Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018 15:42

Αθήνα-Τρίκαλα σε 3 ώρες...

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η σύνθετη διαδικασία διαπραγματεύσεων μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Επιτροπής Ανταγωνισμού της ΕΕ.

Με αποτέλεσμα η Κομισιόν να εγκρίνει χρηματοδότηση ύψους 306 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (E65).

Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ η έγκριση ελήφθη βάσει των κοινοτικών κανόνων στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων και αφορά τη χρηματοδότηση του νότιου τμήματος, Λαμία - Ξυνιάδα, το οποίο θα διαχειρίζεται η εταιρεία παραχώρησης «Κεντρική Οδός ΑΕ».

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών, μετά τη θετική αυτή εξέλιξη, οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε πως απεφάνθη ότι η δημόσια χρηματοδότηση που χορηγείται για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Ε65 είναι σύμφωνη με τους κανόνες της ΕΕ στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων, βασιζόμενη στο ακόλουθο σκεπτικό:

- Το μέτρο στήριξης θα συμβάλει στην επίτευξη στόχων κοινού συμφέροντος της ΕΕ, ιδίως στην πολιτική μεταφορών, δεδομένου ότι θα στηρίξει την ολοκλήρωση του διευρωπαϊκού οδικού δικτύου και θα βελτιώσει τις μεταφορικές συνδέσεις για τους Έλληνες πολίτες που ζουν στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας.

- Το μέτρο στήριξης είναι αναγκαίο και αναλογικό για την υλοποίηση του έργου.

Ειδικότερα, η Ελλάδα απέδειξε ότι:

1ον) η δημόσια χρηματοδότηση αντιστοιχεί στο αναπροσαρμοσμένο βάσει του πληθωρισμού κόστος κατασκευής, όπως αυτό εκτιμήθηκε το 2007 στον διαγωνισμό για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου E65· και

2ον) η «Κεντρική Οδός Α.Ε.» θα χρηματοδοτήσει η ίδια τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, του οποίου τυχόν πλεονάζοντα έσοδα θα επιστρέφονται στο δημόσιο μέσω μηχανισμού ανάκτησης.

Το τμήμα Λαμία - Ξυνιάδα είναι μήκους 32,27 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει πέντε κόμβους, έναν Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), μία σήραγγα 2.983 μέτρων και οκτώ γέφυρες.

Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται, εδώ και μήνες, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τη χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος του Ε65 από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία Οδό.

Τα δύο αυτά τμήματα θα ενωθούν με το κεντρικό τμήμα Ξυνιάδα - Τρίκαλα, μήκους 79 χιλιομέτρων, το οποίο έχει δοθεί στην κυκλοφορία από το 2017.

Στην πλήρη ανάπτυξή του ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) θα εκτείνεται σε μήκος 175 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πρόκειται για έναν υπερσύγχρονο οδικό άξονα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της Περιφέρειας και γενικότερα της χώρας.

Η ολοκλήρωση του συνόλου του Ε65, θα συμβάλει στην άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Κεντρικής Ελλάδος και θα αναβαθμίσει τη σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα την προσπελασιμότητα προς την Αλβανία και την πΓΔΜ, δίδοντας έτσι τη δυνατότητα ενίσχυσης του τουρισμού και της εμπορευματικής διακίνησης σε μια περιοχή με δυνατότητες περαιτέρω οικονομικής μεγέθυνσης. Παράλληλα, θα συμβάλει στη μείωση του ποσοστού ανεργίας και στην αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος.

Η ολοκλήρωσή του Ε65 θα επιφέρει ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική καθώς θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας - που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη - με το λιμάνι του Βόλου.

Το ταξίδι από Λαμία έως την Εγνατία Οδό, θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, ενώ η διαδρομή Τρίκαλα - Αθήνα περίπου 3 ώρες.

Δεν έκανε τελικά το χατίρι ο καιρός στην πρωτοπόρα Αερολέσχη Ν.Καρδίτσας και στους λάτρεις της Λίμνης Πλαστήρα να παρακολουθήσουν την προσγείωση υδροπλάνων στην ομόνυμη λίμνη της Θεσσαλίας.

Πιο συγκεκριμένα τουλάχιστον δύο ιδιωτικά υδροπλάνα επρόκειτο να προσέγγιζαν και να προσγειώνονταν στη Λίμνη Πλαστήρα την περασμένη Κυριακή, μία πρωτοβουλία που θα άνοιγε τον δρόμο για πιο οργανωμένες και μεγαλύτερες σε αριθμό υδροπλάνων, επισκέψεις στη Λίμνη. 


Λίμνη Πλαστήρα: To τεχνητό θαύμα της Θεσσαλίας (vid)


limni-plastira-1021x580.jpg

 

Την επίσκεψη των υδροπλάνων υποστηρίζει η Αερολέσχη Ν. Καρδίτσας η οποία μετά από μεγάλες προσπάθειες των μελών της και ιδιαίτερα του Προέδρου της κατόρθωσαν να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες άδειες ώστε αυτή η σημαντική δραστηριότητα, δηλαδή η χρήση της Λίμνης από ιδιωτικά υδροπλάνα να γίνει πραγματικότητα δημιουργώντας έτσι νέες προοπτικές για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Λίμνης.

 

epi-ydroplana.jpg

 

Δυστυχώς λόγω καιρικών συνθηκών, που καθιστούσαν επικίνδυνη την άφιξη των υδροπλάνων, αναβλήθηκε η ενδιαφέρουσα εκδήλωση.

 

44373132_2328492213846357_5264488422847807488_n.jpg

 

Ελπίζουμε να συνεχίσει να λαμβάνει τέτοιες πρωτοβουλίες η Αερολέσχη Ν.Καρδίτσας, μία από τις πιο οργανωμένες στην Ελλάδα, προς ανάδειξη του φυσικού παραδείσου της περιοχής και ολόκληρης της Θεσσαλίας.

Το μανιτάρι Hiricium erinaceus είναι ένα σπάνιο είδος μανιταριού και μάλιστα με θεραπευτικές ιδιότητες.

Δύο φίλοι από τα Τρίκαλα, που τους αρέσουν πολύ τα άγρια μανιτάρια, για δική τους κατανάλωση, ψάχνουν να βρουν μανιτάρια σε βουνά των Τρικάλων και σε άλλες περιοχές, γνωρίζοντας ποια από αυτά είναι καλά και προς βρώση.

Πριν λίγες ημέρες όμως, ψάχνοντας σε δύσβατα σημεία σε βουνό στην ευρύτερη περιοχή της Καλαμπάκας, μεταξύ άλλων μικρότερων συνηθισμένων μανιταριών, βρήκαν αυτό το τεράστιο μανιτάρι που εικονίζεται στις φωτογραφίες, να είναι φυτρωμένο πάνω σε ένα δέντρο.

Το ζύγισαν από περιέργεια να δουν πόσο βαρύ είναι και με έκπληξη είδαν τη ζυγαριά να δείχνει 5,5 κιλά.

 

ccac3b08b33736b81428164c6c1e0b51.jpg

 

Βεβαίως, γνωρίζοντας πόσο νόστιμο είναι και τις θεραπευτικές ιδιότητές του, μέρος αυτού καταναλώθηκε ψήνοντάς το στη σχάρα και σε φούρνο, ενώ το υπόλοιπο μπήκε στον καταψύκτη.

Πηγή: trikalaola

Έκθεση - ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία αποτυπώνεται το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας αποτελεί η Philoxenia, που πραγματοποιείται για 34η φορά από τις 9-11 Νοεμβρίου του 2018 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

 

 

Η Philoxenia δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά και στην αυτοδιοίκηση να παρουσιάσει τις ομορφιές των ελληνικών προορισμών.

Η αντοχή της στο χρόνο αποτελεί απόδειξη της συνέπειας, με την οποία αντιμετωπίζει τον τουρισμό ο εθνικός εκθεσιακός φορέας.

 

top_logo_el.png

 

 

Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύεται την Philoxenia για την προβολή του, ενώ και όλη η τουριστική Ελλάδα, μέσω των 13 Περιφερειών, καθώς και πολλών δήμων από όλη τη χώρα, έχει δυναμική παρουσία στην κορυφαία ελληνική τουριστική έκθεση.

Το 2017 η Philoxenia υποδέχθηκε επαγγελματίες και κοινό στις 10-12 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.

Οι επισκέπτες της περσινής διοργάνωσης έφτασαν τους 20.000, οι εκθέτες ήταν 400 (άμεσοι και έμμεσοι) από 18 χώρες, ενώ πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.000 «ραντεβού» μεταξύ των εκθετών και μεγάλων τουριστικών «παικτών» από 36 αγορές-στόχους για την Ελλάδα, τα οποία προλείαναν το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες.

 

 

Πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia, στο οποίο ξεχωρίζει το μεγάλο Διεθνές Συνέδριο της, που πέρσι επικέντρωσε στον «Ασιατικό Τουρισμό: Η Ελλάδα ως προορισμός και ως Ευρωπαϊκή πύλη» με κορυφαίους ξένους και Έλληνες ομιλητές, ενώ το παρακολούθησαν πάνω από 300 άτομα.

 

 

Σίγουρα όταν σπούδαζε στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου δεν φανταζόταν ποτέ πως θα ταξιδέψει όλον τον κόσμο, δουλεύοντας ως  αεροσυνοδός της Oman Air, του εθνικού μεταφορέα του σουλτανάτου του Ομάν.

Συγκεκριμένα, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου άφησε την Ελλάδα για να δουλέψει ως αεροσυνοδός  στο σουλτανάτο του Ομάν που συνορεύει με τη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Υεμένη.

Η πανέμορφη Πατρινιά εργάζεται εκεί τα τελευταία δύο χρόνια και μέσω της δουλειάς της έχει ταξιδέψει ούτε λίγο ούτε πολύ σε... 23 χώρες.

Μιλώντας στο best.gr, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου εξήγησε μάλιστα πώς πήρε την απόφαση να αφήσει την ζωή της εδώ και να εγκατασταθεί στο σουλτανάτο.

 

Σίγουρα όταν σπούδαζε στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου δεν φανταζόταν ποτέ πως θα ταξιδέψει όλον τον κόσμο, δουλεύοντας ως  αεροσυνοδός της Oman Air, του εθνικού μεταφορέα του σουλτανάτου του Ομάν.

 

Σίγουρα όταν σπούδαζε στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, η Δέσποινα Διαμαντοπούλου δεν φανταζόταν ποτέ πως θα ταξιδέψει όλον τον κόσμο, δουλεύοντας ως αεροσυνοδός της Oman Air, του εθνικού μεταφορέα του σουλτανάτου του Ομάν.

«Ως βασικό κίνητρο για να αφήσω την Ελλάδα στάθηκε το μισθολογικό και πόσο μάλλον η εμπειρία μιας νέας αρχής στο εξωτερικό. Σε μια χώρα που απέχει σχετικά από τα δεδομένα του δυτικού κόσμου, με εξωτική άγρια ομορφιά, στο επάγγελμα που αγαπώ το οποίο συνδυάζει ταξίδια σε κάθε άκρη της γης. Δελεαστικό πολύ για να μη δεχτώ την πρόκληση και το ρίσκο», ανέφερε η νεαρή.

Η Δέσποινα μάλιστα περιέγραψε και πως είναι η ζωή της στο σουλτανάτο του Ομάν, χαρακτηρίζοντάς την διαφορετική.

«Το Ομάν, με πρωτεύουσα το Μάσκατ ή Μουσκάτ, έχει μόνο δυο εποχές. Το καλοκαίρι ξεκινά από Απρίλη έως και αρχές Οκτωβρίου με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 50 βαθμούς Κελσίου. Και το χειμώνα, που μοιάζει σαν άνοιξη, μιας και δεν βρέχει ή κάνει κρύο με τη θερμοκρασία πέφτει στους 25-35», εξήγησε.

 

Η πανέμορφη Πατρινιά εργάζεται εκεί τα τελευταία δύο χρόνια και μέσω της δουλειάς της έχει ταξιδέψει ούτε λίγο ούτε πολύ σε... 23 χώρες.

 

Η πανέμορφη Πατρινιά εργάζεται εκεί τα τελευταία δύο χρόνια και μέσω της δουλειάς της έχει ταξιδέψει ούτε λίγο ούτε πολύ σε... 23 χώρες.

Οσο για το πολίτευμα, η αεροσυνοδός εξήγησε πως την απόλυτη ηγεσία έχει ο Σουλτανος,  Qaboos Bin Said, τον οποίο ο κόσμος αγαπά.

Η Πατρινιά ανέφερε πως η ενδυμασία στο Ομάν δεν έχει καμία σχέση με αυτή της Ελλάδας.

« Πρέπει πάντα να είναι καλυμμένα τα γόνατα και ώμοι, αλλιώς θα νιώσεις πολλά καρφωμένα βλέμματα επάνω σου. Οι περισσότεροι ντόπιοι φορούν την παραδοσιακή ενδυμασία, dishdasha και cuma/mussar (καπέλο) για τους άνδρες - abaya και hijab για τις γυναίκες» είπε η Δέσποινα τονίζοντας επίσης πως το Ομάν είναι η ασφαλέστερη χώρα που έχει ταξιδέψει ποτέ.

 

 

Όσο για την ιστορία σε πτήση της που θα θυμάται για καιρό, η καλλονή είπε πως αυτό που της έμεινε χαραγμένο στην μνήμη ήταν η πρόταση γάμου ενός άνδρα στην κοπέλα του... on air.

«Θα μου μείνει όμως αξέχαστη η φορά που έτυχε να έχω ως επιβάτες ένα φιλικό ζευγάρι. Και το αγόρι μας ανακοίνωσε πως θέλει να κάνει πρόταση γάμου στην σύντροφό του.

 

 

Η Δέσποινα μάλιστα περιέγραψε και πως είναι η ζωή της στο σουλτανάτο του Ομάν, χαρακτηρίζοντάς την διαφορετική.

 

Η Δέσποινα μάλιστα περιέγραψε και πως είναι η ζωή της στο σουλτανάτο του Ομάν, χαρακτηρίζοντάς την διαφορετική.

Έτσι και εμείς, ως πλήρωμα σε συνεργασία με τον ίδιο, κάτω από διαδικασίες άκρας μυστικότητας ώστε να μην καταλάβει κάτι η εκλεκτή της καρδιάς του, προσπαθούσαμε να ετοιμάσουμε το χαρμόσυνο γεγονός με σαμπάνιες, γλυκά και φυσικά το δαχτυλίδι!

Αφού λοιπόν είχε ολοκληρωθεί η ώρα του γεύματος, εγώ με τις συναδέλφους μου προσποιούμασταν πως κάτι μοιράζουμε στην καμπίνα μέχρι που φτάσαμε σε αυτούς.

 

 

Οσο για το πολίτευμα, η αεροσυνοδός εξήγησε πως την απόλυτη ηγεσία έχει ο Σουλτανος,  Qaboos Bin Said, τον οποίο ο κόσμος αγαπά.

 

Όσο για το πολίτευμα, η αεροσυνοδός εξήγησε πως την απόλυτη ηγεσία έχει ο Σουλτανος, Qaboos Bin Said, τον οποίο ο κόσμος αγαπά.

Μέσω ανακοίνωσης, ζητήσαμε την προσοχή όλων και έτσι έγινε η πρόταση καθώς πρέπει, με όλους μας να συγκινούμαστε και με την κοπέλα να λέει το πολυπόθητο Ναι! Έπειτα ακολούθησαν θερμές ευχές και από τους κυβερνήτες», ανέφερε η Δέσποινα Διαμαντοπούλου.

 

Σχετικά με την ιστορία σε πτήση της που θα θυμάται για καιρό, η καλλονή είπε πως αυτό που της έμεινε χαραγμένο στην μνήμη ήταν η πρόταση γάμου ενός άνδρα στην κοπέλα του... on air.

 

Σχετικά με την ιστορία σε πτήση της που θα θυμάται για καιρό, η καλλονή είπε πως αυτό που της έμεινε χαραγμένο στην μνήμη ήταν η πρόταση γάμου ενός άνδρα στην κοπέλα του... on air.

 

Ένα τμήμα της στέγης στην Καπναποθήκη του παλιού οθωμανικού μονοπωλίου «Ρεζή», στην Ξάνθη, κατέρρευσε πριν από λίγες ημέρες. 

Το κτίριο που είναι περισσότερο γνωστό ως Καπναποθήκη «Π», ανήκει στο Δήμο Ξάνθης, χρησιμοποιείται μερικώς και το τμήμα που έχει καταρρεύσει στη βορειοανατολική πλευρά δεν είναι σε χρήση.


Ξάνθη: Σύγχρονη και παραδοσιακή μαζί (vid)


Κατέρρευσε η στέγηΚατέρρευσε η στέγη

Η Καπναποθήκη είναι το πλέον εμβληματικό κτίριο της Ξάνθης, ένα βιομηχανικό κτίριο που αναγέρθηκε το 1890 από το Οθωμανικό Μονοπώλιο και έχει αναστυλωθεί μόνο μερικώς. Η κεντρική του είσοδος βρίσκεται στην οδό Καπνεργατών, ενώ καταλαμβάνει όλο το οικοδομικό τετράγωνο και τις οδούς Αναξάρχου και Παύλου Μελά.

Γενική άποψη του κτιρίουΓενική άποψη του κτιρίου

Πηγή: xanthi2

 

Η Σαγράδα Φαμίλια, η μεγάλη ρωμαιοκαθολική εκκλησία στη Βαρκελώνη της Ισπανίας και ένα από τα διασημότερα τουριστικά αξιοθέατα της χώρας, συμφώνησε να καταβάλει 41 εκατομμύρια δολάρια στις δημοτικές αρχές καθώς δεν είχε οικοδομική άδεια για περισσότερα από 130 χρόνια, αναφέρει στην ιστοσελίδα του το BBC.

 

6435219977_ba9da383c9_b.jpg

 

Το εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό έργο που σχεδίασε ο Αντόνι Γκαουντί, έχει ανακηρυχθεί από την UNESCO μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς και βρίσκεται ακόμη υπό κατασκευή.

 

sagrada-familia-cathedral-1181778_960_720.jpg

 

Οι εργασίες κατασκευής στο κτήριο ξεκίνησαν το 1882. Η δήμαρχος Βαρκελώνης Άντα Κολάου δήλωσε ότι πρόκειται για μια ιστορική συμφωνία. Η Σαγράδα Φαμίλια θα καταβάλει τα χρήματα σε διάρκεια δέκα ετών για την βελτίωση των δημοσίων μεταφορών, την πρόσβαση στο μνημείο και για να βοηθηθεί η συνοικία όπου βρίσκεται το κτήριο.

 

jsadhjkdhsajkd.jpg

 

Περίπου 4,5 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται κάθε χρόνο την Σαγράδα Φαμίλια και άλλοι 20 εκατομμύρια την περιοχή για να δουν την εκκλησία απ΄έξω.

Η κυρία κατασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2026, επέτειο των 100 χρόνων από τον θάνατο του Γκαουντί.

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018 10:05

Oι «Durrels» αποχαιρετούν την Κέρκυρα

Μετά από τριάντα τρεις ημέρες γυρισμάτων στην Κέρκυρα, ολοκληρώθηκε στις 11/10, ο 4ος και τελευταίος κύκλος έξι επεισοδίων της δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς «The Durrels», των βρετανικών καναλιών ITV και PBS.

Οι Durrells είναι από τις πρώτες παραγωγές που εγκρίθηκαν και ωφελούνται από την ενεργοποίηση του χρηματοοικονομικού κινήτρου του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης cash rebate (επιστροφή φόρου).

 

Η σειρά βασίζεται στην αυτοβιογραφική τριλογία της Κέρκυρας του Τζέραλντ Ντάρελ, φυσιοδίφη, εξερευνητή και συγγραφέα, η οποία εξιστορεί την εγκατάσταση της οικογένειας του στο νησί το 1933.
Το σενάριο του 4ου κύκλου επεισοδίων υπογράφει ο υποψήφιος για βραβείο BAFTA Σάιμον Νάι (Men Behaving Badly). Η Κίλι Χόους ερμηνεύει τον ρόλο της μητριαρχικής Λουίζα Ντάρελ, μιας μητέρας με τέσσερα παιδιά, τον Λόρενς (αργότερα διάσημο συγγραφέα του «Αλεξανδρινού Κουαρτέτου»), τον Λέσλι, τη Μαργκό και τον μικρό Τζέραλντ. Μαζί της στους βασικούς ρόλους της οικογένειας των Ντάρελ είναι οι Tζος O' Κόνορ, Κάλουμ Γουντχάουζ, Ντέιζι Γούοτερστοουν, Μίλο Πάρκερ. Παίζουν ακόμη οι Αλέξης Γεωργούλης, Μάιλς Τζουπ, Γιώργος Καραμίχος κ.ά

 

2532438.jpg

 

Παραγωγός του 4ου κύκλου της σειράς είναι ο Κρίστοφερ Χολ, γιος του σκηνοθέτη Σερ Πίτερ Χολ και της ηθοποιού Λέσλι Καρόν η οποία έχει εμφανιστεί σε επεισόδια της τηλεοπτικής σειράς.
Σκηνοθετεί ο Ρότζερ Γκόλμπι, από τους σκηνοθέτες της επιτυχημένης σειράς «Επειγόντως τη μαμή» (Call the Midwife) και ο Στιβ Μπάρρον (Το νησί των θησαυρών).

 

maxresdefault.jpg

 

Η διεύθυνση Hellenic Film Commission του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, που υποστήριξε την παραγωγή διευκολύνοντας την απόκτηση αδειών για τα γυρίσματα της σειράς στην Κέρκυρα, ζήτησε από τους παραγωγούς να περιγράψουν την εμπειρία τους από τα γυρίσματα στην Κέρκυρα.

«Γυρίζοντας τους Durrells στην Κέρκυρα ήταν μια απολαυστική εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος. Ερωτευτήκαμε το νησί, τις εκπληκτικές τοποθεσίες, την ομορφιά της αρχιτεκτονικής και τη φιλικότητα των κατοίκων του» είπε ο παραγωγός Κρίστοφερ Χολ. «Πέρα από αυτό, το μικτό συνεργείο αποτελούμενο από Βρετανούς, Αθηναίους και ντόπιους Κερκυραίους τεχνικούς οδήγησε σε μια πολύ αρμονική, τολμώ να πω, ευρωπαϊκή εμπειρία γυρισμάτων. Ως παραγωγός, ανυπομονώ να ξανακάνω γύρισμα στην Ελλάδα και είμαι βέβαιος ότι τα νέα οικονομικά κίνητρα θα δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για να ξανασυμβεί».

Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην Κέρκυρα το συνεργείο αποτελούνταν από 80 Έλληνες (55 από την Κέρκυρα και 35 από την Αθηνά) και 90 μέλη από τη Μεγάλη Βρετανία.

«Ως έμπειρος Έλληνας επαγγελματίας στον κινηματογράφο τα τελευταία 20 χρόνια» λέει ο Κώστας Ραφτόπουλος, υπεύθυνος εκτέλεσης παραγωγής της σειράς στην Ελλάδα, «συνειδητοποιώ πόσο σημαντικό είναι για τη χώρα να ενθαρρύνει οποιαδήποτε κινηματογραφική παραγωγή, είτε τηλεοπτική σειρά, είτε κινηματογραφική ταινία, είτε ντοκιμαντέρ. Το νέο ελληνικό επενδυτικό κίνητρο μας επιτρέπει να ανταγωνιστούμε σε παγκόσμιο επίπεδο οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου. Γνωρίζουμε ότι έχουμε εξαιρετικές τοποθεσίες, πολύ έμπειρους τεχνικούς, κινηματογραφικό εξοπλισμό και σπουδαίους ηθοποιούς, αλλά τα οικονομικά κίνητρα είναι το κλειδί για τη διατήρηση της βιομηχανίας μας»

Αυτές τις μέρες αεροπορικές εταιρείες όπως η Ryanair, Easyjet, British Airways αλλά και γερμανικές όπως η Tuifly και η Condor ετοιμάζονται για κάθε ενδεχόμενο. «Σε αυτή την κατάσταση πολιτικής αβεβαιότητας πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για το σενάριο no-deal» δηλώνει ο επικεφαλής της Thomas Cook Airlines, Christoph Debus.
 
Από τη δεκαετία του '90 υπάρχει ειδική ρύθμιση για τις αεροπορικές συγκοινωνίες εντός της ΕΕ. Έτσι για παράδειγμα μια ιρλανδική εταιρεία μπορεί να εκτελεί εσωτερικές πτήσεις στην Ισπανία ή μια βρετανική εταιρεία να πραγματοποιεί το δρομολόγιο Βερολίνο-Μαγιόρκα. Πριν από αυτό οι εταιρείες έπρεπε να έχουν την έδρα τους στη χώρα προορισμού ή άφιξης της πτήσης. Αυτή η ελευθερία κινήσεων επέτρεψε στις εταιρείες χαμηλού κόστους να αναπτυχθούν ραγδαία και σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων να πραγματοποιούν ταξίδια σε προσιτές τιμές.
 
 
air.jpg
 
 
Οι εταιρείες ετοιμάζονται για όλα τα ενδεχόμενα
 
Εάν τώρα υπάρξει σκληρό Brexit, χωρίς συμφωνία μεταξύ Μ. Βρετανίας και ΕΕ, ενδέχεται οι βρετανικές αεροπορικές εταιρείες να χάσουν το δικαίωμα να πραγματοποιούν δρομολόγια προς τη Φρανκφούρτη ή την Μαγιόρκα, αλλά ούτε και πτήσεις εσωτερικού σε χώρες της ΕΕ.
 
Σημαντικό ρόλο δεν παίζει μόνο σε ποια χώρα βρίσκεται η έδρα της εταιρείας αλλά και σε ποιον ανήκει. Ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ανήκουν κατά 50% σε ιδιοκτήτες από την ΕΕ. Ένα σκληρό Brexit θα μπορούσε να χτυπήσει επομένως και γερμανικούς εταιρείες. Η εταιρεία Condor για παράδειγμα ανήκει κατά 100% στη βρετανική Thomas Cook.
 
Η εταιρεία σχεδιάζει ήδη με ποιον τρόπο θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Κανείς στον κλάδο δεν αποκλείει τη δυνατότητα να πουλήσει κάποιος όμιλος το μεγαλύτερο μέρος των μετοχών του σε θυγατρικές εταιρείες.
 
Ψύχραιμοι προς τα έξω
 
Την ίδια ώρα οι εταιρείες προσπαθούν να καθησυχάσουν τους πελάτες τους δίνοντας την εντύπωση ότι είναι προετοιμασμένες για όλα τα σενάρια. Θέλουν να δώσουν την εντύπωση ότι οι πτήσεις θα συνεχίσουν κανονικά και του χρόνου για να μη σταματήσουν οι εν δυνάμει ταξιδιώτες να κλείνουν εισιτήρια. Και σίγουρα ο κλάδος θα κάνει τα πάντα για να μη σταματήσουν οι πτήσεις.
 
Στο μεταξύ η εταιρεία χαμηλού κόστους Easyjet ίδρυσε θυγατρική στη Βιέννη προκειμένου να διατηρήσει τα ευρωπαϊκά της δικαιώματα. Η εταιρεία έχει την έδρα της στη Μ. Βρετανία ανήκει όμως κατά το ένα τρίτο στον κύπριο συνιδρυτή της Στέλιο Χατζηιωάννου και την οικογένειά του.
 
Πάντως ειδικοί δεν αποκλείουν την έσχατη περίπτωση, να σταματήσουν δηλαδή οι πτήσεις για λίγες ημέρες στα τέλη Μαρτίου. Κάτι τέτοιο όμως δεν θα δημιουργούσε μόνο πρόβλημα σε ανθρώπους που θέλουν να πάνε διακοπές ή επαγγελματικό ταξίδι, αλλά θα έθετε σε κίνδυνο και ένα σωρό θέσεις εργασίας. Οι Βρετανοί είναι από τους πιο συχνούς επισκέπτες στις ευρωπαϊκές χώρες του Νότου. Εάν εκλείψουν, οι τοπικές οικονομίες σε τουριστικά μέρη ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα
 

Πηγή: Deutsche Welle

Τα Cellier γιορτάζουν τα 80 χρόνια επιτυχημένης και δημιουργικής πορείας στην αγορά του κρασιού και των αποσταγμάτων και σας προσκαλούν να ζήσετε την απόλυτη εμπειρία του Fine Drinking, στο 13ο Cellier Wine Fair.

 

cellier_wine_fair_2018_logo.png

 

Έχετε αναρωτηθεί πως ένας τόπος επηρεάζει την εκάστοτε ποικιλία σταφυλιού;

Ή τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ της οινοποίησης και της απόσταξης;

Το πώς μπορεί ένα κρασί να θεωρηθεί vegan ή τι είναι οι βιοδυναμικές καλλιέργειες κρασιού που ακούμε όλο και πιο συχνά;

Αυτές και άλλες αμέτρητες απορίες μπορείτε να θέσετε στους κορυφαίους παραγωγούς του κόσμου στην πιο ολοκληρωμένη έκθεση κρασιού, αποσταγμάτων και όχι μόνο, που θα λάβει χώρα στο ξενοδοχείο Hilton την Κυριακή 14 Οκτωβρίου.

 

cwf2017_9.jpg

 

Δοκιμάστε σπάνιες φιάλες, επιλεγμένα αποστάγματα, πρωτότυπα cocktails, vegan και βιοδυναμικής καλλιέργειας κρασιά, προϊόντα delicatessen και πολλά ακόμα. 

Η μαγευτική εμπειρία έρχεται να ολοκληρωθεί με τα πρωτότυπα workshops που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της έκθεσης. 

Αναζητήστε και απολαύστε τη γευστική αρμονία, αφεθείτε στις οσμές, δοκιμάστε αμέτρητα προϊόντα, υπό τις νότες της μουσικής και αποκτήστε τα σε προνομιακές τιμές.

Ακολουθήστε την εκδήλωση Cellier Wine Fair στο facebook και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα και τις εκπλήξεις που τα Cellier σας επιφυλάσσουν.  

 

cwf2017_7.jpg

 cellier_wine_fair_2018_facebook_post 1200x628.jpg


Εξασφαλίστε άμεσα το εισιτήριο σας, ηλεκτρονικά στο www.cellier.gr  ή από τα ταμεία της έκθεσης.

Το 13ο Cellier Wine Fair θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14/10 από τις 11:00 έως τις 20:00 στο Hilton Athens, αίθουσα Τερψιχόρη. 

 

cwf2017_4.jpg

 

Προπώληση εισιτηρίων στην προνομιακή τιμή των 5 ευρώ στο e-shop www.cellier.gr

Τιμή εισιτηρίου 7 ευρώ, (είσοδος επαγγελματιών του κλάδου, ελεύθερη). 

Facebook event: www.facebook.com/events /339214710154079/

 

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ