Η κακοκαιρία με τον χιονιά στη Βόρεια Ελλάδα έχει... σκεπάσει πολλούς δρόμους με χιόνι.

Έτσι... κόλλησε ένα τζιπ σε δρόμο από το χιόνι, στο Καταφύγι Βελβεντού. 

Πηγή: kozanimedia

 

Εντός του Οκτωβρίου ολοκληρώνεται μια σημαντική φάση του ευρωπαϊκού έργου BLUEMED, το οποίο ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2016 και αναμένεται να διαρκέσει έως τα τέλη Οκτωβρίου του 2019.

Αποσκοπεί να μελετήσει για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο τις βέλτιστες πρακτικές για την προστασία και ανάδειξη της ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς και ειδικότερα όσον αφορά στην λειτουργία ενάλιων επισκέψιμων αρχαιολογικών χώρων σε αρχαία ναυάγια. Παράλληλα, το έργο θα προστατεύσει και θα αξιοποιήσει τον ενάλιο φυσικό πλούτο και την βιοποικιλότητα της Μεσογείου.

Στο διάστημα από 28/9/2018 έως 15/10/2018 κλιμάκια της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων διενήργησαν υποβρύχιες αυτοψίες, καθαρισμούς και ελέγχους στους επιλεγμένους πιλοτικούς χώρους στην Περιστέρα Αλοννήσου και το Δυτικό Παγασητικό, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου, στο οποίο η Υπηρεσία συμμετέχει ως εταίρος.

 

 Το ναυάγιο της Κικύνθου Το ναυάγιο της Κικύνθου

 

Σκοπός των εργασιών αυτών τόσο στο κλασικό ναυάγιο της Περιστέρας στην Αλόννησο όσο και στους χώρους στην Κίκυνθο, Ακρωτήριο Τηλέγραφος και Ακρωτήριο Γλάρος ήταν να οριοθετηθούν αρχικά οι «μικροπεριοχές» των μνημείων, που θα αντιστοιχούν στην πορεία της επίσκεψης, να τεκμηριωθεί η σημερινή κατάστασή τους, να προσδιορισθούν σημεία ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες/δύτες και να καθαριστούν οι χώροι από τυχόν απορρίμματα και σύγχρονες παρεμβάσεις.

Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΥΠΠΟ συνολικά οι εργασίες της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων αποσκοπούσαν και στην προετοιμασία των χώρων για τη δημιουργία των τρισδιάστατων αποτυπώσεων τω ναυαγίων και της γεωμορφολογίας του βυθού, έργο που έχει αναλάβει το Πανεπιστήμιο της Καλαβρίας (Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Ενέργειας και Διαχείρισης) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ (ΣχολήΗλεκτρολόγων Μηχανικών και Υπολογιστών).

 

Το ναυάγιο της Περιστέρας μετά τους καθαρισμούς και την απομάκρυνση των φερτών αντικειμένωνΤο ναυάγιο της Περιστέρας μετά τους καθαρισμούς και την απομάκρυνση των φερτών αντικειμένων

 

Για την επίτευξη αναπαράστασης των χώρων αξιοποιήθηκαν ηχοβολιστικά πλευρικής σάρωσης και αυτόνομα υποβρύχια οχήματα και η μέθοδος της φωτογραμμετρικής αποτύπωσης. Των εργασιών αυτών προηγήθηκε η αποτύπωση και διερεύνηση της βιοποικιλότητας των χώρων, εργασίες που έχει αναλάβει από το έργο το Ωκεανογραφικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Κύπρου.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε η πρώτη επιτόπια παρέμβαση της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων και των εταίρων από την Κύπρο (Ωκεανογραφικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Κύπρου), την Κροατία (Πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ/Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Υπολογιστών) και την Ιταλία (Πανεπιστήμιο της Καλαβρίας/Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Ενέργειας και Διαχείρισης) στα επιλεγμένα, για να καταστούν επισκέψιμα, με βάση την ΚΥΑ ΥΠΠΟΑ/ΓΔΑΠΚ/ΔΙΠΚΑ/ΤΠΚΑΧΜΑΕ/Φ53/12387/ 6960/772/240/19-1-2015 (ΦΕΚ 119/Β/21-1-2015) ναυάγια της Αλοννήσου και του Παγασητικού. Ενεργή υπήρξε η υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που συνιστά τον επικεφαλής των 14 εταίρων του Έργου αλλά και η συμβολή τοπικών καταδυτικών κέντρων.

 

 Ο χώρος του ναυαγίου στο Ακρωτήριο Τηλέγραφος Ο χώρος του ναυαγίου στο Ακρωτήριο Τηλέγραφος

 

Το σύνολο των ενεργειών αυτών στους συγκεκριμένους υποβρύχιους πιλοτικούς χώρους αποσκοπεί στο να δημιουργηθούν οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις, ώστε οι πιλοτικοί αυτοί χώροι να καταστούν επισκέψιμοι με ασφάλεια στο κοινό.

 

Το ναυάγιο της Περιστέρας μετά τους καθαρισμούς και την απομάκρυνση των φερτών αντικειμένωνΤο ναυάγιο της Περιστέρας μετά τους καθαρισμούς και την απομάκρυνση των φερτών αντικειμένων

 

Το όλο εγχείρημα Οκτωβρίου κλείνει με άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ επιτρέπει να οργανωθούν, διαθέτοντας πλέον επικαιροποιημένα στοιχεία, καλύτερα τις επόμενες κινήσεις  για την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος.

Πηγή: iefimerida.gr 

Ήταν απομεσήμερο της 14ης Οκτωβρίου του 1862, όταν πλήθος Αθηναίων συγκεντρώθηκε στην Πλατεία για να πανηγυρίσει την έξωση του Όθωνα. Μετά τη δοξολογία, ο πρόεδρος της Προσωρινής Κυβερνήσεως Δημήτριος Βούλγαρης (γνωστός και ως Τζουμπές) απευθύνθηκε προς τους συγκεντρωμένους. 

Ανάμεσα στα άλλα ακούστηκαν και τα εξής: «Ας ορκισθώμεν επί της Πλατείας ταύτης, της λαβούσης ήδη το ωραίον της «Ομονοίας» όνομα, και ας είπη έκαστος εξ ημών: Ορκίζομαι πίστιν εις την πατρίδα και υπακοήν εις τας εθνικάς αποφάσεις.»

 

Κάπως έτσι ξεκινά η ιστορία της Ομόνοιας με οράματα και υποσχέσεις.

Σύμφωνα με το αρχικό πολεοδομικό σχέδιο της Αθήνας των Κλεάθη και Ζάουμπερτ (1834), ο χώρος προοριζόταν για την ανέγερση των Ανακτόρων. Στη συνέχεια αποφασίστηκε η ανέγερση του Ναού του Σωτήρος, προκειμένου το έθνος να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του προς το Θείο για την απελευθέρωση. Ο έρανος, όμως, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και το ποσό που συγκεντρώθηκε διατέθηκε για την ανέγερση του ναού της Μητροπόλεως.

Ο χώρος διαμορφώθηκε σε πλατεία το 1846 και αρχικά πήρε το όνομα Πλατεία Ανακτόρων και στη συνέχεια Πλατεία Όθωνος, προς τιμή του βασιλιά. Αποτελούσε το βορειότερο άκρο της πόλης και το τέρμα του εξοχικού περιπάτου των Αθηναίων της εποχής. Το 1862 μετονομάσθηκε σε Πλατεία Ομονοίας, όταν στο χώρο αυτό συγκεντρώθηκαν και έδωσαν όρκο «ομονοίας» οι αρχηγοί των αντιπάλων πολιτικών μερίδων, οι οποίες είχαν προκαλέσει λόγω του δυναστικού αιματηρές ταραχές στη χώρα.


Ομόνοια 1931


1955

Κατά την περίοδο της βασιλείας του Γεωργίου Α' η πλατεία ευπρεπίστηκε και δενδροφυτεύτηκε. Στήθηκε και μια μαρμάρινη εξέδρα, όπου κάθε Κυριακή παιάνιζε μια στρατιωτική μπάντα προς τέρψη των θαμώνων. Η πλατεία με την πάροδο του χρόνου αποτέλεσε το κέντρο της κοσμικής κίνησης στην Αθήνα μέχρι το 1930, οπότε ανασκάφηκε το υπέδαφος της για να γίνει ο υπόγειος σταθμός του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου Πειραιώς - Αθηνών.


Ομόνοια 1959


Ομόνοια 1961

Έκτοτε άρχισε να αποκτά περισσότερο εμπορικό χαρακτήρα και να αποτελεί το πιο αναγνωρίσιμο σημείο της Αθήνας για τους κατοίκους της επαρχίας, που έρχονταν στην πρωτεύουσα. Στις 15 Οκτωβρίου 1954 άρχισε η διαρρύθμιση του υπόγειου χώρου, με την κατασκευή μιας υπόγειας πλατείας με τράπεζες, καταστήματα και ταχυδρομείο, αλλά και με τις πρώτες κυλιόμενες σκάλες. 

Τα έργα ολοκληρώθηκαν το 1960 με τη διαμόρφωση της επιφάνειας της Πλατείας Ομονοίας σε τεχνητή λίμνη με συντριβάνια, στην οποία συχνά βουτούσαν οι φίλαθλοι, έπειτα από κάποια επιτυχία εθνικής ομάδας και οι οπαδοί του Παναθηναϊκού για τους θριάμβους της ομάδας τους.


Ομόνοια 1964

Με την πάροδο του χρόνου, η Πλατεία Ομονοίας υπέστη και άλλες μεταμορφώσεις, λόγω του αυξανόμενου κυκλοφοριακού φόρτου στο κέντρο της Αθήνας. Η τελευταία έγινε την περίοδο πριν από την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και προκάλεσε γενική κατακραυγή για το αισθητικό της αποτέλεσμα. Σήμερα, η Ομόνοια έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε οδικό κόμβο και δεν λειτουργεί πλέον ως πλατεία.


Ομόνοια 2011


Ομόνοια 2011

Αναστέλλεται η άδεια λειτουργίας του Ελληνικού Κέντρου Περίθαλψης Άγριων Ζώων (ΕΚΠΑΖ), η οποία ίσχυε από το 2003, με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλου, που δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ (Β' 4745).

Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνεργασία με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, το Δασαρχείο Πειραιά και το Δασονομείο Αίγινας προέβησαν, ύστερα από πολλές καταγγελίες, σε δύο ελέγχους στον χώρο του ΕΚΠΑΖ στην Αίγινα, με τελευταίο τον Αύγουστο του 2018. Η αρμόδια πενταμελής γνωμοδοτική επιτροπή, που βρέθηκε στον τελευταίο έλεγχο, όπως αυτή προβλέπεται από την υπουργική απόφαση του 2000 για τα Κέντρα Περίθαλψης Ειδών της Άγριας Πανίδας (ΚΕΠΕΑΠ), εισηγήθηκε την αναστολή της λειτουργίας λόγω της πραγματικής, όπως διαφάνηκε από τις αυτοψίες, αδυναμίας του ΕΚΠΑΖ:

- Να παρέχει έργο περίθαλψης.

- Να πραγματοποιεί ιατρικές πράξεις.

- Να φροντίζει για την επανένταξη στο φυσικό περιβάλλον των ειδών που φιλοξενούνται.

- Να παρέχει υδροδότηση και ηλεκτρικό ρεύμα στις εγκαταστάσεις.

Επιπλέον λόγους αποτελούν:

- Η μη τήρηση των όρων που τίθενται στην απόφαση του 2000 (ΦΕΚ Β' 223) για τα κριτήρια και τις διαδικασίες αναγνώρισης και εποπτείας των ΚΕΠΕΑΠ.

- Η μη τήρηση των υγειονομικών διατάξεων.

- Η λήξη του χρησιδανείου που είχε δοθεί από την Περιφέρεια Αττικής για τη χρήση του κτιρίου εγκατάστασης του ΕΚΠΑΖ και η μη ανανέωσή του.


Δείτε τι γράφαμε στις 4 ΙουλίουΑυτοψία στο ΕΚΠΑΖ Αίγινας προκαλεί σοκ (vid)


Στην απόφαση του κ. Φάμελλου ορίζεται, επίσης, περίοδος έξι μηνών, κατά τη διάρκεια της οποίας το σύνολο των φιλοξενούμενων ειδών της πανίδας θα πρέπει να μεταφερθεί σε εγκαταστάσεις φιλοξενίας ή να απελευθερωθεί στο φυσικό περιβάλλον. Ήδη, το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας βρίσκεται σε συνεργασία με το Δασαρχείο Πειραιά για τον ορισμό ως μεσεγγυούχων για τα ζώα αρμόδιων δημόσιων φορέων με αντικείμενο εργασίας την άγρια πανίδα.

Βασική προτεραιότητα του ΥΠΕΝ είναι η επιβίωση αυτών των άγριων ζώων. Γι' αυτόν τον λόγο κινήθηκαν οι απαραίτητες διαδικασίες ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με το εν λόγω Κέντρο. Οι πολίτες που ενδιαφέρονται για την περίθαλψη της άγριας ζωής θα πρέπει από εδώ και στο εξής να απευθύνονται στα νομίμως λειτουργούντα Κέντρα Περίθαλψης Αλκυόνη και Αρκτούρος και στους συνεργαζόμενους με αυτά Σταθμούς Πρώτων Βοηθειών.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ 

Μία ακόμη άφιξη στον τομέα των ξενοδοχείων αναμένουμε την επόμενη χρονιά στην πρωτεύουσα, καθώς το υπουργείο Πολιτισμού έδωσε την έγκριση για να εκκινήσουν οι εργασίες της νέας μονάδας που έχει στα σκαριά ο όμιλος Κόκκαλη

Το διατηρητέο κτήριο επί της οδού Κολοκοτρώνη 3 – 5 και Βουλής (πίσω από την παλιά Βουλή), ιδιοκτησίας του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, θα μετατραπεί σε ένα πανέμορφο boutique hotel 5 αστέρων, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες τους.  

 

kook2.jpg

 

Τα εγκαίνια του ξενοδοχείου έχουν προγραμματιστεί για το 2019. Στο τριώροφο κτήριο επιφάνειας 4.160 τ.μ., θα κατασκευαστούν 45 πολυτελή δωμάτια, ένα εντυπωσιακό bar restaurant με εξωτερική αυλή εντός της στοάς, spa και γυμναστήριο. 

 

kook3.jpg

 

Το ξενοδοχείο υπολογίζεται ότι θα απορροφήσει κεφάλαια άνω των 7 εκατ. ευρώ για τη μετατροπή του, με τη μισθώτρια εταιρεία «ΙΝΤΡΑ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ» να το έχει εκμισθώσει για 20 χρόνια, έναντι του ποσό των 40.000 ευρώ μηνιαίως. Ο όμιλος Κόκκαλη έχει τη δυνατότητα παράτασης για άλλα 20 έτη, με ελάχιστη αναπροσαρμογή 1% το χρόνο, ενώ το συνολικό οικονομικό όφελος για την ΥΠΑΑΠΕΔ από τη συγκεκριμένη σύμβαση μισθώσεως, τα θα είναι κατ΄ ελάχιστον 10,35 εκατ. ευρώ.

 

Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018 15:42

Αθήνα-Τρίκαλα σε 3 ώρες...

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η σύνθετη διαδικασία διαπραγματεύσεων μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Επιτροπής Ανταγωνισμού της ΕΕ.

Με αποτέλεσμα η Κομισιόν να εγκρίνει χρηματοδότηση ύψους 306 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (E65).

Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ η έγκριση ελήφθη βάσει των κοινοτικών κανόνων στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων και αφορά τη χρηματοδότηση του νότιου τμήματος, Λαμία - Ξυνιάδα, το οποίο θα διαχειρίζεται η εταιρεία παραχώρησης «Κεντρική Οδός ΑΕ».

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών, μετά τη θετική αυτή εξέλιξη, οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε πως απεφάνθη ότι η δημόσια χρηματοδότηση που χορηγείται για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Ε65 είναι σύμφωνη με τους κανόνες της ΕΕ στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων, βασιζόμενη στο ακόλουθο σκεπτικό:

- Το μέτρο στήριξης θα συμβάλει στην επίτευξη στόχων κοινού συμφέροντος της ΕΕ, ιδίως στην πολιτική μεταφορών, δεδομένου ότι θα στηρίξει την ολοκλήρωση του διευρωπαϊκού οδικού δικτύου και θα βελτιώσει τις μεταφορικές συνδέσεις για τους Έλληνες πολίτες που ζουν στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας.

- Το μέτρο στήριξης είναι αναγκαίο και αναλογικό για την υλοποίηση του έργου.

Ειδικότερα, η Ελλάδα απέδειξε ότι:

1ον) η δημόσια χρηματοδότηση αντιστοιχεί στο αναπροσαρμοσμένο βάσει του πληθωρισμού κόστος κατασκευής, όπως αυτό εκτιμήθηκε το 2007 στον διαγωνισμό για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου E65· και

2ον) η «Κεντρική Οδός Α.Ε.» θα χρηματοδοτήσει η ίδια τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, του οποίου τυχόν πλεονάζοντα έσοδα θα επιστρέφονται στο δημόσιο μέσω μηχανισμού ανάκτησης.

Το τμήμα Λαμία - Ξυνιάδα είναι μήκους 32,27 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει πέντε κόμβους, έναν Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), μία σήραγγα 2.983 μέτρων και οκτώ γέφυρες.

Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται, εδώ και μήνες, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τη χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος του Ε65 από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία Οδό.

Τα δύο αυτά τμήματα θα ενωθούν με το κεντρικό τμήμα Ξυνιάδα - Τρίκαλα, μήκους 79 χιλιομέτρων, το οποίο έχει δοθεί στην κυκλοφορία από το 2017.

Στην πλήρη ανάπτυξή του ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) θα εκτείνεται σε μήκος 175 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πρόκειται για έναν υπερσύγχρονο οδικό άξονα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της Περιφέρειας και γενικότερα της χώρας.

Η ολοκλήρωση του συνόλου του Ε65, θα συμβάλει στην άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Κεντρικής Ελλάδος και θα αναβαθμίσει τη σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα την προσπελασιμότητα προς την Αλβανία και την πΓΔΜ, δίδοντας έτσι τη δυνατότητα ενίσχυσης του τουρισμού και της εμπορευματικής διακίνησης σε μια περιοχή με δυνατότητες περαιτέρω οικονομικής μεγέθυνσης. Παράλληλα, θα συμβάλει στη μείωση του ποσοστού ανεργίας και στην αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος.

Η ολοκλήρωσή του Ε65 θα επιφέρει ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική καθώς θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας - που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη - με το λιμάνι του Βόλου.

Το ταξίδι από Λαμία έως την Εγνατία Οδό, θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, ενώ η διαδρομή Τρίκαλα - Αθήνα περίπου 3 ώρες.

Δεν έκανε τελικά το χατίρι ο καιρός στην πρωτοπόρα Αερολέσχη Ν.Καρδίτσας και στους λάτρεις της Λίμνης Πλαστήρα να παρακολουθήσουν την προσγείωση υδροπλάνων στην ομόνυμη λίμνη της Θεσσαλίας.

Πιο συγκεκριμένα τουλάχιστον δύο ιδιωτικά υδροπλάνα επρόκειτο να προσέγγιζαν και να προσγειώνονταν στη Λίμνη Πλαστήρα την περασμένη Κυριακή, μία πρωτοβουλία που θα άνοιγε τον δρόμο για πιο οργανωμένες και μεγαλύτερες σε αριθμό υδροπλάνων, επισκέψεις στη Λίμνη. 


Λίμνη Πλαστήρα: To τεχνητό θαύμα της Θεσσαλίας (vid)


limni-plastira-1021x580.jpg

 

Την επίσκεψη των υδροπλάνων υποστηρίζει η Αερολέσχη Ν. Καρδίτσας η οποία μετά από μεγάλες προσπάθειες των μελών της και ιδιαίτερα του Προέδρου της κατόρθωσαν να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες άδειες ώστε αυτή η σημαντική δραστηριότητα, δηλαδή η χρήση της Λίμνης από ιδιωτικά υδροπλάνα να γίνει πραγματικότητα δημιουργώντας έτσι νέες προοπτικές για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Λίμνης.

 

epi-ydroplana.jpg

 

Δυστυχώς λόγω καιρικών συνθηκών, που καθιστούσαν επικίνδυνη την άφιξη των υδροπλάνων, αναβλήθηκε η ενδιαφέρουσα εκδήλωση.

 

44373132_2328492213846357_5264488422847807488_n.jpg

 

Ελπίζουμε να συνεχίσει να λαμβάνει τέτοιες πρωτοβουλίες η Αερολέσχη Ν.Καρδίτσας, μία από τις πιο οργανωμένες στην Ελλάδα, προς ανάδειξη του φυσικού παραδείσου της περιοχής και ολόκληρης της Θεσσαλίας.

Το μανιτάρι Hiricium erinaceus είναι ένα σπάνιο είδος μανιταριού και μάλιστα με θεραπευτικές ιδιότητες.

Δύο φίλοι από τα Τρίκαλα, που τους αρέσουν πολύ τα άγρια μανιτάρια, για δική τους κατανάλωση, ψάχνουν να βρουν μανιτάρια σε βουνά των Τρικάλων και σε άλλες περιοχές, γνωρίζοντας ποια από αυτά είναι καλά και προς βρώση.

Πριν λίγες ημέρες όμως, ψάχνοντας σε δύσβατα σημεία σε βουνό στην ευρύτερη περιοχή της Καλαμπάκας, μεταξύ άλλων μικρότερων συνηθισμένων μανιταριών, βρήκαν αυτό το τεράστιο μανιτάρι που εικονίζεται στις φωτογραφίες, να είναι φυτρωμένο πάνω σε ένα δέντρο.

Το ζύγισαν από περιέργεια να δουν πόσο βαρύ είναι και με έκπληξη είδαν τη ζυγαριά να δείχνει 5,5 κιλά.

 

ccac3b08b33736b81428164c6c1e0b51.jpg

 

Βεβαίως, γνωρίζοντας πόσο νόστιμο είναι και τις θεραπευτικές ιδιότητές του, μέρος αυτού καταναλώθηκε ψήνοντάς το στη σχάρα και σε φούρνο, ενώ το υπόλοιπο μπήκε στον καταψύκτη.

Πηγή: trikalaola

Έκθεση - ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία αποτυπώνεται το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας αποτελεί η Philoxenia, που πραγματοποιείται για 34η φορά από τις 9-11 Νοεμβρίου του 2018 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

 

 

Η Philoxenia δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά και στην αυτοδιοίκηση να παρουσιάσει τις ομορφιές των ελληνικών προορισμών.

Η αντοχή της στο χρόνο αποτελεί απόδειξη της συνέπειας, με την οποία αντιμετωπίζει τον τουρισμό ο εθνικός εκθεσιακός φορέας.

 

top_logo_el.png

 

 

Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύεται την Philoxenia για την προβολή του, ενώ και όλη η τουριστική Ελλάδα, μέσω των 13 Περιφερειών, καθώς και πολλών δήμων από όλη τη χώρα, έχει δυναμική παρουσία στην κορυφαία ελληνική τουριστική έκθεση.

Το 2017 η Philoxenia υποδέχθηκε επαγγελματίες και κοινό στις 10-12 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.

Οι επισκέπτες της περσινής διοργάνωσης έφτασαν τους 20.000, οι εκθέτες ήταν 400 (άμεσοι και έμμεσοι) από 18 χώρες, ενώ πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.000 «ραντεβού» μεταξύ των εκθετών και μεγάλων τουριστικών «παικτών» από 36 αγορές-στόχους για την Ελλάδα, τα οποία προλείαναν το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες.

 

 

Πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia, στο οποίο ξεχωρίζει το μεγάλο Διεθνές Συνέδριο της, που πέρσι επικέντρωσε στον «Ασιατικό Τουρισμό: Η Ελλάδα ως προορισμός και ως Ευρωπαϊκή πύλη» με κορυφαίους ξένους και Έλληνες ομιλητές, ενώ το παρακολούθησαν πάνω από 300 άτομα.

 

 

Σίγουρα όταν σπούδαζε στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου δεν φανταζόταν ποτέ πως θα ταξιδέψει όλον τον κόσμο, δουλεύοντας ως  αεροσυνοδός της Oman Air, του εθνικού μεταφορέα του σουλτανάτου του Ομάν.

Συγκεκριμένα, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου άφησε την Ελλάδα για να δουλέψει ως αεροσυνοδός  στο σουλτανάτο του Ομάν που συνορεύει με τη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Υεμένη.

Η πανέμορφη Πατρινιά εργάζεται εκεί τα τελευταία δύο χρόνια και μέσω της δουλειάς της έχει ταξιδέψει ούτε λίγο ούτε πολύ σε... 23 χώρες.

Μιλώντας στο best.gr, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου εξήγησε μάλιστα πώς πήρε την απόφαση να αφήσει την ζωή της εδώ και να εγκατασταθεί στο σουλτανάτο.

 

Σίγουρα όταν σπούδαζε στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου δεν φανταζόταν ποτέ πως θα ταξιδέψει όλον τον κόσμο, δουλεύοντας ως  αεροσυνοδός της Oman Air, του εθνικού μεταφορέα του σουλτανάτου του Ομάν.

 

Σίγουρα όταν σπούδαζε στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου δεν φανταζόταν ποτέ πως θα ταξιδέψει όλον τον κόσμο, δουλεύοντας ως αεροσυνοδός της Oman Air, του εθνικού μεταφορέα του σουλτανάτου του Ομάν.

«Ως βασικό κίνητρο για να αφήσω την Ελλάδα στάθηκε το μισθολογικό και πόσο μάλλον η εμπειρία μιας νέας αρχής στο εξωτερικό. Σε μια χώρα που απέχει σχετικά από τα δεδομένα του δυτικού κόσμου, με εξωτική άγρια ομορφιά, στο επάγγελμα που αγαπώ το οποίο συνδυάζει ταξίδια σε κάθε άκρη της γης. Δελεαστικό πολύ για να μη δεχτώ την πρόκληση και το ρίσκο», ανέφερε η νεαρή.

Η Δέσποινα μάλιστα περιέγραψε και πως είναι η ζωή της στο σουλτανάτο του Ομάν, χαρακτηρίζοντάς την διαφορετική.

«Το Ομάν, με πρωτεύουσα το Μάσκατ ή Μουσκάτ, έχει μόνο δυο εποχές. Το καλοκαίρι ξεκινά από Απρίλη έως και αρχές Οκτωβρίου με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 50 βαθμούς Κελσίου. Και το χειμώνα, που μοιάζει σαν άνοιξη, μιας και δεν βρέχει ή κάνει κρύο με τη θερμοκρασία πέφτει στους 25-35», εξήγησε.

 

Η πανέμορφη Πατρινιά εργάζεται εκεί τα τελευταία δύο χρόνια και μέσω της δουλειάς της έχει ταξιδέψει ούτε λίγο ούτε πολύ σε... 23 χώρες.

 

Η πανέμορφη Πατρινιά εργάζεται εκεί τα τελευταία δύο χρόνια και μέσω της δουλειάς της έχει ταξιδέψει ούτε λίγο ούτε πολύ σε... 23 χώρες.

Οσο για το πολίτευμα, η αεροσυνοδός εξήγησε πως την απόλυτη ηγεσία έχει ο Σουλτανος,  Qaboos Bin Said, τον οποίο ο κόσμος αγαπά.

Η Πατρινιά ανέφερε πως η ενδυμασία στο Ομάν δεν έχει καμία σχέση με αυτή της Ελλάδας.

« Πρέπει πάντα να είναι καλυμμένα τα γόνατα και ώμοι, αλλιώς θα νιώσεις πολλά καρφωμένα βλέμματα επάνω σου. Οι περισσότεροι ντόπιοι φορούν την παραδοσιακή ενδυμασία, dishdasha και cuma/mussar (καπέλο) για τους άνδρες - abaya και hijab για τις γυναίκες» είπε η Δέσποινα τονίζοντας επίσης πως το Ομάν είναι η ασφαλέστερη χώρα που έχει ταξιδέψει ποτέ.

 

 

Όσο για την ιστορία σε πτήση της που θα θυμάται για καιρό, η καλλονή είπε πως αυτό που της έμεινε χαραγμένο στην μνήμη ήταν η πρόταση γάμου ενός άνδρα στην κοπέλα του... on air.

«Θα μου μείνει όμως αξέχαστη η φορά που έτυχε να έχω ως επιβάτες ένα φιλικό ζευγάρι. Και το αγόρι μας ανακοίνωσε πως θέλει να κάνει πρόταση γάμου στην σύντροφό του.

 

 

Η Δέσποινα μάλιστα περιέγραψε και πως είναι η ζωή της στο σουλτανάτο του Ομάν, χαρακτηρίζοντάς την διαφορετική.

 

Η Δέσποινα μάλιστα περιέγραψε και πως είναι η ζωή της στο σουλτανάτο του Ομάν, χαρακτηρίζοντάς την διαφορετική.

Έτσι και εμείς, ως πλήρωμα σε συνεργασία με τον ίδιο, κάτω από διαδικασίες άκρας μυστικότητας ώστε να μην καταλάβει κάτι η εκλεκτή της καρδιάς του, προσπαθούσαμε να ετοιμάσουμε το χαρμόσυνο γεγονός με σαμπάνιες, γλυκά και φυσικά το δαχτυλίδι!

Αφού λοιπόν είχε ολοκληρωθεί η ώρα του γεύματος, εγώ με τις συναδέλφους μου προσποιούμασταν πως κάτι μοιράζουμε στην καμπίνα μέχρι που φτάσαμε σε αυτούς.

 

 

Οσο για το πολίτευμα, η αεροσυνοδός εξήγησε πως την απόλυτη ηγεσία έχει ο Σουλτανος,  Qaboos Bin Said, τον οποίο ο κόσμος αγαπά.

 

Όσο για το πολίτευμα, η αεροσυνοδός εξήγησε πως την απόλυτη ηγεσία έχει ο Σουλτανος, Qaboos Bin Said, τον οποίο ο κόσμος αγαπά.

Μέσω ανακοίνωσης, ζητήσαμε την προσοχή όλων και έτσι έγινε η πρόταση καθώς πρέπει, με όλους μας να συγκινούμαστε και με την κοπέλα να λέει το πολυπόθητο Ναι! Έπειτα ακολούθησαν θερμές ευχές και από τους κυβερνήτες», ανέφερε η Δέσποινα Διαμαντοπούλου.

 

Σχετικά με την ιστορία σε πτήση της που θα θυμάται για καιρό, η καλλονή είπε πως αυτό που της έμεινε χαραγμένο στην μνήμη ήταν η πρόταση γάμου ενός άνδρα στην κοπέλα του... on air.

 

Σχετικά με την ιστορία σε πτήση της που θα θυμάται για καιρό, η καλλονή είπε πως αυτό που της έμεινε χαραγμένο στην μνήμη ήταν η πρόταση γάμου ενός άνδρα στην κοπέλα του... on air.

 

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ