Εδώ και μερικές εβδομάδες η Πάτμος δεν υδροδοτείται από υδροφόρα πλοία, αλλά απευθείας από μονάδες αφαλάτωσης, που εξασφαλίζουν για πρώτη φορά την υδατική αυτονομία του νησιού.

Για πολλά χρόνια, Πάτμος και Αρκιοί αναγκάζονταν να υδροδοτούνται από υδροφόρα πλοία, γεγονός που μείωνε την ποιότητα και την ποσότητα του νερού για ντόπιους και επισκέπτες. Επίσης, το κόστος του δημοσίου για τη μεταφορά νερού στην Πάτμο με πλοία υδροφόρες, άγγιζε κατά μέσον όρο τα τελευταία χρόνια, το 1,2 εκατ. ευρώ ετησίως.

Το έργο της τοποθέτησης και λειτουργίας των μονάδων αφαλάτωσης στην Πάτμο και στους Αρκιούς- τις είχε προμηθευτεί το ελληνικό Δημόσιο από το 2012, αλλά για πολλά χρόνια παρέμεναν ανενεργές - του ταχυδιϋλιστηρίου και όλων των συνοδών έργων, ξεκίνησε τον Δεκέμβρη του 2016 και ολοκληρώθηκε στις αρχές Ιουνίου του 2017. Πρόκειται για έργα, που μέσω σύμβασης, έχει αναλάβει ανάδοχη εταιρεία με την υποχρέωση της τοποθέτησης, λειτουργίας και συντήρησης των μονάδων αφαλάτωσης, οι οποίες και θα αποδοθούν μετά από 5 χρόνια στο Δήμο Πάτμου.

Λίγες οι ευχάριστες ειδήσεις, που αφορούν τις υποδομές της χώρας μας, ωστόσο πάντα καλοδεχούμενες!

Με πληροφορίες από το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Πολλοί και πολλές γνώρισαν τον τηλεοπτικό «Σουλεϊμάν», Χαλίτ Εργκέντς, αλλά και την σύζυγό, επίσης ηθοποιό Μπεργκιουζάρ Κορέλ, μέσα από την ομώνυμη σειρά που προβλήθηκε και στην Ελλάδα.

SOULEIMAN65_198856306.jpg(Από την τηλεοπτική σειρά)

Σύμφωνα με δημοσιεύματα το ζευγάρι επένδυσε 8 εκατομμύρια τουρκικές λίρες, περίπου 2,1 εκατομμύρια ευρώ δηλαδή στην έκταση που είχε αγοράσει ο Χαλίτ Εργκέντς στα Ιωάννινα το 2013 για να φτιάξει δική του τουριστική μονάδα.

taxim20.jpg(Με τη σύζυγό του σε πορεία διαμαρτυρίας στην Ταξίμ)

Ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που λένε ότι δεν αποκλείεται να αγοράσει και άλλα στρέμματα για να επεκτείνει την ξενοδοχειακή του μονάδα, καθώς γοητεύτηκε από την ομορφιά της ελληνικής ενδοχώρας.

giannena.jpg(Τα πανέμορφα Γιάννενα)

Το success story… ήρθε από Τουρκία μεριά!

Μην ξεχάσετε: Γνωρίζατε ότι στην Ελλάδα υπάρχει έρημος;

Φωτογραφίες με φόντο την Ακρόπολη έβγαλε ο διάσημος παραγωγός του Hollywood, Bill Fay, δείχνοντας απόλυτα ευχαριστημένος από τη διαμονή του στην ελληνική πρωτεύουσα.

Οικοδεσπότης ο Γιάννης Χορόζογλου, άνθρωπος του τουρισμού, ο οποίος και τον φιλοξένησε στην Ελλάδα.

Ο κ. Fay είναι παραγωγός ταινιών όπως το «Superman» και «Βatman» αλλά και των  «300», του «Hangover» και του «Independence Day».

Fayacropolis.jpg

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ο Γιάννης Χορόζογλου εξασφάλισε συνάντηση του Bill Fay με εκπροσώπους του ελληνικού υπουργείου Τουρισμού με σκοπό να συζητηθεί η προοπτική μεγάλες παραγωγές του Holywood να γυριστούν στην Ελλάδα.

Με τις θερμοκρασίες στο κόκκινο σε όλη την Ελλάδα, οι περισσότεροι, αυτό το Σαββατοκύριακο, θα αναζητήσουν ανάσες δροσιάς σε κάποια παραλία.

Για να αποφευχθούν ωστόσο, δυσάρεστες εκπλήξεις, υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι λουόμενοι μικροί και μεγάλοι.

«Τα παιδιά να κολυμπάνε πάντα κάτω από την εποπτεία των γονιών τους, γιατί η θάλασσα δεν είναι παιδική χαρά. Δεν πρέπει να τη φοβόμαστε γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε επικίνδυνη θάλασσα, αλλά πρέπει να τη σεβόμαστε. Αν ξεφύγει ένα παιδί από την προσοχή του γονέα είναι πολύ εύκολο να γίνει κάποιο ατύχημα.

Ο ενήλικας λοιπόν δεν πρέπει να παίρνει ποτέ τα μάτια του από το παιδί του. Δεν μπορούν να μιλούν στο κινητό, να ξαπλώνουν, ή να πηγαίνουν για καφέ και να αφήνουν τα παιδιά στη θάλασσα χωρίς έλεγχο», τονίζει στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η ναυαγοσώστρια και διευθύντρια της Πανελλήνιας Σχολής Ναυαγοσωστικής, Βάνια Βήχου.

Bhxou.jpg

Αλλά και οι ηλικιωμένοι, λέει «πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί γιατί οι περισσότεροι έχουν κάποια πάθηση και ακολουθούν κάποια φαρμακευτική αγωγή. Καλό θα είναι να αποφεύγουν τις ώρες που έχει πολλή ζέστη και να προτιμούν τις πολύ πρωινές ή απογευματινές ώρες».

Πολλά από τα προβλήματα που προκύπτουν έχουν σχέση με την κατανάλωση φαγητού πριν από το κολύμπι.

«Δεν πρέπει να πηγαίνουμε στη θάλασσα για να κολυμπήσουμε, ούτε τελείως νηστικοί, ούτε φαγωμένοι πολύ. Είναι καλό να φάμε ένα τοστ, ένα φρουτάκι ή ένα χυμό αν πεινάσουμε, μισή ώρα πριν κολυμπήσουμε. Αλλά δεν μπορούμε να φάμε μεγάλη ποσότητα φαγητού γιατί για να το χωνέψουμε χρειάζονται τρεις ώρες.

Και οι γονείς επίσης δεν μπορούν να ταΐζουν τα παιδιά και μετά να τα ρίχνουν στο νερό. Κανονικά δεν πρέπει τα παιδιά ούτε να προσεγγίζουν το νερό μετά από φαγητό », προειδοποιεί η κ. Βήχου και προσθέτει ότι η κατανάλωση αλκοόλ είναι απαγορευτική στην παραλία, καθώς ο λουόμενος που έχει πιει δεν μπορεί να αντιδράσει φυσιολογικά σε ο,τιδήποτε μπορεί να του συμβεί.

Το ίδιο ισχύει και για αυτούς που οδηγούν σκάφη, οι οποίοι πρέπει να κινούνται αυστηρά μέσα στο πλαίσιο που προβλέπει ο νόμος για να μην θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των λουόμενων.

1031167.jpg

«Είναι καλό να κολυμπάμε πάντα μέσα από τις σημαδούρες. Τα σκάφη κινούνται έξω από αυτές. Σύμφωνα με το νόμο βέβαια τα σκάφη πρέπει ναι είναι 500 μέτρα μακριά από τον τελευταίο λουόμενο, ακόμα και αν ο λουόμενος κολυμπάει έξω από τη σημαδούρα. Στη θάλασσα έχει απόλυτη προτεραιότητα ο κολυμβητής», εξηγεί η κ. Βήχου.

Σε διαφορετική περίπτωση μπορεί και πρέπει κανείς να ειδοποιεί την αρμόδια λιμενική αρχή.

Πολύ συγκεκριμένος είναι ο νόμος και για τα συμπαθή τετράποδα που συνοδεύουν κάποιους από τους λουόμενους.

«Σε σχέση με τα κατοικίδια πρέπει να πούμε ότι αν και είναι πιο καθαρά από τους ανθρώπους γιατί κάνουν εμβόλια, υπάρχει συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο βάσει του οποίου δεν επιτρέπει να μπαίνουν στη θάλασσα. Τα ζώα πρέπει να είναι δεμένα και κοντά στον ιδιοκτήτη τους.

katoikidia-skilos-mpanio.JPG

Αυτό βέβαια δεν ισχύει για τις απομονωμένες παραλίες, όπου δεν υπάρχει κόσμος. Εκεί μπορεί να κολυμπήσει κανείς με το σκυλάκι του» τονίζει η διευθύντρια της Πανελλήνιας Σχολής Ναυαγοσωστικής.

Στις παραλίες όπου υπάρχουν ναυαγοσώστες, η ασφάλεια είναι ασφαλώς μεγαλύτερη με την προϋπόθεση όμως ότι οι λουόμενοι υπακούουν τις οδηγίες τους.

«Στις παραλίες που υπάρχει ναυαγοσώστης, πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στις σημαίες του ναυαγοσώστη. Όταν υπάρχει πράσινη σημαία μπορεί κάποιος να κολυμπήσει ελεύθερα, όταν υπάρχει κίτρινη σημαίνει ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο προβληματάκι, μπορεί δηλαδή να έχει σηκώσει λίγο καιρό, όταν ο ναυαγοσώστης σηκώσει κόκκινη σημαία κανονικά δεν πρέπει να μπούμε στο νερό», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Τέλος, προσεκτικοί πρέπει να είναι και οι λουόμενοι που παίζουν ρακέτες, γιατί όπως λέει η κ. Βήχου, προκαλούν συχνά ατυχήματα.

raketes-paralia.JPG

«Όσοι παίζουν ρακέτες και ιδιαίτερα αυτοί που παίζουν δυνατά, πρέπει να γνωρίζουν ότι στις περισσότερες διαμορφωμένες παραλίες υπάρχουν ειδικοί χώροι για ρακέτες. Τους παρακαλούμε να διευκολύνουν το έργο των ναυαγοσωστών και να μην παίζουν ρακέτες ιδιαίτερα κοντά σε παιδάκια γιατί συμβαίνουν συχνά ατυχήματα

 

Tέλος καλό, όλα καλά με την επιχείρηση διάσωσης ενός Πολωνού τουρίστα, ο οποίος είχε εγκλωβιστεί πριν από μερικές ημέρες σε βραχώδη περιοχή στον πανέμορφο Άσσο της Κεφαλονιάς.

Ο τουρίστας έχασε τον προσανατολισμό του κατά τη διάρκεια πεζοπορίας και εγκλωβίστηκε ανάμεσα στις απότομες χαράδρες της Άσσου.

Επικοινώνησε μέσω του κινητού τηλεφώνου του με τους οικείους του και αμέσως ειδοποιήθηκαν οι αρμόδιες Αρχές.

assoskefalonia.jpg

Άμεσα έσπευσαν κλιμάκιο της Πυροσβεστικής και εθελοντές, αλλά λόγω του δύσβατου της περιοχής δεν μπόρεσαν να τον πλησιάσουν.

Ένας διασώστης παρέμεινε στο σημείο μαζί με τον τουρίστα καθώς ήταν ιδιαιτέρως επικίνδυνο να επιστέψει. Έτσι, κλήθηκε να συνδράμει στη διάσωσή του και ελικόπτερο Super Puma του Πολεμικού Ναυτικού.

navy.jpg

Δείτε την επιχείρηση:

 

Μην ξεχάσετε: Βαρκάδα στο λιμνοσπήλαιο της Μελισσάνης

 

 

 

 

Μετά από χρόνια εγκατάλειψης τα δύο κτίρια του πρώην ξενοδοχείου Ξενία, στη Σάμο και στη Σπάρτη θα αξιοποιηθούν με κόνδυλια από το ΕΣΠΑ.

Με απόφαση της ειδικής γραμματέα Διαχείρισης Τομεακών επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, Φωτονιάτα Ευγενία, εντάχθηκε η πράξη: «Βιοκλιματική αναβάθμιση Ξενία Σπάρτης και μετατροπή σε κέντρο πολιτιστικών, τουριστικών και διοικητικών δραστηριοτήτων» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» και η πράξη: «Αναβάθμιση και εκσυγρονισμός του κτιρίου Ξενία- δημιουργία κέντρου επιστήμης λόγου και τέχνης» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020».

Το Ξενία στη Σπάρτη

Πρόκειται για κτίριο που χαρακτηρίστηκε ως διατηρητέο μνημείο (ΦΕΚ 328/18-11-2016) και κατασκευάστηκε το 1959 σε σχέδια του αρχιτέκτονα Χ. Μπογάτσου και την καθοδήγηση του τότε επικεφαλής του ΕΟΤ, μεγάλου Έλληνα αρχιτέκτονα Άρη Κωνσταντινίδη.

Τη δεκαετία του 1980 άρχισε η παρακμή του και ακολούθησε η εγκατάλειψη του. Από το 2012 αποτελεί ιδιοκτησία του Δήμου, ο οποίος προβαίνει στην κατάρτιση όλων των απαραίτητων ενεργειών και διαδικασιών για την δημιουργία του κέντρου πολιτιστικών, τουριστικών και διοικητικών δραστηριοτήτων.

Δεδομένου ότι το κτίριο στη σημερινή του κατάσταση είναι ανεπαρκές, τόσο λειτουργικά -σε σχέση με τις νέες χρήσεις που καλείται να φιλοξενήσει- όσο και στατικά, σε σχέση με τους ισχύοντες κανονισμούς, θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες επισκευές-ενισχύσεις, αναδιαρρυθμίσεις και μετατροπές του κτιρίου, με ιδιαίτερη έμφαση στην αποκατάσταση των όψεων του στην αρχική τους μορφή, και στη βιοκλιματική αναβάθμισή του.

Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 2.000.000 ευρώ και η ημερομηνία λήξης της πράξης ορίζεται η 31η Δεκεμβρίου 2023

Το Ξενία στην Σάμο

Με την παρέμβαση στο κτίριο του Ξενία θα γίνει συνολική στατική ενίσχυση - αποκατάσταση του κελύφους διατηρώντας αδιατάρακτα τα μορφολογικά του χαρακτηριστικά. Όσον αφορά το εσωτερικό του κτιρίου θα γίνει συντήρηση της τοιχογραφίας του Φασιανού το οποίο αποτελεί και διατηρητέο στοιχείο και θα διαμορφωθούν χώροι για εκθεσιακό κέντρο, αναψυκτήρια, ατελιέ για τους καλλιτέχνες, Κέντρο Πυθαγόρα που θα περιλαμβάνει ψηφιακή βιβλιοθήκη, αναγνωστήριο και έκθεση μαθηματικών οργάνων, Κέντρο Απόδημου Ελληνισμού και ψηφιακό κέντρο για τον Αρίσταρχο.

Το κτίριο αποτελεί ιδιοκτησία του Δήμου Σάμου και είναι τουριστικό κεφάλαιο της περιοχής.

Η ημερομηνία λήξης της πράξης ορίζεται η 31η Δεκεμβρίου 2023 και η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη που εγγράφεται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ανέρχεται σε 2.000.000 ευρώ.

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Η διάσημη Ιταλίδα Ολυμπιονίκης των καταδύσεων και μοντέλο Τάνια Κανιότο (Tania Cagnotto), βρίσκεται στην Σκιάθο, προκειμένου να περιηγηθεί και να φωτογραφηθεί με φόντο τις φυσικές ομορφιές του νησιού. Η σταρ των καταδύσεων, όπως τη χαρακτηρίζουν, έχει κατακτήσει πληθώρα χρυσών μεταλλίων και κατατάσσεται στις κορυφαίες αθλήτριες του χώρου.

Η Ιταλίδα Ολυμπιονίκης συνοδεύεται από ομάδα δημοσιογράφων και τεχνικών της RAI, προκειμένου να γίνουν λήψεις στο νησί, ενώ το φωτογραφικό υλικό θα δημοσιευθεί σε μεγάλα έντυπα μέσα της Ιταλίας, με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Ιταλία.

cagnotto.jpg

Η Τ. Κανιότο διαμένει σε μεγάλο ξενοδοχείο του νησιού και απολαμβάνει κάθε μέρα την θάλασσα στην παραλία της Αγίας Ελένης.

agiaeleni-skiathos1.jpg

Η ιταλική τουριστική αγορά βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, λόγω της δυναμικής που αναπτύσσει και βρίσκεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 32% σε επίπεδο διεθνών αφίξεων στη Σκιάθο, με τη βρετανική αγορά να διατηρεί σταθερά την πρώτη θέση.

210-e1462702996866.jpg

Σήμερα η Σκιάθος συνδέεται απευθείας με 14 αεροδρόμια ιταλικών πόλεων και η ανοδική πορεία αναμένεται να συνεχιστεί.

Η συνεργασία της Aegean, της καλύτερης περιφερειακής αεροπορικής εταιρείας, με τον σούπερ σταρ του NBA, Γιάννη Αντετοκούνμπο αποδίδει καρπούς…

Με το σλόγκαν: «Πώς γίνεται μια τόσο μικρή χώρα να χωράει τόσο μεγάλη ομορφιά;», η γνωστή «Aegean» γύρισε μια διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον δικό μας Γιάννη. Σε αυτήν ο διάσημος σούπερ σταρ του NBA παίζει με παιδάκια, φωτογραφίζεται στη Σαντορίνη, δοκιμάζει παραδοσιακά φαγητά, χορεύει, χαμογελάει και εντυπωσιάζεται από τις ομορφιές του τόπου μας.

giannissantorini.jpg

Και κάπως έτσι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και η «Aegean Airlines» ετοίμασαν μια μοναδική διαφήμιση που... φτάνει σε όλο τον πλανήτη για τις ελληνικές ομορφιές.

Μην ξεχάσετε: Οι αδερφοί Αντετοκούνμπο πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017 09:37

Boutique hotels: Παίρνουν σήμα μέσω…internet

Tο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) σε ειδική εκδήλωση ανακοίνωσε την άμεση ενεργοποίηση της διαδικασίας πιστοποίησης των καταλυμάτων ως «Boutique Hotels».

Ήδη η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τη διεκπεραίωση των διαδικασιών πιστοποίησης των καταλυμάτων είναι στη διάθεση των επαγγελματιών.

Ο πρόεδρος του ΞΕΕ Γιώργος Τσακίρης, εστιάζοντας στην πρωτοβουλία του σήματος των Boutique Hotels, τόνισε ότι στόχος είναι το εν λόγω σήμα να αποτελέσει μέσο διάκρισης και προώθησης των ξενοδοχείων που προσφέρουν μοναδική εμπειρία διαμονής στους επισκέπτες τους.

xee.jpg

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης τονίστηκε ότι βασική προϋπόθεση ένταξης μια μονάδας σε αυτή την κατηγορία είναι το μέγεθός της να ανέρχεται έως τα 60 δωμάτια και να είναι 3,4 ή 5 αστέρων. Σε ό,τι αφορά τον έλεγχο για την αξιολόγηση ενός ξενοδοχείου «Boutique Hotel», αυτός διενεργείται σε 4 φάσεις μέσω μιας διαδραστικής ηλεκτρονικής διαδικασίας On Line.

Μην ξεχάσετε: Ο νέος ορισμός της πολυτέλειας στα ταξίδια

 

Σύμφωνα με τους μεγαλύτερους tour operators της Γερμανίας η Ελλάδα είναι η νικήτρια της φετινής τουριστικής σεζόν, αφού βρέθηκε στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των Γερμανών τουριστών! Η γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung δημοσίευσε εκτενές ρεπορτάζ με αντικείμενο τους κορυφαίους tour operators της Γερμανίας, TUI και Thomas Cook.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα της Φραγκφούρτης, «καταναλωτές από τη Γερμανία δαπάνησαν 86 δις ευρώ το 2016 για διακοπές, σύμφωνα με τον Γερμανικό Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων (DRV) και την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK. 59,8 δις ευρώ δαπανήθηκαν ήδη πριν από την έναρξη των ταξιδιών, για κρατήσεις ξενοδοχείων, πτήσεων και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων. Περίπου το μισό αυτού του ποσού, δηλαδή σχεδόν 30 δις ευρώ, αντιστοιχεί στη δραστηριότητα των τουριστικών γραφείων, όπως η TUI και η Thomas Cook. Τα υπόλοιπα χρήματα αντιστοιχούν σε τουρίστες που προτιμούν να κάνουν ξεχωριστή κράτηση ξενοδοχείου, να τηλεφωνούν οι ίδιοι στην πανσιόν του χωριού, να χρησιμοποιούν πλατφόρμες εύρεσης δωματίου όπως το Airbnb ή να κάνουν κάμπινγκ».

Η FAZ επισημαίνει ότι «μετά από μια δύσκολη χρονιά το 2016, με τους τουρίστες όχι μόνο να αποφεύγουν τα ταξίδια στην Τουρκία, αλλά να και να απορρίπτουν και σχεδόν ολοκληρωτικά σχετικές προσφορές των τουρ οπερέιτορ, οι δύο κορυφαίοι εκπρόσωποι του ευρωπαϊκού γενικού τουρισμού (TUI και Thomas Cook) αισιοδοξούν και πάλι. Η Ελλάδα είναι η νικήτρια της χρονιάς, η Αίγυπτος καταγράφει διπλασιασμό των κρατήσεων. (?) Η TUI, μετά το μισό της τρέχουσας τουριστικής χρονιάς που διαρκεί έως το τέλος Σεπτεμβρίου, σημειώνει αύξηση του τζίρου κατά 3% σε σχεδόν 6,4 δις ευρώ. Και η Thomas Cook κατέγραψε αύξηση 3%, με τον τζίρο της να ανέρχεται σε περίπου 3,4 δις ευρώ».

Deutsche Welle

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ