Έναν μικροαπατεώνα συνέλαβε η αυστριακή αστυνομία, καθώς κατηγορείται για κλοπή τιμαλφών και μετρητών από δωμάτιο ξενοδοχείου της Βιέννης.

Ο δράστης της ασυνήθιστης κλοπής σε ξενοδοχείο της αυστριακής πρωτεύουσας εισέβαλε γυμνός από το παράθυρο, και έκλεψε ένα ρολόι και μετρητά. Στη συνέχεια, τον είδαν στο λόμπι ενώ μετά κατέληξε στην οροφή του ξενοδοχείου.

panorama-427929_960_720.jpg

Στην ανακοίνωσή της η αστυνομία ανέφερε ότι ο άνδρας ήταν μεθυσμένος, σύμφωνα με το Associated Press.

linkgiavideo.jpg

 

Μια ομάδα νέων φοιτητών από το ΤΕΙ Λαμίας (Τμήμα Πληροφορικής) πρόσφατα δημιούργησε μία δική της startup που στοχεύει στην αειφόρο εμπορική αξιοποίηση του λόφου της Ακρόπολης.

Εμπνεόμενοι από την πρόταση του ομίλου Gucci, κατέθεσαν στο Υπουργείο Πολιτισμού συγκεκριμένο business plan με στόχο τόσο την κερδοφόρα αξιοποίηση των μνημείων, όσο και έναν επαναπροσδιορισμό της σχέσης των τουριστών με τα αξιοθέατα. Ακολουθώντας τα διεθνή standards, προωθούν την ανάπτυξη μιας σχέσης οικειότητας μεταξύ των επισκεπτών και των θησαυρών της Αθήνας, η οποία μπορεί, μεταξύ άλλων, να αποτελέσει και ανάσα ελπίδας μέσα στην οικονομική και ανθρωπιστική κρίση του σήμερα.

airbnb

Xartis airbnb

Η Ακρόπολη στο airbnb

Το κείμενό τους στα αγγλικά:

Welcome to the page of AcroBnB, an aspiring startup in charge of utilising Greece’s most wonderful archaeological and touristic asset: the Acropolis.

We are a small group of young Informatics students at the Technological Educational Institute of Central Greece (Lamia). Earlier this year, we were inspired by a proposition on behalf of the Italian luxury brand Gucci to use the Acropolis as a fashion show set. The offer, exceeding the sum of 2 million euros, was eventually turned down by the Greek government.

We believe that the Greek government was right, but for the wrong reasons. A brief look at the statistics shows that the annual revenue generated by the Acropolis tickets stands at 7.5 million euros. Taking into account the prestige of the monument as well as the non-repeatability of such an iconic fashion show, we conclude that Gucci’s proposition did not offer a satisfying improvement for the revenue the monument could generate if utilised commercially.

We put our minds hard at work, with the aim of finding a solution to this problem by making maximal use of the monument. Then it hit us. What are the most prized possessions of our wonderful country, the ones that never run out and which can never be taken from us? The sun and the sea, of course, the reason millions of people come to the favoured land of the Gods every year. And every tourist, no matter how well-off, needs a place with a magnificent view to wake up to in the morning – every morning.

Therefore, we made it the purpose of our organisation to promote, manage, and rent out the Acropolis to Very Important Individuals throughout the year. At a price that those who prefer only the best will doubtlessly find reasonable, our solution is both sustainable, and will offer a much mark-up of 1000% in state revenue.

Τα αστραφτερά μάτια της Μπλερ όταν βρέθηκε στο παλάτι της Κνωσού τα είπαν όλα. Δε χρειάστηκε καν να μιλήσει. Πήρε τα δώρα και χαμογέλασε πλατιά. Μόλις είχε τελειώσει ένα κύκλο χημειοθεραπειών και διέσχισε τον Ατλαντικό κάνοντας το όνειρο της πραγματικότητα, να γνωρίσει από κοντά το Μινωικό πολιτισμό στο Ανάκτορο της Κνωσού και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου.

Αυτοί που βοήθησαν να γίνει πραγματικότητα το όνειρο του 15 χρονου παιδιού από την Αμερική που δίνει μάχη με τον καρκίνο πολλοί, ξεκινώντας από την οργάνωση “Make a wish”, η οποία ανέλαβε την οργάνωση του ταξιδιού και ότι αυτή συνεπάγεται για την Μπλερ τους γονείς και το μικρότερο αδελφό της.

Η γνωστή Ηρακλειώτισσα εθελόντρια ξεναγός Αθηνά Σφακάκη ανταποκρίθηκε στην πρόταση για την ξενάγηση της οικογένειας και οι Διευθύνσεις με το προσωπικό της Κνωσού και του Μουσείου, όχι μόνον διευκόλυναν τη ξενάγηση αλλά και γέμισαν δώρα την οικογένεια.

Make a wish

Μιλώντας η Αθηνά Σφακάκη τόνισε ότι συνάντησε ένα κορίστι ευγενέστατο ομιλητικότατο και γελαστό. Φορτισμένη συναισθηματικά τόνισε: “Η πριγίπισσα της μέρας ήταν η Μπλερ. Η Μπλερ που ήρθε από την Αμερική για να δει την Κνωσό. Και συμφωνήσαμε όταν όλα πάνε καλά και έρθουν ξανά, μόνοι τους την επόμενη φορά, να ξανασυναντηθούμε ξανά στην Κνωσό”

Περιγράφοντας την συνάντηση και την ξενάγηση της Μπλερ η κα.Σφακάκη τόνισε: “Στην ερώτησή μου γιατι θέλεις να δεις την Κνωσό με εξέπληξε. Της αρέσει, διαβάζει πολύ Ελληνική μυθολογία και ιστορία.Ήθελε να γνωρίσει το παλάτι του Μίνωα. Σεργιανήσαμε στον πολύ γνωστό της τον μύθο για τον Θησέα και τον Μινώταυρο, με θαυμασμό είδε τη θέση όπου βρέθηκαν οι θεές των όφεων. Καμάρωσε. Ενθουσιάσθηκε και με τα παγώνια που μας καλοσώρισαν και μας αποχαιρέτησαν”.

Αναμνηστική φωτογραφία Μπλερ

Κλείνοντας η κ. Σφακάκη αναφέρεται στους συναδέλφους της ξεναγούς αλλά και στο προσωπικό του Αρχαιολογικού χώρου και ου Μουσείου.

Πηγή: www.cretewoman.gr

 

Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017 11:56

Ξεκίνησε και επίσημα το καλοκαίρι

Από τις 07:24 σήμερα το πρωί ξεκίνησε το φετινό καλοκαίρι!

Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, το θερινό ηλιοστάσιο εγκαινιάζει αστρονομικά την έναρξη του καλοκαιριού στο βόρειο ημισφαίριο, όπου ανήκει και η Ελλάδα. Ταυτόχρονα, στο νότιο ημισφαίριο λαμβάνει χώρα το χειμερινό ηλιοστάσιο και αρχίζει ο χειμώνας.

Στο βόρειο ημισφαίριο, την Τετάρτη ο Ήλιος βρέθηκε στο βορειότερο σημείο του στον ουρανό και η μέρα έχει την μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, καθώς ο βόρειος πόλος της Γης είναι στραμμένος προς τον Ήλιο. Αντίθετα, στο χειμερινό ηλιοστάσιο, ο Βόρειος Πόλος βρίσκεται στο πιο απομακρυσμένο σημείο από τον Ήλιο.

Το βράδυ της Τρίτης είχαμε την μικρότερη νύχτα του έτους. Από την Τετάρτη και μετά οι μέρες θα αρχίσουν σιγά-σιγά να μικραίνουν, ώσπου σχεδόν να εξισωθούν με τις νύχτες κατά τη φθινοπωρινή ισημερία.

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Το 2014 ο Νίκος Κοκλώνης βρισκόταν στον κολοφώνα της δόξης του. Η Airfasttickets, η εταιρεία που ο ίδιος ίδρυσε ξεκινώντας με κεφάλαια ύψους 60.000 ευρώ, στο πρώτο εξάμηνο του 2014 είχε τζίρο 550 εκατ. δολάρια, πωλούσε 17 εκατ. εισιτήρια την ημέρα, είχε γραφεία σε όλο τον κόσμο και 420 άτομα προσωπικό στο γραφείο του Πειραιά.

Θεωρείτο ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μικρομεσαία επιχείρηση της χώρας, ετοιμαζόταν να μπει στον δείκτη Nasdaq και να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο, διαφημιζόταν παντού, εφημερίδες και περιοδικά αφιέρωναν σελίδες επί σελίδων για τα κατορθώματά της, και ο ίδιος ο Νίκος Κοκλώνης απολάμβανε τη δημοσιότητα αυτή, φιγουράροντας τακτικά στις κοσμικές στήλες.

Η αρχή του τέλους

airfasr-thumb-large.jpg

Μέσα σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια η AirFastTickets έγινε διεθνές brand, εμφανίστηκε να βρίσκεται στο κατώφλι του Nasdaq, ενώ ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός της Νίκος Κοκλώνης είχε μετατραπεί σε αγαπημένο πρόσωπο των κοσμικών στηλών.

Ωστόσο, ο ίδιος δεν εμφανιζόταν ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AirFastTickets, με έδρα τον Πειραιά, όπου, ύστερα από την τελευταία (21/4/2015) αλλαγή της σύνθεσης του δ.σ. παρουσιαζόταν ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ο Chen Jason Yu-Ming, ο οποίος εκπροσωπούσε την εταιρεία. Τη θέση του αντιπροέδρου κατείχε ο Δημ. Κοκλώνης.

AirFastTickets_IMG_3282_1-640x400.jpg

Όπως έχει δηλώσει ο Νίκος Κοκλώνης, ο ίδιος έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της AirFastTickets Αμερικής που αποτελούσε ένα από τα τρία σχήματα στις ΗΠΑ.

Η αρχή του τέλους της AirFastTickets ξεκίνησε στις 23 Ιουνίου του 2014. Εκείνη την ημέρα ο ΕΒΕΑ απένειμε στην εταιρεία το βραβείο της πλέον αναπτυσσόμενης μικρομεσαίας επιχείρησης, την ίδια στιγμή που δημοσιεύματα αρχικά στο εξωτερικό και στη συνέχεια στην Ελλάδα, έφεραν την εταιρεία να έχει συσσωρεύσει οφειλές ύψους 45 εκατ. ευρώ από τη δραστηριοποίησή της σε Αγγλία, Γερμανία και Ελλάδα.

Ως αποτέλεσμα, η διεθνής ένωση αερομεταφορέων (ΙΑΤΑ), που εποπτεύει για λογαριασμό των αεροπορικών εταιρειών - μελών της τα πρακτορεία πώλησης εισιτηρίων, έθεσε σε καθεστώς default την AirfastTickets. Έτσι, η εταιρεία δεν μπορούσε να λειτουργεί ως διαπιστευμένο από την ΙΑΤΑ πρακτορείο πώλησης εισιτηρίων και θα έπρεπε να αναζητήσει εναλλακτικούς τρόπους συνέχισης των πωλήσεών της σε βάρος του περιθωρίου κέρδους της.

Η εταιρεία εμφανιζόταν να αποτελεί μία από τις πλέον ταχύτατα ελληνικές αναπτυσσόμενες εταιρείες, με τουλάχιστον 15 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως και τεράστια διαφημιστική παρουσία όχι μόνο στα ελληνικά αλλά και στα ξένα μέσα ενημέρωσης. Το "στόρυ” της εταιρείας θέλει τον Ν.Κοκλώνη, ύστερα από ένα μικρό πέρασμα από τη Βραζιλία και την Αργεντινή, να επιστρέφει στην Ελλάδα για να στήσει την εταιρεία του σε ένα μικρό διαμέρισμα στον Πειραιά από όπου ξεκίνησε να αναπτύσσεται σε όλο τον κόσμο.

Τον Σεπτέμβριο του 2015, κατά δήλωση του, ο Ν.Κοκλώνης πούλησε το 45% της εταιρείας στην Αμερική, έναντι 180 εκατ. ευρώ, σε Κινέζους επενδυτές και παραιτήθηκε από το δ.σ. της εταιρείας. Κατά το ίδιο διάστημα, στην AirfastTickets στον Πειραιά οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας, με την εταιρεία να τίθεται σε καθεστώς πτώχευσης τον Ιούνιο του 2016.

Όσον αφορά τον ιδρυτή της AirfastTickets Ν.Κοκλώνη; Έχει επιστρέψει στην επιχειρηματική δράση, έχοντας ιδρύσει διαδικτυακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών "πακέτων” διακοπών, ενώ παρουσιάζει ταξιδιωτική τηλεοπτική εκπομπή.

Πηγή: capital.gr

Επιστολή απέστειλε ο Σύνδεσμος των Επιχειρήσεων Εκμεταλλεύσεως Αναψυκτηρίων και συναφών καταστημάτων (Σ.Ε.Ε.Α.) στο Υπουργείο Πολιτισμού κάνοντας, μάλιστα, λόγο για φωτογραφικό διαγωνισμό, όσον αφορά την εκμίσθωση αναψυκτηρίων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων.

Σύμφωνα με τον ΣΕΕΑ, η προκήρυξη περιλαμβάνει όρους και προϋποθέσεις που καθιστούν ανέφικτη τη συμμετοχή στον διαγωνισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του χώρου.

Πιο συγκεκριμένα, το σχέδιο της προκήρυξης περιλαμβάνει τους παρακάτω όρους, οι οποίοι όπως υποστηρίζει ο ΣΕΕΑ, στην ουσία καθιστούν απαγορευτική την ισότιμη συμμετοχή τόσο των σημερινών μισθωτών όσο και οποιουδήποτε μικρού ή μικρομεσαίου επαγγελματία και των οποίων την τροποποίηση ζητά ο Σύνδεσμος:

arxaia.jpg

* Προβλέπεται η ταυτόχρονη μίσθωση έντεκα (11) αναψυκτηρίων σε διαφορετικές περιοχές της χώρας, κάτι που δεν θα μπορούσε να υποστηρίξει από άποψη υποδομής και προσωπικού κανένας μικρός ή μικρομεσαίος επαγγελματίας.


* Ζητείται τουλάχιστον εξαετής εμπειρία στον χώρο της εστίασης, και μάλιστα μέσα από τη λειτουργία τουλάχιστον τεσσάρων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, το καθένα από τα οποία πρέπει να έχει λειτουργήσει για τουλάχιστον 48 μήνες. Κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο για τον οποιονδήποτε μικρό ή μικρομεσαίο επαγγελματία, και δη εν μέσω κρίσης.


* Απαιτείται πιστοποιητικό στην παρασκευή τροφίμων εντός της επιχείρησης και στη λειτουργία εργαστηρίου παρασκευής τροφίμων, άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας εργαστηρίου του είδους, καθώς και πιστοποίηση παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών εστίασης (ISO 22000) που να καλύπτει και ζεστά γεύματα. Η εν λόγω απαίτηση προκαλεί ερωτηματικά, καθώς οι επιχειρήσεις που λειτουργούν τα αναψυκτήρια ασχολούνται αποκλειστικά με τη διάθεση προϊόντων εστίασης, όχι με την παρασκευή τους, και διέπονται από πληθώρα περιορισμών ως προς τα προϊόντα που δικαιούνται να διαθέσουν, στα οποία δεν περιλαμβάνεται το ζεστό φαγητό.


* Ζητούνται ισολογισμοί των τριών τελευταίων οικονομικών χρήσεων από τους οποίους να προκύπτει ότι ο κύκλος εργασιών της τριετίας είναι μεγαλύτερος του ποσού των €2.808.351. Κανείς όμως από τους μικρούς και τους μικρομεσαίους επαγγελματίες του χώρου δεν έχει και δεν θα μπορούσε αντικειμενικώς να έχει μέσο κύκλο εργασιών τέτοιου ύψους.


* Αποκλείονται εκ προοιμίου όσες επιχειρήσεις υπήρξαν μισθωτές του Τ.Α.Π.Α. και καθυστέρησαν την καταβολή των μισθωμάτων, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη αν έχει καταλογιστεί σε βάρος τους το οφειλόμενο ποσό, καθώς και όσες δεν προσκομίσουν βεβαίωση καλής εκτέλεσης τυχόν συμβάσεων μίσθωσης τρίτων ακινήτων.

 

Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017 16:22

Γάμοι αλά Mamma Mia στη Σκόπελο

 Ολοένα και περισσότερα μελλόνυμφα ζευγάρια από το Ντουμπάι έως τις ΗΠΑ επιθυμούν να κάνουν ξεχωριστή την πιο σημαντική στιγμή της ζωής τους, τελώντας τους γάμους τους στη Σκόπελο, έχοντας πάντα στο μυαλό τους την ταινία Μάμα Μία.

Η Σκόπελος μονοπωλεί το ενδιαφέρον των Ελλήνων και κυρίως των ξένων, οι οποίοι τελούν τους γάμους τους στον Άη Γιάννη στο Καστρί, στη Μηλιά, τον Αμάραντο, την Καστάνη, και σε  όλα, γενικά, τα σημεία του νησιού που προβάλλονται μέσα από τη χολιγουντιανή παραγωγή που κάνει τον γύρο του κόσμου.

skopelos.jpg

Μέχρι στιγμής έχουν τελεστεί 27 γάμοι στις προαναφερθείσες περιοχές,  στη διάρκεια της περσινής χρονιάς καταγράφηκαν 124 γάμοι και όπως όλα δείχνουν φέτος θα υπάρξει περαιτέρω αύξηση.

Oι εθνικότητες των ζευγαριών που πρόκειται να τελέσουν φέτος τους γάμους τους στο νησί είναι Έλληνες, Τσέχοι, Άγγλοι, Πολωνοί, Σουηδοί, Ούγγροι, Ισραηλινοί, Ιταλοί, Έλληνες, Νορβηγοί και Αυστριακοί…

mammamiaa.jpg

Ας θυμηθούμε την ταινία…

Μην ξεχάσετε: Πολυθεματικό πάρκο για καγιάκ, ράφτινγκ, πεζοπορία στα Τέμπη

Λίγο πριν κορυφωθεί η τουριστική περίοδος προέκυψε πρόβλημα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Σποράδων. Η κατάργηση του βραδινού δρομολογίου του Flying Cat από τον Άγιο Κωνσταντίνο προς Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο δημιουργεί πρόβλημα στους επισκέπτες που φθάνουν στο αεροδρόμιο της Σκιάθου τα απογεύματα και πρέπει να περιμένουν μέχρι το πρωί της επόμενης για να συνεχίσουν προς τα υπόλοιπα δύο νησιά των Σποράδων.

Κάτοικοι και Αρχές εκφράζουν φόβους πως αν δεν βρεθεί τρόπος να αποκατασταθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ των τριών νησιών, στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, όταν τα καταλύματα στη Σκιάθο θα είναι δυσεύρετα, το πρόβλημα με τους transit ταξιδιώτες, που θα «παγιδεύονται» για μια βραδιά στο νησί, θα ενταθεί.

Ο δήμαρχος Αλοννήσου Πέτρος Βαφίνης δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως το συγκεκριμένο μείζον πρόβλημα προέκυψε φέτος με την κατάργηση του δρομολογίου του flying cat από τον Άγιο Κωνσταντίνο, που διερχόταν από τη Σκιάθο στις 21.00 και από την Αλόννησο στις 23.00.

Ο κ. Βαφίνης, ο δήμαρχος Σκοπέλου, Χρήστος Βασιλούδης και Σκιάθου, Δημήτρης Πρεβεζάνος, θα συμμετάσχουν σε ευρεία συνάντηση στο υπουργείο Ναυτιλίας, εντός της εβδομάδος, με τη συμμετοχή και εκπροσώπων όλων των ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις Σποράδες, προκειμένου να βρεθεί λύση.

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Η Τήλος βρίσκεται ανάμεσα στους υποψήφιους στα βραβεία EU Sustainable Energy Awards της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η απονομή των βραβείων για υλοποιημένα έργα που εισφέρουν αποφασιστικά στον στόχο της ΕΕ για την ανάπτυξη της βιώσιμης ενέργειας μέχρι το 2020 και το 2030 είναι προγραμματισμένη να γίνει αύριο στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της απογευματινής συνεδρίας του ευρωπαϊκού συνεδρίου για θέματα πολιτικής για τη βιώσιμη ενέργεια EUSEW 2017.

Η Τήλος, το ελληνικό νησί με τους 800 κατοίκους, βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο υλοποίησης ενός πρωτοποριακού για την Ελλάδα αλλά και την Ευρωπαϊκή Ένωση, φιλόδοξου σχεδίου για τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, που θα καλύπτουν το σύνολο των αναγκών των κατοίκων, αλλά και των επισκεπτών του νησιού.

Διαβάστε το αφιέρωμα του Mygreekholiday.gr στην Τήλο: Η Τήλος το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο νησί της Μεσογείου

Πρόκειται για το πρόγραμμα TILOS, με βάση το οποίο στο ελληνικό νησί «θα εγκατασταθεί ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα με τα περισσότερα στοιχεία του να έχουν εφαρμογή για πρώτη φορά στο νησί της Τήλου» όπως τόνισε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM» η δήμαρχος του νησιού, Μαρία Καμμά-Αλιφέρη.

Για το πρόγραμμα αυτό, που αναμένεται συνολικά να κοστίσει περί τα 16 εκατ. ευρώ, με περίπου τα 13 εκατ. περίπου να προέρχονται από προγράμματα της Ε.Ε, η Τήλος προτάθηκε για τη βράβευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Στο έργο με την ονομασία TILOS συμμετέχουν 13 εταίροι από επτά ευρωπαϊκές χώρες, με επικεφαλής το Εργαστήριο Ήπιων Μορφών Ενέργειας και Προστασίας του Περιβάλλοντος του ΑΕΙ Πειραιά Tεχνολογικου Tομέα, ενώ από ελληνικής πλευράς υπάρχει η συμμετοχή του ΔΕΔΔΗΕ, της εταιρίας Eunice, της εταιρίας Eurosol και της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF Ελλάς.

«Η Τήλος θα είναι το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο νησί της Μεσογείου και γι' αυτό θα αποκαλείται και ως το πρώτο "πράσινο νησί"», τονίζει η κα Καμμά-Αλιφέρη, ενώ περιγράφει το ιστορικό μιας προσπάθειας που ξεκίνησε από το 2013, όταν υπήρξε και η πρώτη απόπειρα συμμετοχής σε πρόγραμμα του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ), για να ακολουθήσει η επιτυχημένη προσπάθεια συμμετοχής στο "πρόγραμμα HORIZON όταν και κατατέθηκε η πρόταση που βγήκε πρώτη ανάμεσα σε 83 προτάσεις, προτάσεις ακόμη και από κολοσσούς της βιομηχανίας" αναφέρει η δήμαρχος.

«Το πρόγραμμα καθιστά το νησί της Τήλου ενεργειακά αυτόνομο. Θα απεξαρτηθούμε από ενέργεια παρεχόμενη, από τον "μαύρο χρυσό". Είναι δε άμεσα συνδεδεμένο με τη λογική που έχουμε ως αυτοδιοίκηση αλλά και κάτοικοι, μια λογική περιοχής χαρακτηρισμένης ως NATURA, Καταφυγίου Άγριας Ζωής. Το TILOS εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και είναι ένα από τα τρία προτεινόμενα για το Βραβείο Βιώσιμης Ενέργειας» περιγράφει η κα Καμμά-Αλιφέρη, ενώ χαρακτηριστικό της ανταπόκρισης των πολιτών είναι πως η τοπική κοινωνία «άνοιξε τα σπίτια της ακόμη και για την τοποθέτηση "έξυπνων μετρητών" και δεν έθεσε κανένα πρόσκομμα στην τοποθέτηση ειδικών μπαταριών, ανεμογεννήτριας και άλλων συστημάτων που θα καταστήσουν ενεργειακά αυτόνομο το νησί».

Θετικό δε συνεπακόλουθο της εγκατάστασης του πρωτοποριακού για την Ελλάδα αλλά και την Ευρωπαϊκή Ένωση φιλόδοξου συστήματος παραγωγής και διαχείρισης ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές είναι πως αναμένεται "να εκλείψουν και τα προβλήματα που προέκυπταν από τις πολύωρες διακοπές του ρεύματος ή τις αυξομειώσεις της τάσης από τις οποίες το νησί και οι κάτοικοι είχαν ταλαιπωρηθεί επί πολλά χρόνια". Το ακριτικό νησί των Δωδεκανήσων στοχεύει τουτέστιν στη μέγιστη δυνατή ενεργειακή αυτονομία με την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου να αναμένεται στις αρχές του 2019 για το σύνολο των υποσυστημάτων κάτι που θα δώσει και άλλες προοπτικές για τους κατοίκους.

«Κατά τη δεκαετία του ‘90 ήμασταν μόλις 270 κάτοικοι και ένα νησί που κινδύνευε με ερημοποίηση, ένα σχολείο που κινδύνευε να κλείσει» σημειώνει η δήμαρχος του νησιού. Σήμερα στο νησί της Κω «κατοικούν περί τα 800 άτομα, μόνιμοι κάτοικοι, με τον μέσο όρο να είναι χαμηλός αφού έχουμε πολλά παιδιά, έχουμε από βρεφονηπιακό σταθμό μέχρι και λύκειο, μια ενεργή κοινωνία», συμπληρώνει η κ.Καμμά, που δεν παραλείπει να τονίσει πως εάν «τελικά καταφέρει το νησί να πάρει το βραβείο, κάτι πάρα πολύ πιθανό η διαφήμιση θα είναι μεγάλη και ευχή θα είναι να υπάρχουν και άλλοι μιμητές».

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Την τόνωση του τουρισμού της Θεσσαλίας επιχειρεί η Περιφέρεια προσεγγίζοντας νέες αγορές. Από τις 14 Ιουνίου βρίσκονται στην Ελλάδα 16 Ινδοί τουριστικοί πράκτορες για να δουν τις ομορφιές της Θεσσαλίας και όταν επιστρέψουν στις 20 Ιουνίου να μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους στην πατρίδα τους, ώστε να ξενικήσουν τα πρώτα τουριστικά πακέτα.

Η ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας, με στόχο την αύξηση του μεριδίου του προορισμού στην τουριστική αγορά της Ινδίας. Στο πλαίσιο της επίσκεψής τους στη Θεσσαλία, αντιπροσωπεία τουριστικών πρακτόρων είχαν συνάντηση με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστό και τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού και Δια Βίου Μάθησης, Θανάση Παιδή.

Ο κ. Αγοραστός, αφού έκανε μια αναλυτική παρουσίαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της, σημείωσε πως «η Ινδία είναι μια χώρα με 1,2 δισεκατομμύρια κατοίκους και μια ανερχόμενη μεσαία τάξη, που μπορεί να επιλέξει την Ελλάδα για τις διακοπές της».

Συμπλήρωσε δε, πως στόχος της Περιφέρειας, είναι η Θεσσαλία να γίνει ένας «ελκυστικός τουριστικός προορισμός, ιδίως για τουρίστες από νέες αγορές, όπως είναι η Ινδία, η Ιαπωνία, η Κίνα, η Νότια Κορέα».

Πηγή: Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

 

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ