με τους ιδιόκτητες, ειδικά των μη στειρωμένων ζώων. Για παράδειγμα, οι ιδιόκτητες που δήλωναν ότι δεν έχουν στειρώσει τους σκύλους τους λόγω κόστους, έλαβαν SMS για την επιδοτούμενη στείρωση. Προχωρήσαμε σε ενημερώσεις με ένθετα στους λογαριασμούς ύδρευσης, όπου όχι μόνο διαφημίσαμε τα προγράμματα επιδότησης άλλα εξηγήσαμε και τα πλεονεκτήματα της στείρωσης και δώσαμε απαντήσεις στους μύθους ενάντια στην στείρωση» επισημαίνει η κ. Τζονίκη.

Στη λίστα με τα 100 εντυπωσιακότερα νησιά του κόσμου συμπεριλήφθηκε η Ίος από τον κορυφαίο διεθνή ειδησεογραφικό ιστότοπο Insider.com.

Μαζί με τις πανέμορφες παραλίες του νησιού, ο ταξιδιωτικός συντάκτης προτείνει ανεπιφύλακτα το μαγευτικό νησί των Κυκλάδων για τη μοναδική αύρα που εκπέμπει αλλά και την ιδιαίτερη νυχτερινή ζωή του.

Σημειώνεται πως ο ενημερωτικός όμιλος του Insider είναι δημοφιλής σε πάνω από 350 εκατομμύρια διαδικτυακούς φίλους!

Ηχηρή όσο και συγκινητική η απάντηση του DOVE, της «αφρόκρεμας» του ιταλικού ταξιδιωτικού Τύπου στις εφετινές ιδιαίτερες συνθήκες. Το πολυσέλιδο αφιέρωμα και το εντυπωσιακό εξώφυλλο με πρωταγωνίστρια την Ίο και τίτλο «Ελλάδα θα επιστρέψουμε σύντομα!», προέκυψαν έπειτα από στοχευμένο δημοσιογραφικό ταξίδι που οργανώθηκε πέρυσι με την προσωπική φροντίδα της Προϊσταμένης του Γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας κας Κικής Μπουλασίδου και τη στήριξη του Δήμου Ιητών.

 

06-COVER-OK-OK.jpg

 

Οι αναρίθμητες μεγάλες ασφαλείς παραλίες, οι ανέγγιχτες φυσικές ομορφιές, τα γαλαζοπράσινα νερά και η γραφικότητα της Χώρας είναι κάποια από τα  χαρακτηριστικά του νησιού που είναι ικανά να εμπνεύσουν και να κάνουν τον ταξιδιώτη να ξεχαστεί, όπως διαφαίνεται άλλωστε και από το πολυσέλιδο αφιέρωμα που διανθίζεται από εντυπωσιακές φωτογραφίες. Στο πλαίσιο της αναθέρμανσης των επαφών με Διεθνή ΜΜΕ, το Nautical Channel αποδέχτηκε την πρόταση της Δημοτικής Αρχής να μεταδώσει ξανά το ημίωρο επεισόδιο για την Ίo που είχε γυριστεί προ διετίας.

Με αφετηρία που συνέπεσε συμβολικά με το πρώτο επίσημο άνοιγμα του Ελληνικού Τουρισμού στις 15 Ιουνίου και για μεγάλο χρονικό διάστημα, μεταδόθηκε 17 φορές το επεισόδιο  «πλημμυρίζοντας», με εντυπωσιακές εικόνες της Ίου, τους τηλεοπτικούς δέκτες του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου που αναμεταδίδεται σε κανάλια και πλατφόρμες σε 70 χώρες και 20.000.000 τηλεθεατές!

Σημειώνεται πως μέσα από την ευγενική χειρονομία του Nautical Channel η Ίος έφτασε και στα σπίτια των Ελλήνων τηλεθεατών μέσα από τις συνδρομητικές πλατφόρμες των Cosmote TV, Vodafone Greece και Wind Hellas.

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2020 13:20

Η πιο πολυσυζητημένη παραλία (video)

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει πλήξει ανεπανόρθωτα τη φετινή τουριστική σεζόν και για αυτό το λόγο έχει ξεκινήσει μια πολύ δυνατή διαφημιστική καμπάνια προκειμένου η χώρα μας να αποσπάσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την περιορισμένη τουριστική πίτα.

Βασικός πρωταγωνιστής σε αυτή τη διαφημιστική καμπάνια μια παραλία μέχρι σήμερα σχεδόν άγνωστη που όμως όλοι σήμερα μιλάνε για αυτή.

Αναφερόμαστε στην παραλία – αμμόγλωσα Μεγάλη Άμμος στο Μαρμάρι Ευβοίας. Μια εκπληκτικά σε ομορφιά αμμόγλωσα όπως θα διαπιστώσετε και στο βίντεο. Δεν θα ασχοληθούμε προς ώρα με το κόστος της προβολής ή την ατάκα που -όπως γράφεται- στο διαδίκτυο παραπέμπει σε καμπάνια της Lancaster...

Η παραλία της Μεγάλης Άμμου είναι ξακουστή για το περίεργο σχήμα της. Είναι μια μεγάλη λωρίδα άμμου μέσα στην θάλασσα η οποία έχει την ιδιότητα να αλλάζει σχήμα ανάλογα με την φορά του κύμματος και του νερού.Εξάλλου αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι βιάστηκαν να πουν πως η παραλία που εμφανίζεται στο διαφημιστικό σποτ δεν είναι αυτή αλλά μια παραλία της Κροατίας Τα νερά της είναι βαθιά και συνήθως προτιμάτε από τους σέρφερς.

video by updrones

 

 

Eδώ το σποτ για το ελληνικό καλοκαίρι...

Πρωταθλήτριες ανάμεσα σε 3.135 ευρωπαϊκές πόλεις στο ασφαλές περπάτημα και την ποδηλασία αναδείχθηκαν η Καρδίτσα και το Ρέθυμνο, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2019, ενώ η Ελλάδα κατέγραψε εθνικό ρεκόρ με 86 συμμετοχές. 

Ειδικότερα, η Καρδίτσα κατέκτησε το Ευρωπαϊκό Βραβείο στην κατηγορία των μικρών πόλεων και το Ρέθυμνο- μία από τις τρεις φιναλίστ πόλεις - κατέκτησε την 2η θέση στην κατηγορία των μεγάλων πόλεων. Το θέμα της εκστρατείας του 2019, για το οποίο ξεχώρισαν οι δύο ελληνικές πόλεις ήταν το«Ασφαλές περπάτημα – ασφαλής ποδηλασία». 


Καρδίτσα: Το Άμστερνταμ της Ελλάδας με τα χιλιάδες ποδήλατα


 

Σημειώνεται πως η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας είναι ένας θεσμός που καθιερώθηκε το 2002 από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με σκοπό να προάγει τη βιώσιμη κινητικότητα και την αστική ανάπτυξη. Πραγματοποιείται κάθε χρόνο με στόχο να ενθαρρύνει τους κατοίκους των πόλεων να επιλέγουν βιώσιμους τρόπους μεταφοράς, όπως το περπάτημα και το ποδήλατο, η ποιοτική κυκλοφοριακή σύνδεση με ταυτόχρονη εξοικονόμηση ενέργειας, η χρήση καθαρότερης ενέργειας, η ορθολογική διαχείριση του υπάρχοντος μεταφορικού δικτύου, οι εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης καθώς και η δημιουργία ποιοτικής «ατμόσφαιρας» στις πόλεις.

 

 

 

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας συγχαίρει τους δύο νικητές δήμους. Παράλληλα, συνεχίζει την προώθηση της εκστρατείας για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας που ξεκίνησε στην Ελλάδα από το 2002: 

- με συνεχή ενημέρωση και καθοδήγηση,
- με προβολή των βέλτιστων ευρωπαϊκών και διεθνών πρακτικών,
- με συνεχή επικοινωνία με τα στελέχη των δήμων μέσω του network, "Δίκτυο των Τοπικών Συντονιστών για την Βιώσιμη Κινητικότητα",
- εκσυγχρονίζοντας τη νομοθεσία του,
- εξασφαλίζοντας χρηματοδοτικά εργαλεία και προγράμματα υποστήριξης μελετών και έργων

 

 

 

Καθώς οι χώρες διατυπώνουν σχέδια για το άνοιγμα των συνόρων και των επιχειρήσεων, και οι αεροπορικές εταιρείες αρχίζουν να βλέπουν μια επιστροφή της επιβατικής κίνησης, το ερώτημα είναι ένα.

"Πώς θα είναι τα αεροπορικά εισιτήρια, όταν "όλα αυτά" τελειώσουν;

Η Delta Air Lines αποκλείει τα μεσαία καθίσματα και περιορίζει το φορτίο πτήσης έως τις 30 Ιουνίου για τήρηση αποστάσεων, επιτρέποντας την κράτηση μόνο 50 έως 60% των διαθέσιμων θέσεων σε μια πτήση. Άλλες αεροπορικές εταιρείες που υιοθετούν παρόμοιους ελέγχους περιλαμβάνουν τις Emirates, American Airlines, Japan Airlines, United, Wizz Air και άλλα.

Πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν κρατήσεις ως κανονικές, με μία να προσπαθεί να υποχρεώσει τους επιβάτες ακόμη και να πληρώσουν για να έχουν θέση με απόσταση από τους συνεπιβάτες τους. 

Στις 4 Μαΐου, η εξαιρετικά χαμηλού κόστους αερομεταφορέας των ΗΠΑ Frontier Airlines ανακοίνωσε τημ έξτρα χρέωση "More Room", που μπορεί να αγοραστεί για πτήσεις μεταξύ 8 Μαΐου και 31 Αυγούστου. Με αυτήν την χρέωση, ένας επιβάτης θα μπορούσε να πληρώσει από 39 δολάρια με κάθε τρόπο για να εγγυηθεί ότι η μεσαία θέση θα παραμείνει κενή.

Στις 6 Μαΐου, η αεροπορική εταιρεία ακύρωσε το σχέδιο αφού δέχθηκε κριτική από μέλη του Κογκρέσου των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ωστόσο, η IATA, η παγκόσμια εμπορική ένωση αεροπορικών εταιρειών, θέλει να έχει την τελευταία λέξη για το θέμα της απόστασης στα αεροσκάφη. Το δελτίο τύπου της στις 5 Μαΐου υποστηρίζει ότι δεν υποχρεούνται οι αεροπορικές εταιρείες να κρατούν τις μεσαίες θέσεις.«Η IATA ουσιαστικά λέει ότι η οικονομική υγεία των αεροπορικών εταιρειών έχει μεγαλύτερη σημασία από την υγεία των υπαλλήλων ή των πελατών τους», λέει ο Henry Harteveldt, αναλυτής αεροπορικών εταιρειών στο Atmosphere Research Group. 

 

Ο παράγοντας του πετρελαίου

Το αναμεμιγμένο και εξευγενισμένο, αργό πετρέλαιο γίνεται το καύσιμο αεριωθουμένων που απαιτείται για την κυριολεκτική τροφοδοσία της αεροπορίας. Οι αεροπορικές εταιρείες επιβάλλουν επιβαρύνσεις καυσίμων για να βοηθήσουν στην πληρωμή τους, οι οποίες περιλαμβάνονται στην τελική τιμή του εισιτηρίου ως χρέωση "YQ", η οποία αντιπροσωπεύει διακυμάνσεις στο κόστος καυσίμου. Το αναμεμιγμένο και εξευγενισμένο, αργό πετρέλαιο γίνεται το καύσιμο αεριωθουμένων που απαιτείται για την κυριολεκτική τροφοδοσία της αεροπορίας. Οι αεροπορικές εταιρείες επιβάλλουν επιβαρύνσεις καυσίμων για να βοηθήσουν στην πληρωμή τους, οι οποίες περιλαμβάνονται στην τελική τιμή του εισιτηρίου ως χρέωση "YQ", η οποία αντιπροσωπεύει διακυμάνσεις στο κόστος καυσίμου. 

 

skitterphoto-66-default.jpg

 

Στα τέλη Απριλίου, οι τιμές για τα βαρέλια αργού πετρελαίου έπεσαν αρκετά. Για ένα τυπικό εισιτήριο μετ 'επιστροφής της British Airways μεταξύ Λονδίνου και Γιοχάνεσμπουργκ για ταξίδι τον Αύγουστο του 2020, η χρέωση καυσίμου YQ ανέρχεται σε 189 δολάρια, το 30% του συνόλου των αεροπορικών εισιτηρίων των 610 δολαρίων. 

"Τα καύσιμα αεριωθούμενων αεροσκαφών αντιπροσωπεύουν συνήθως το 20-25% των λειτουργικών εξόδων μιας αεροπορικής εταιρείας", δήλωσε ο Manoel Suhet στο CNN Travel. Ο Suhet, Διευθύνων Σύμβουλος της Business Traveler Deals και πρώην στέλεχος αεροπορικών εταιρειών με φόντο τη διεθνή διανομή πετρελαίου, υπολογίζει ότι, εάν οι τιμές του αργού πετρελαίου και των καυσίμων αεριωθούμενων αεροπλάνων συνεχίσουν να μειώνονται, οι αερομεταφορείς μπορεί να επωφεληθούν από αυτό το περιβάλλον χαμηλότερων τιμών. Επομένως, παρόλο που το πετρέλαιο είναι φθηνό, τα καύσιμα αεριωθουμένων συνεχίζουν να καθορίζονται από αυτό.

 

Οι προορισμοί χρειάζονται τουρισμό, οπότε θα υπάρχουν προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων;

Η αβεβαιότητα δημιουργεί δισταγμό και, για ορισμένους, ακόμη και αν τα αεροπορικά εισιτήρια «πέσουν» συγκλονιστικά χαμηλά μπορεί να μην είναι αρκετό για να εμπνεύσει τις κρατήσεις έως ότου σταθεροποιηθούν οι συνθήκες υγείας και τα οικονομικά.

 

1280px-Passport_and_airline_ticket.svg.png

 

 

Η Asiana Airlines πρωωθεί τις πωλήσεις εισιτηρίων της με την υπόσχεση «αγοράστε τώρα, πετάξτε οποιαδήποτε ημερομηνία». Κάντε κράτηση πτήσης από τις Ηνωμένες Πολιτείες προς τη Νότια Κορέα στην Asiana και η αεροπορική εταιρεία θα παραιτηθεί από την αλλαγή τελών όχι μόνο μία φορά, μια συνδιαλλαγή που έχει γίνει στάνταρ μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια του COVID, αλλά και έως και τρεις φορές.
Επομένως, πόσο ακριβό θα είναι το αεροπορικό ταξίδι;

Αφού τελειώσει η κρίση του Covid-19, η τιμή του εισιτηρίου μπορεί, για παράδειγμα, για το Κανκούν να κυμανθεί από 70 δολάρια έως 350 δολάρια. Οι αεροπορικοί ναύλοι θα συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στην προσφορά και τη ζήτηση, αλλά προκύπτει η πιθανότητα προώθησης του τουρισμού ή η ανάγκη κοινωνικής απόστασης στα αεροπλάνα, καθώς οι δυνάμεις που προορίζονται να ωθήσουν τις τιμές λίγο χαμηλότερα ή λίγο υψηλότερα.

Οι απόψεις σχετικά με το ποιες είναι ή δεν είναι καλές προσφορές για τα εισιτήρια και η απόφαση αγοράς θα είναι, όπως και πριν, θα εξακολουθούν να εξαρτώνται από τον ταξιδιώτη. 


Πηγή: CNN

Παρασκευή, 15 Μαΐου 2020 15:29

Η Grecotel ανοίγει τα ξενοδοχεία της

Η Grecotel σχεδίασε και προτείνει το "Καλοκαίρι στη Θάλασσα", το δικό της τρόπο διακοπών στη φύση και τη θάλασσα, ήσυχο και ασφαλή.

Το καλοκαίρι αυτό, μέσα στις μεγάλες εκτάσεις των resorts, κάθε δωμάτιο συνοδεύεται από την ομπρέλα του στη θάλασσα. Τα πάντα φροντίζονται από απόσταση με ειδικά ωράρια και διαδρομές. Η χαρά του φαγητού προσφέρεται στις αυλές και την παραλία.

 

Τα ξενοδοχεία που ξεκινούν είναι:

Grecotel Cape Sounio, Αττική την 1η Ιουλίου 2020

Grecotel Riviera Olympia & Aquapark, Κυλλήνη την 3η Ιουλίου 2020 με τα ξενοδοχεία:

Grecotel Μandola Rosa

Grecotel Olympia Riviera και

Grecotel Oasis

Grecotel Casa Marron, Αχαΐα την 3η Ιουλίου 2020

Grecotel Filoxenia, Καλαμάτα την 3η Ιουλίου 2020

Grecotel Mykonos Blu, Μύκονος την 3η Ιουλίου 2020

Τις επόμενες εβδομάδες θα ανακοινωθούν τα ανοίγματα των ξενοδοχείων στην ιδιαίτερη πατρίδα της Grecotel την Κρήτη, καθώς και στην Κέρκυρα, τη Χαλκιδική και τους υπόλοιπους αγαπημένους προορισμούς.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές, τα πακέτα και τις προσφορές, θα βρείτε στην ιστοσελίδα, grecotel.com, από τη Δευτέρα 18/5/2020.

 

Μείνετε συντονισμένοι στη Grecotel και στο φετινό "Καλοκαίρι στη Θάλασσα".

Σελίδα 1 από 51

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ