Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2018 15:26

To "άλλοθι" του...υπερτουρισμού!

patra-218x300.jpgΓράφει ο Ζαχαρίας Λουδάρος*

Αν συνέβη ένα αληθινό θαύμα μέσα στα χρόνια της κρίσης, αυτό το έκανε ο Ξένιος Δίας. Ο τουρισμός - προς τον οποίο αναφέρονταν απαξιωτικά για δεκαετίες πολλοί από τους "φωτεινούς παντογνώστες" που πήγαν τη χώρα στα βράχια - έβαλε πλάτη σε όλη αυτή την περίοδο. Κράτησε ζωντανές τοπικές οικονομίες και κοινωνίες, έδωσε δουλειές, δημιούργησε ευκαιρίες και για άλλους σχετιζόμενους με αυτόν κλάδους της οικονομίας. Η  συμμετοχή του τουρισμού πλέον στο ΑΕΠ ξεπερνάει το 25%. 

Η επιτυχία αυτή είναι επόμενο να έχει δημιουργήσει υψηλό ενδιαφέρον για τουριστικές επενδύσεις. Οι οποίες θα μπορούσαν να συνεισφέρουν στον εμπλουτισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στην προσέλκυση τουριστών υψηλότερων εισοδημάτων. 

Έτσι ενώ θα περίμενε κανείς πως η χώρα θα αναδείξει σε προτεραιότητα τον τουρισμό ώστε να δημιουργηθούν ευκαιρίες και δυνατότητες παραγωγής πλούτου εκεί που πραγματικά υπάρχει συγκριτικό πλεονέκτημα, έχουμε αρχίσει για μια ακόμη φορά να πυροβολούμε μόνοι μας τα πόδια μας. 

Με τη συμβολή κυρίως αυτοδιοικητικών παραγόντων και κάποιων ενημερωτικών μέσων, δημιουργείται "από το πουθενά" μια συζήτηση για τον ...υπερτουρισμό! Δηλαδή πως ο τουρισμός "έπιασε ταβάνι", δεν πρέπει να χτιστεί ούτε μισό καινούργιο ξενοδοχείο, δεν πρέπει να έρχονται άλλοι τουρίστες! 

 

modular-hotel-building.jpg

 

Η συζήτηση για τον "υπερτουρισμό"  - στην οποία ενδεχομένως και κάποιοι να συμμετέχουν καλοπροαίρετα - δείχνει "ευαισθησία" αλλά στην πραγματικότητα απλά δημιουργεί "άλλοθι". Άλλοθι για μια διοίκηση που είναι ανίκανη σε όλα τα επίπεδα να δημιουργήσει και να διαχειριστεί σωστά τις υποδομές που απαιτούνται. Αντί να εγκαλούνται όσοι αποδεικνύονται κατώτεροι των περιστάσεων στη δουλειά που έχουν αναλάβει και μάλιστα με την ψήφο των πολιτών, προσπαθούν να πείσουν την κοινωνία πως φταίει ο τουρισμός που έχει επιτυχία και πως η επιτυχία αυτή θα πρέπει να ανακοπεί γιατί οι υποδομές δεν αντέχουν!  

Ποιανού ευθύνη είναι οι υποδομές και γιατί αυτές δεν υπάρχουν; Αυτή είναι μια άβολη συζήτηση και γι αυτό αναλαμβάνει ο μύθος του "υπερτουρισμού" να λειτουργήσει ως πυροχτέχνημα για ν' αποσπάσει την προσοχή των "ιθαγενών". 

Ο μύθος του "υπερτουρισμού" γίνεται επίσης - ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν αυτοί που τον διακινούν -  το "τέλειο άλλοθι" για την "Οδύσσεια" στην οποία καταδικάζεται κάθε τουριστική επένδυση, σε μια Ελλάδα χωρίς χωροταξικό σχεδιασμό, χωρίς σταθερούς κανόνες που να ισχύουν για όλους, με πολυνομία, γραφειοκρατία, με τη διαφθορά να είναι πάντα παρούσα  και τις τοπικές πελατειακές σχέσεις να δημιουργούν τοπικά "κατεστημένα" που τρέμουν στον ανταγωνισμό της ποιότητας.  

 

kinezoi.jpg

 

Με αυτές τις αντιλήψεις κι αυτές τις πρακτικές, αποδεικνύεται πως η κρίση ελάχιστα πράγματα μας δίδαξε. Είναι εξαιρετικά θλιβερό δε, να είναι η αυτοδιοίκηση αυτή που δείχνει με τόσο ξεκάθαρο τρόπο πως "δεν κατάλαβε τίποτα" κι επιμένει να διατηρεί υπαρκτό τον κοτσαμπασιμό στον 21ο αιώνα. 

* Ο Ζαχαρίας Λουδάρος είναι σύμβουλος επικοινωνίας και δημιουργός περιεχομένου, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της εταιρείας LOUDCOM

Στην περιοχή της Γεωργιούπολης, μετά την Σούδα, κατέπλευσε το μεγαλύτερο σε όγκο γιοτ στον κόσμο, το «Dilbar», το οποίο ανήκει στον 63χρονο Ρώσο δισεκατομμυριούχο Αλίσιερ Ουσμάνοφ, γνωστό μεγαλομέτοχο της βρετανικής ποδοσφαιρικής ομάδας Άρσεναλ.

Το γιοτ, κατασκευάστηκε κατά παραγγελία από τον Ουσμάνοφ σε ένα από τα πιο σύγχρονα ναυπηγεία για γιοτ πολυτελείας στον κόσμο στη Γερμανία, παραδόθηκε στον ίδιο το 2016 και κόστισε 600 εκατ. δολάρια.

Το «Dilbar» έχει μήκος 157 μέτρων και πλάτος 24 μέτρων, και οι εσωτερικοί του χώροι έχουν εμβαδό 3.850 τετραγωνικά μέτρα, με δυνατότητα φιλοξενίας 40 επιβατών, αλλά και με 85 άτομα ως προσωπικό.

Είναι χαρακτηριστικό το ότι διαθέτει δύο βάσεις για προσγειώσεις-απογειώσεις ελικοπτέρων ειδικά σχεδιασμένες για ελικόπτερα τύπου Airbus H175, που διαθέτει ο Ουσμάνοφ.

 

yot1150918.jpg

 

Η εσωτερική πισίνα του πολυτελέστατου σκάφους, έχει εμβαδό 185 τετρ. μέτρων με χωρητικότητα 225.000 λίτρων νερού.

Το 16.000 τόνων «Dilbar» αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 22,5 κόμβους και έχει βύθισμα 6,1 μέτρων.

 

 

Πηγή: zarpanews.gr

Βαλίτσες για Ρόδο ετοιμάζουν πολλά ζευγάρια από Κίνα που θέλουν να ενωθούν με τα δεσμά του γάμου στο όμορφο νησί.

Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο αναμένεται να φτάσουν στην Ρόδο πολλά ζευγάρια για να παντρευτούν, καθώς το νησί είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός για τους Κινέζους στη χώρα μας, μετά τη Σαντορίνη.

Η έλευση των Κινέζων τον Οκτώβριο δεν είναι τυχαία, καθώς η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την εταιρεία Wedding Group Co θα προωθήσουν και θα διοργανώνουν στο νησί πολλές εκδηλώσεις και δράσεις με αντικείμενο την τέλεση των κινεζικών πολιτικών γάµων -ως μία εναλλακτική µορφή τουρισµού.

Η γαµήλια βιοµηχανία στην Κίνα γνωρίζει πολύ µεγάλη άνθιση τα τελευταία χρόνια καθώς πολλά ζευγάρια ταξιδεύουν σε άλλες χώρες για να τελέσουν τους γάμους τους.

Να σημειωθεί ότι ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να ξεκινήσουν οι γάμοι από τις αρχές του περασμένου Μαΐου στην Ρόδο, αλλά τελικά το θέμα μετατοπίστηκε για τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους,

Η προβολή θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, καθώς εκτός από τα ζευγάρια των μελλονύμφων θα έρθουν στη Ρόδο και δημοσιογράφοι αλλά και φωτογράφοι για να προβάλουν το γεγονός στην Κίνα, ενώ ιδιοκτήτες τουριστικών πρακτορείων θα έχουν συνεργασία με την ΠΝΑΙ που προωθεί την δράση.

Απώτερος σκοπός της ΠΝΑΙ είναι πέρα από τη Σαντορίνη, που αποτελεί έναν δημοφιλή προορισμό για γάμους σε νησιά, να προστεθεί και η Ρόδος και φυσικά, ο θεσμός να επεκταθεί και σε άλλα νησιά.

Τέλος, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θα καλύψει τα έξοδα διαµονής, µετακινήσεων, διατροφής, εκδροµών, ξενάγησης και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για µια εκδροµή στη Σύµη, για 27 άτοµα, τα οποία θα συµµετέχουν και θα συµβάλουν στη δράση.

Πηγή:www.dimokratiki.gr

Κοπάδια με μπλε μέδουσες εμφανίστηκαν εδώ και μερικές μέρες στα παράλια του δήμου Αγιάς στην Λάρισα.

Μολονότι τα συγκεκριμένα είδη είναι τα πιο ακίνδυνα, η παρουσία τους προκαλεί… δισταγμό στους λουόμενους.

Μάλιστα εκτός από την Λάρισα μέδουσες έχουν «κατακλύσει» δύο μήνες τώρα τόσο τον Θερμαϊκό όσο και τον Τορωναίο Κόλπο, και μάλιστα κοντά στις ακτές των πλέον δημοφιλών τουριστικών περιοχών της Χαλκιδικής.

Μολονότι η παρουσία των μεδουσών μπορεί να αποτρέψει ακόμη και θαρραλέους κολυμβητές, οι ειδικοί τονίζουν ότι ούτε οι μπλε, πολύ δε περισσότερο οι διαφανείς μέδουσες, τα λεγόμενα «γυαλάκια», δεν δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα.


Σε αυτές τις παραλίες μπορεί να έρθετε αντιμέτωποι με μέδουσες


 

blemedousa1_iefimerida-1.jpg

 

blemedousa3_iefimerida.jpg

blemedousa2_iefimerida.jpg

 

Τα πλοκάμια τους δεν είναι επικίνδυνα κι εφόσον δεν έχει κανείς πρόβλημα αλλεργίας, προκαλούν ελαφρείς ερεθισμούς και τσούξιμο, που αντιμετωπίζονται εύκολα και αποτελεσματικά με αμμωνία ή αντισταμινικά.

 

Πηγή:onlarissa.gr

Εκμεταλλευτείτε τις ειδικές προσφορές και ανακαλύψτε μαγευτικούς προορισμούς όπως το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη σε απίστευτες τιμές...

 

Η Emirates, η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρία παγκοσμίως, ανακοινώνει νέες μοναδικές προσφορές σε όλες τις κατηγορίες Θέσεων για τους επιβάτες από Ελλάδα. 

Από τις 17 ως τις 23 Σεπτεμβρίου 2018, οι  επιβάτες που ταξιδεύουν σε υπέροχους προορισμούς στην Άπω Ανατολή, στον Ινδικό Ωκεανό και την Αφρική, μπορούν να κάνουν κράτηση και να επωφεληθούν από τις ειδικές προσφορές ταξιδεύοντας από τις 20 Σεπτεμβρίου ως 19 Δεκεμβρίου 2018.

Οι επιβάτες από την Ελλάδα που ταξιδεύουν σε διάφορους προορισμούς, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και άνεσης της Emirates, ταξιδεύοντας στους προορισμούς των ονείρων τους με καταπληκτικές τιμές που ξεκινούν από 419€


Ταξιδέψαμε με το πολυτελές διώροφο A380 της Emirates (vid)


Emirates_Boeing777300ER.jpg

 

Οι επιβάτες θα λαμβάνουν δωρεάν γεύματα εν πτήσει καθώς και τη βραβευμένη ταξιδιωτική εμπειρία της Emirates.

Ακολουθούν οι προσφορές για τους παρακάτω ενδεικτικούς προορισμούς:

Προορισμός

Θέση

Τιμή

Ντουμπάι

Y

419

Χόνγκ Κόνγκ

Y

569

Σιγκαπούρη

Y

599

Μπαλί

Y

629

Ντουμπάι

J

2326

Χόνγκ Κόνγκ

J

2482

Σιγκαπούρη

J

2929

Μπαλί

J

2879

Ντουμπάι

F

3375

Χόνγκ Κόνγκ

F

3909

Σιγκαπούρη

F

4052

Μπαλί

F

4018

 

Emirates_Boeing777-300ER.jpg

 

*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις. Για περισσότερες πληροφορίες και για να κάνετε την κράτησή σας, επισκεφτείτε www.emirates.gr, το τοπικό γραφείο ή τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.

Kαλές πτήσεις...

Ο Αστικός Σιδηρόδρομος Πειραιά - Κηφισιάς, γνωστός ως «Ηλεκτρικός», μετράει σχεδόν ενάμιση αιώνα ζωής. Ατμοκίνητος αρχικά και ηλεκτροκίνητος αργότερα, ο σιδηρόδρομος συνέδεσε το 1869 την Αθήνα με τον Πειραιά, που μέχρι τότε οι άμαξες και τα παμφορεία ήταν το μόνο μέσο συγκοινωνίας μεταξύ τους.

Η πρώτη ιδέα για τη δημιουργία του τέθηκε από τον Φρειδερίκο Φεράλδη το 1835, ένα χρόνο αφότου η Αθήνα έγινε πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, αλλά απορρίφθηκε από την τότε κυβέρνηση. Οκτώ χρόνια αργότερα, το 1843, ο Αλέξανδρος Ραγκαβής επαναλαμβάνει δημόσια την πρόταση, αλλά και πάλι δεν υπήρξε ανταπόκριση.

Το 1855 ο πρωθυπουργός και υπουργός Εξωτερικών, Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος, καταθέτει το πρώτο νομοσχέδιο για την ίδρυση σιδηροδρόμου Αθήνας - Πειραιά. Είναι ο Νόμος ΤΖ «περί συστάσεως σιδηροδρόμου Απ' Αθηνών εις Πειραιά», ο οποίος δίνει το δικαίωμα εκμετάλλευσης στην εταιρεία που θ' αναλάμβανε το έργο για 55 χρόνια. Το 1857 το δικαίωμα αυτό αυξάνεται σε 75 χρόνια.

Έπειτα από ανεπιτυχείς προσπάθειες ανάθεσης του έργου, το 1867 κατακυρώνεται στον Άγγλο επιχειρηματία Εδουάρδο Πίκερινγκ, ο οποίος τον Νοέμβριο του ίδιου έτους αρχίζει να κατασκευάζει το έργο. Ένα χρόνο μετά, το 1868, ο Πίκερινγκ μεταβιβάζει τις υποχρεώσεις του στην ιδρυθείσα από όμιλο Ανώνυμη Εταιρεία του «Απ' Αθηνών εις Πειραιά Σιδηροδρόμου» - Σ.Α.Π. Α.Ε.

Στις 17 Φεβρουαρίου του 1869 η εταιρεία έχει τελειώσει το έργο και γίνεται η πρώτη δοκιμή της διαδρομής. Τα επίσημα εγκαίνια γίνονται μέσα σε ατμόσφαιρα γενικής χαράς, στις 27 Φεβρουαρίου 1869, με επιβάτες στο πρώτο δρομολόγιο τη Βασίλισσα Όλγα, τον Πρωθυπουργό Ζαΐμη, υπουργούς, στρατιωτικούς, διπλωμάτες και άλλους επισήμους. Επιτέλους, το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Η ατμομηχανή με 6 βαγόνια καλύπτει τη διαδρομή των 8 χιλιομέτρων από το Θησείο στον Πειραιά περίπου σε 19 λεπτά. Οι δύο πόλεις, Αθήνα και Πειραιάς, έχουν πλέον συνδεθεί με σιδερένιες γραμμές.

 

fdhsj.jpeg

 

Τα σχόλια του τύπου της εποχής πολλά και καλά. Στις 3 Μαρτίου του 1869 ο «Αιών» γράφει: «Ο σιδηρόδρομος ήρξατο τακτικώς εργαζόμενος από της τελευταίας Παρασκευής. Η συρροή των επιβατών είναι μεγίστη. Οι πάντες δ' ομολογούσι τας μεγίστας ωφελείας, ας η κάταρξις του έργου τούτου υπισχνείται. Ευχόμεθα και αύθις, ίνα η μικρά αύτη γραμμή υπάρξει η αρχή του καθ' όλην την επικράτειαν συμπλέγματος σιδηροδρόμων».


Η Κηφισιά απέκτησε... συντριβάνι από το πουθενά (vid)


2510416.jpg

 

Από το πρώτο επίσημο δρομολόγιο, το 1869, έως τις 16 Σεπτεμβρίου του 1904 οπότε πραγματοποιήθηκε η ηλεκτροδότηση του σιδηροδρόμου, μεσολάβησαν η στρώση διπλής γραμμής και η έναρξη κατασκευής σήραγγας το 1889 από το Θησείο μέχρι την Ομόνοια (Λυκούργου και Αθηνάς), όπου δημιουργήθηκε και ο παλιός σταθμός της Ομόνοιας, ο οποίος εγκαινιάστηκε στις 17 Μαΐου του 1895.

Η υπόγεια σήραγγα και η ηλεκτροδότηση προκάλεσε πάλι πολλά και ποικίλα σχόλια του Τύπου της εποχής. Αξίζει να αναφερθούν μερικά που καταδεικνύουν την αντίδραση του κόσμου της εποχής εκείνης σε κάθε καινοτομία. 

 

ksdjajkdka.jpeg

 

«Τι να σου πω, αδελφέ, λέγει κάποιος εκ των προσκεκλημένων. Νομίζω ότι πρόκειται να μας κλείσουν «κατά βαρβάρων» με τον Υπόγειον. Και κύψας εις το αυτί του πλησίον του ισταμένου ηρώτησε σοβαρώς:

 

- Έκαμες την διαθήκην σου;

- Όχι.

- Εξωμολογήθης τουλάχιστον;

- Ούτε.

- Εγώ δεν είχα το θάρρος να έλθω απροετοίμαστος. Αυτή η σήραγξ μου φαίνεται σαν καρμανιόλα.»

 

Σε άλλο δημοσίευμα, στις 18 Σεπτεμβρίου του 1904, ο χρονογράφος των «Καιρών» με το ψευδώνυμο «Φαληριώτης», γράφει για τον ηλεκτρικό, πλέον, σιδηρόδρομο:

 

- Ένα δια το Φάληρον πρώτης.

 

- Μετ' επιστροφής;

 

- Απλούν, απλούν. Δεν μπορώ να είμαι βέβαιος αν θα φθάσω ζωντανός...

 

Το 1926 οι ΣΑΠ (Σιδηρόδρομοι Αττικής) που εκμεταλλεύονται το «Θηρίο» της Κηφισιάς, δηλαδή τη Γραμμή από Πλατεία Αττικής μέχρι Κηφισιά, με διακλάδωση από Ν. Ηράκλειο μέχρι Λαύριο, και οι «Τροχιόδρομοι Αθηνών - Πειραιώς» που εκμεταλλεύονται τα Τραμ, συνεργάζονται με τον αγγλικό όμιλο «Πάουερ». Από τη συνεργασία αυτή προκύπτουν δύο Εταιρείες: Η «Ηλεκτρική Εταιρεία Μεταφορών» (ΗΕΜ) που αναλαμβάνει την εκμετάλλευση των Τραμ και της Γραμμής της Κηφισιάς και οι «Ελληνικοί Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι» (ΕΗΣ).

Οι ΕΗΣ αναλαμβάνουν τις υποχρεώσεις της πρώην ΣΑΠ και ταυτόχρονα τη δέσμευση να βελτιώσουν την υπάρχουσα γραμμή και να επεκτείνουν την υπόγεια σήραγγα ως το σταθμό «Αττική» με διπλή γραμμή για να ενωθεί ο Ηλεκτρικός με την Κηφισιά, με υπόγειο σταθμό κάτω από την «Ομόνοια». Τα έργα ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 1928 και στις 21 Ιουλίου του 1930 εγκαινιάζεται από τον Ελευθέριο Βενιζέλο ο υπόγειος σταθμός «Ομόνοια». Αργότερα, το 1948 και το 1949 εγκαινιάζονται αντίστοιχα οι σταθμοί «Βικτώρια» και «Αττική».

Το 1937 η ΗΕΜ αναλαμβάνει την Ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρόμου Κηφισιάς και το 1938 καταργεί το Θηρίο για την πραγματοποίηση του έργου. Τα έργα, όμως, λόγω της κρίσιμης περιόδου, δεν ολοκληρώνονται και φτάνουμε έτσι στο 1950, οπότε παραχωρείται από την ΗΕΜ στην ΕΗΣ η ολοκλήρωση του έργου Ηλεκτροκίνησης και η εκμετάλλευση του σιδηροδρόμου Αθηνών - Κηφισιάς. Οι ΕΗΣ συνεχίζουν τα έργα που καταλήγουν σταδιακά το 1957 με τη λειτουργία του σταθμού της Κηφισιάς. Έτσι, η συγκοινωνία από Πειραιά μέχρι Κηφισιά με τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο είναι πλέον πραγματικότητα.

Την 1 Ιανουαρίου του 1976 οι ΕΗΣ περιέρχονται στο Ελληνικό Δημόσιο και μετονομάζονται σε ΗΣΑΠ. Α.Ε. (Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών - Πειραιώς).

Σε όλη αυτήν τη διαδρομή του, από το 1869 έως σήμερα, ο σιδηρόδρομος έζησε στιγμές μεγαλείου και συμφορές. Μετέφερε βασιλείς, υψηλούς επισκέπτες, έδωσε το παρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1896, μετέφερε στρατιώτες του πολέμου 1912 - 1913. Βομβαρδίστηκε και επέζησε, πραγματοποιώντας εκατομμύρια δρομολόγια, που εξυπηρέτησαν δισεκατομμύρια επιβάτες.

Η Ευρώπη έχει τόσες ομορφιές και κρυμμένους θησαυρούς με αποτέλεσμα ταξιδιώτες από την άλλη άκρη του πλανήτη να την έχουν στις κορυφαίες θέσεις της bucket list τους.

Κάθε ταξιδιώτης έχει το δικό του μπάτζετ και η πόλη που επισκέπτεται χρειάζεται να ανταποκρίνεται σε αυτό.

ΗWanderu, πλατφόρμα αναζήτησης ταξιδιών που βοηθάει τους ταξιδιώτες να βρουν λεωφορεία και τρένα μεταξύ των πόλεων, χρησιμοποίησε στοιχεία που βασίζονται στις συνήθειες τους κατά μέσο όρο, και καθόρισε τις πιο οικονομικές και τις πιο ακριβές ευρωπαϊκές πόλεις.

Η εταιρεία βασίστηκε, μεταξύ άλλων, στις τιμές του ξενοδοχείου κατά άτομο, των εισόδων στα μουσεία, των ταξί, των ΜΜΜ, του φαγητού, του καφέ και της μπύρας.

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το Μονακό είναι η πιο ακριβή πόλη και ακολουθoύν το Ρέικιαβικ και το Δουβλίνο. Πιο οικονομικές είναι τα Σκόπια, η Πρίστινα και η Ποντγκόριτσα.

 


Πάρτε μία γεύση από το ταξίδι μας στο μαγευτικό πριγκιπάτο του Μονακό


lista-poleis.png

 

Αν αναρωτιέστε, η Αθήνα βρίσκεται στη 13η θέση, εάν η λίστα ξεκινά με τις πιο ακριβές και καταλήγει στις πιο οικονομικές.

Τον περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Θεόδωρο Γαλιατσάτο επισκέφθηκε το πρωί της Πέμπτης, στο γραφείο του στην Κέρκυρα, ο σύμβουλος και εκπρόσωπος του Ρώσου μεγιστάνα Ντμίτρι Ριμπολόβλεφ, ιδιοκτήτη του Σκορπιού, Σεργκέι Τσερνίτσιν.

Ο κ. Τσερνίτσιν ενημέρωσε τον κ. Γαλιατσάτο για την άμεση επενδυτική αξιοποίηση του Σκορπιού, ύψους 184 εκατ. ευρώ, σε έκταση περίπου 10.000 τ.μ., που ξεκινά τον Οκτώβριο, και τον ευχαρίστησε θερμά για την υποστήριξη της ΠΙΝ, ως προς την «προσπέλαση» της γραφειοκρατίας και τη θετική προσέγγιση του επενδυτικού σχεδίου.

Την ίδια ώρα, στη συζήτηση αναπτύχθηκε το κοινό ενδιαφέρον του Ρώσου μεγιστάνα και της ΠΙΝ, για την προστασία του περιβάλλοντος και την πρόθεση του Ντμίτρι Ριμπολόβλεφ, να υποστηρίξει την εκπόνηση περιβαλλοντικής μελέτης, από την Περιφέρεια, στο πλαίσιο NATURA 2000, στην περιοχή της Λευκάδας και του Μεγανησίου. Το θέμα είχε συζητηθεί και με τον αντιπεριφερειάρχη Λευκάδας Θεόδωρο Χαλικιά, που είχε θέσει τη συγκεκριμένη πρόταση, έχοντας υπ' όψιν του το ενδιαφέρον του κ. Ριμπολόβλεφ.

Ο περιφερειάρχης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μπορεί να υπάρξει συνεργασία, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.

Παράλληλα, ο κ. Γαλιατσάτος πρότεινε, βάσει των αποτελεσμάτων της μελέτης που θα εκπονηθεί, η Περιφέρεια να εισηγηθεί τη δημιουργία γραφείου του ΕΛΚΕΘΕ, στο Ιόνιο, με έδρα τη Λευκάδα.


Βουτιές με… χρονόμετρο στην παραλία Jackie του Σκορπιού


«Θα έχει ενδιαφέρουν αυτά τα συμπεράσματα να επεκταθούν σε όλες τις θαλάσσιες περιοχές του Ιονίου. Μας ενδιαφέρει η συνεχής έρευνα και η παρακολούθηση για το πώς εξελίσσεται η βιοποικιλότητα στο Ιόνιο και ιδιαίτερα στις συγκεκριμένες περιοχές, και σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε ένα μόνιμο γραφείο του ΕΛΚΕΘΕ με έδρα τη Λευκάδα» τόνισε στη συνάντηση ο κ. Γαλιατσάτος.

Όπως επεξήγησε στον περιφερειάρχη ο κ. Τσερνίτσιν, η οικογένεια Ριμπολόβλεφ έχει τη διάθεση να αναλάβει πρωτοβουλίες στην ευρύτερη περιοχή και μετά τις έρευνες που θα προκύψουν να ακολουθήσει ένα πλάνο δράσεων για την προστασία του περιβάλλοντος, πάντα σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

 

anna2.jpg

 

«Μπορούμε να ενισχύσουμε πρωτοβουλίες στην ευρύτερη περιοχή της Λευκάδας και του Μεγανησίου. Ζητάμε να υπάρξει συνεργασία της οικογένειας Ριμπολόβλεφ και της Περιφέρειας και σε αυτό το επίπεδο» είπε ο κ. Τσερνίτσιν.

«Είναι επωφελής αξιοποίηση για όλη την περιοχή και θα αναβαθμίσει τη Λευκάδα και ευρύτερα το Ιόνιο. Ό,τι γίνεται πρέπει να γίνεται με σεβασμό προς το περιβάλλον. Και μπορούμε να συμβαδίσουμε σε αυτό» τόνισε ο κ. Γαλιατσάτος.


Εγκρίθηκε το τουριστικό project του Ριμπολόβλεφ με vip club και βίλες


Αναφορικά με το περιβάλλον και την προστασία του, ο κ. Γαλιατσάτος υπενθύμισε στον κ. Τσερνίτσιν ότι ήδη υπήρξε μία συνεργασία ως προς την ειδική οικολογική αξιολόγηση του Σκορπιού, ενώ αναμένεται η εξέταση της στρατηγικής μελέτης που έχει υποβληθεί για το συγκεκριμένο θέμα και θα συζητηθεί στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Στη συζήτηση του περιφερειάρχη με τον συνεργάτη του Ρώσου μεγιστάνα συμμετείχε και ο αντιπεριφερειάρχης στον Τομέα Ενέργειας και Περιβάλλοντος (Φυσικοί Πόροι, Ενέργεια, Βιοτεχνία, Περιβάλλον, Χωροταξία, συγχρηματοδοτούμενα Δημόσια Έργα), Διονύσιος Τσούκας.

Ο κ. Τσούκας αναφέρθηκε παράλληλα και στα μελλοντικά σχέδια της ΠΙΝ για τη δημιουργία ενός θαλάσσιου ενυδρείου στη Λευκάδα, στα πρότυπα του Ενυδρείου της Κρήτης, που θα συντηρείται από το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ) και θα παρουσιάζει τη «μοναδική», όπως τη χαρακτήρισε, θαλάσσια βιοποικιλότητα του Ιονίου.

Πανικός επικράτησε στη διάσημη παραλία του Ναυαγίου στη Ζάκυνθο, μετά την κατολίσθηση όγκου βράχων.

Άνθρωποι έτρεχαν έντρομοι να σωθούν φωνάζοντας.

Τις δραματικές στιγμές μαρτυρά το παρακάτω βίντεο που αναρτήθηκε στο Instagram από τουρίστρια αυτόπτη μάρτυρα:

 

 

Χαρακτηριστική είναι η περιγραφή ιδιοκτήτη σκάφους που βρισκόταν στην περιοχή την ώρα που έπεσαν οι βράχοι: «Ακούστηκε ένα θόρυβος και έπεσε ένα μικρό κομμάτι βράχου, στη συνέχεια ένα δεύτερο μεγαλύτερο και τέλος, τρίτο μεγάλο κομμάτι βράχου που κατά την πτώση δημιούργησε μια θαλάσσια δίνη η οποία αναποδογύρισε τις βάρκες». Στην παραλία την ώρα της πτώσης των βράχων βρίσκονταν εκατοντάδες τουρίστες με μικρά παιδιά, που επιβιβάστηκαν σε σκάφη και απομακρύνθηκαν από την παραλία.

 

 

 

Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2018 17:30

Στην κορυφή της Ευρώπης η Aegean

Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας, η Aegean, συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, με ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες από κάθε γωνιά της γης, να την επιλέγουν για τις εναέριες μετακινήσεις τους. 

Η Aegean Airlines συνεχίζει να σημειώνει νέα ρεκόρ επιβατικής κίνησης, προσθέτοντας επιπλέον προορισμούς και επενδύοντας δις ευρώ για την αγορά καινούργιων αεροσκαφών προηγμένης τεχνολογίας. 

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, το γεγονός ότι, για όγδοη συνεχόμενη χρονιά ψηφίστηκε ως η Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία της Ευρώπης για το 2018 στα περίφημα βραβεία «Skytrax World Airline Awards», τα οποία αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών. 

 

skytrax.jpg

 

Η Aegean παραμένει σταθερά πρώτη στην προτίμηση του παγκόσμιου επιβατικού κοινού για την ποιότητα των υπηρεσιών της, αποδεικνύοντας πως, μία ελληνική εταιρεία μπορεί να ξεχωρίσει ανάμεσα σε 335 ανταγωνιστές για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της και να συνεχίζει να κερδίζει την εμπιστοσύνη των επιβατών. 

 

Djbj5wAXoAAY4KL.jpg large.jpg

 

«Νιώθουμε μεγάλη τιμή. Το γεγονός ότι λαμβάνουμε αυτό το υψηλού κύρους βραβείο για όγδοη συνεχόμενη φορά, σημειώνοντας ρεκόρ, αποτελεί αναγνώριση του πάθους για προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών των 3.100 υπαλλήλων μας και επιβεβαίωση της συνεχιζόμενης προσπάθειάς μας να θέσουμε τους επιβάτες μας στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε», δήλωσε ο Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean Airlines. 


Κορυφαίοι σεφ δημιουργούν το νέο μενού της Business Class της Aegean


Αξίζει να σημειώσουμε ότι, στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Αυγούστου 2017 - Μαΐου 2018, καταμετρήθηκαν 20,36 εκατομμύρια συμμετοχές από 100 χώρες, καλύπτοντας 335 αερομεταφορείς. Η βασική οδηγία προς τους ταξιδιώτες είναι να κάνουν τη δική τους, προσωπική επιλογή ως προς ποια αεροπορική εταιρεία θεωρούν καλύτερη, γι’ αυτό και τα Skytrax World Airline Awards είναι γνωστά ως τα «Βραβεία Επιλογής Επιβατών» και συχνά αναφέρονται ως τα «Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών». 

 

C5M6XEYWMAAytYp.jpg large.jpg

 

 

 

Travel Stories

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 
  info[@]mygreekholiday.gr

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ