Το φως της δημοσιότητας είδε το πρώτο trailer για το νέο ριάλιτι της Lindsay Lohan, που έχει γυριστεί στη Μύκονο και πρωταγωνιστεί η ίδια.
Το MTV ανακοίνωσε ότι το πολυαναμενόμενo «Lindsay Lohan's Beach Club», θα κάνει πρεμιέρα στις 8 Ιανουαρίου.
Το show θα ακολουθεί την 32χρονη ηθοποιό στις δραστηριότητές της στη Μύκονο και όσα κάνει, προκειμένου να επεκτείνει τις επιχειρήσεις της στη Μύκονο, με την ίδια να εξηγεί γιατί αποφάσισε να δημιουργήσει την «αυτοκρατορία» Lohan Beach House.
«Έχω περάσει τόσα πολλά στο παρελθόν. Ο κόσμος πάντα μου δημιουργούσε πρόβλημα όταν πήγαινα σε κλαμπ. Οπότε γιατί να μην ανοίξω απλώς το δικό μου; Αφεντικό- σκύλα. Καλωσορίσατε στο σπίτι μου στη Μύκονο», λέει η Lohan στο βίντεο, απευθυνόμενη στην ομάδα των VIP hosts, την οποία επέλεξε προσωπικά.
«Για να δουλέψετε για μένα, πρέπει να είστε οι καλύτεροι», συνεχίζει.
Σύμφωνα με το MTV, στη διάρκεια των εκπομπών, τα συγκεκριμένα άτομα «θα κάνουν ότι χρειαστεί» για να εντυπωσιάσουν τη Lohan, αλλά όταν «τα όρια ανάμεσα στον έρωτα, τη φιλία και την δουλειά θολώσουν», τα πράγματα θα γίνουν πιο περίπλοκα.
Η Αθήνα είναι μοναδική. Όσοι τη ζουν, το ξέρουν. Σαν μια φίλη που γνωρίζεις χρόνια, νιώθεις οικεία μαζί της, με τις ατέλειές της εμφανείς, αλλά εσύ την αγαπάς ανεξαρτήτως.
Γι’ αυτό που είναι. Κι αυτό που είναι η Αθήνα είναι τα σημεία της. Σημεία ξεχωριστά, ιδιαίτερα, πολλές φορές ετερόκλητα, αντιφατικά. Νεοκλασικά σε μικρά στενάκια. Πωλητές έξω από εμπορικά. Πλατείες χωρίς σχήμα, στοές χωρίς χρήση. Οι διαδρομές στο Κέντρο δαιδαλώδεις, κρύβουν όμως ιστορίες και στιγμές.
Μια νέα διαδρομή χαράζεται στην Αθήνα, μια διαδρομή που ενώνει δύο νέα σημεία συνάντησης. Πλατεία Θεάτρου και Στοά Εμπόρων. Με τη δική τους ιστορία και οι δύο, έρχονται να μας τη θυμίσουν και να μας δείξουν το νέο τους πρόσωπο.
Στις 22 και 23 Δεκεμβρίου το This is Athens του δήμου Αθηναίων μάς προσκαλεί σε μια μεγάλη γιορτή, για να γνωριστούμε απ’ την αρχή με αυτά τα μοναδικά σημεία στο κέντρο της πόλης.
Να συστηθούμε με τους ανθρώπους που επέλεξαν να δείξουν εκεί τη δουλειά και το έργο τους, συμμετέχοντας στις δράσεις αστικής αναζωογόνησης που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων το άνοιγμα 7 καταστημάτων στην Πλατεία Θεάτρου και 8 καταστημάτων στη Στοά Εμπόρων, μέσω της χρηματοδότησης του δήμου Αθηναίων και της σύμπραξης This is Athens & Partners.
Τα σημεία αυτά γεμίζουν ξανά με κόσμο, παίρνουν ζωή, έχοντας καινούργιες ιστορίες να διηγηθούν. Και με αυτή την αφορμή, είμαστε όλοι καλεσμένοι σ’ ένα εορταστικό διήμερο παράλληλων δράσεων, ώστε να δούμε από κοντά την αλλαγή που συντελείται, να πάρουμε τους φίλους μας, τα παιδιά μας και να κατεβούμε ξανά στο Κέντρο, να ζήσουμε την Αθήνα στα σημεία.
Δίνοντας ραντεβού στην εμβληματική Στοά Εμπόρων, στην οδό Βουλής, θα κάνουμε μια βόλτα στα 8 νέα καταστήματα, τα οποία λειτουργούν κοινωνικές επιχειρήσεις και φορείς της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας.
Νέοι άνθρωποι, με όρεξη και μεράκι, ενδιαφέρονται για τους συνανθρώπους τους, για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, και μας δείχνουν τη δουλειά τους –ιδιαίτερα χειροποίητα αντικείμενα και διακοσμητικά είδη από ανακυκλώσιμα υλικά– με έμφαση στο κοινωνικό και περιβαλλοντικό όφελος.
Ανταλλάζουμε ευχές και τις κρεμάμε στο διαδραστικό installation στο εσωτερικό της στοάς και βάζουμε τη δική μας σφραγίδα σε χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες από ανακυκλώσιμα υλικά. Χαζεύουμε την έκθεση ζωγραφικής της Αργυρώς Παπαθανασίου ενώ απολαμβάνουμε ένα μασάζ κεφαλής και χεριών, βλέποντας σε οθόνες τι συμβαίνει στην Πλατεία Θεάτρου και ακολουθώντας στη συνέχεια τη διαδρομή.
Αν επιλέξουμε να πάμε με τα πόδια, θα ανακαλύψουμε ιστορικά, πολιτιστικά και «γευσιγνωστικά» μυστικά με τον Κωνσταντίνο Καλφακάκο από την ομάδα των Culinary Backstreets ή θα περπατήσουμε με τους εθελοντές του This is My Athens, που θα μας δείξουν τη «δική» τους Αθήνα μέσω μιας διαδραστικής περιήγησης.
Αν επιλέξουμε να πάμε με ποδήλατο, θα ανεβούμε σε ένα από τα ξύλινα ποδήλατα της COCO-MAT bike, για να δοκιμάσουμε έναν διαφορετικό τρόπο κίνησης μέσα στην πόλη!
Στην Πλατεία Θεάτρου θα έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε μέρος σε δημιουργικές δραστηριότητες για όλες τις ηλικίες, ειδικά σχεδιασμένες από τις ομάδες που λειτουργούν καταστήματα εκεί.
Να αποκτήσουμε τη δική μας τσάντα This is Athens με εκπτωτικά κουπόνια για αγορές προϊόντων και εμπειριών από τα καταστήματα της Πλατείας Θεάτρου και της Στοάς Εμπόρων, να ακούσουμε soul και funk d.j. sets από τους Rugrat & Joseph και την DJ Kafka, να γνωρίσουμε καλλιτέχνες από την αθηναϊκή hip-hop σκηνή, να παρακολουθήσουμε διαδραστικά installations και graffiti painting, να χορέψουμε με τις ομάδες Rhythm Hoppers, Jump & Jive και Swing That Thing σε ρυθμούς swing και rock ‘n’ roll, να δούμε το stand-up act του Θωμά Ζάμπρα και του Στέλιου Ανατολίτη, και τόσα ακόμα!
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ.
22-23 Δεκεμβρίου
Πλατεία Θεάτρου-Στοά Εμπόρων (Βουλής 8-10)
12:00-17:00
Μπες στο polis2.thisisathens.org για να δεις το αναλυτικό πρόγραμμα.
Χιονίζει ακατάπαυστα στα ορεινά του Πηλίου από χθες το βράδυ, με μικρά μόνο διαστήματα διακοπής, με αποτέλεσμα το βουνό των Κενταύρων να έχει ασπρίσει από τα 900 μέτρα και πάνω.
Το ύψος του χιονιού στα Χάνια έχει φθάσει τα 30 εκατοστά, μετά την ολονύκτια χιονόπτωση, αλλά οι δρόμοι σε όλο το οδικό δίκτυο του Πηλίου είναι ανοιχτοί, αφού κινούνται συνεχώς αποχιονιστικά μηχανήματα και αλατιέρες στον άξονα Βόλου-Χανίων-Ζαγοράς. Οι συγκοινωνίες διεξάγονται κανονικά και η χρήση των αλυσίδων είναι απαραίτητη όπου υπάρχει πάγος. Η θερμοκρασία έπεσε στους -5 βαθμούς τη νύχτα, αλλά και την ημέρα δεν ξεπέρασε το 0.
Τα ξενοδοχεία της περιοχής είναι γεμάτα από επισκέπτες που απολαμβάνουν το λευκό τοπίο χωρίς προβλήματα.
Στο χιονοδρομικό κέντρο του Πηλίου, στις Αγριόλευκες, όπου χιονίζει συνεχώς, το ύψος του χιονιού έχει ξεπεράσει το μισό μέτρο και καταβάλλονται προσπάθειες, αν και απαιτείται περισσότερο χιόνι, για να ανοίξει το προσεχές Σαββατοκύριακο.
Στον Βόλο πέφτει χιονόνερο συνεχώς και ο υδράργυρος δεν ξεπέρασε τους 5 βαθμούς ούτε κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Ο κεκλιμένος Πύργος της Πίζας πλέον... γέρνει λιγότερο, χάρη στις επανορθωτικές εργασίες που κάνουν μηχανικοί εδώ και χρόνια.
Συγκεκριμένα, η κλίση που έχει κάνει διάσημο σε όλο τον κόσμο το μνημείο, μειώθηκε κατά τέσσερα εκατοστά, τα τελευταία 20 χρόνια, αποκάλυψαν οι ειδικοί. Πλέον, ο ύψους 55,86 μ. Πύργος είναι πιο σταθερός από ό,τι ήλπιζε η ομάδα μηχανικών.
«Είναι σαν να αφαιρέθηκαν δύο αιώνες από την “ηλικία” του Πύργου», δήλωσε ο καθηγητής Σαλβατόρε Σέτις. «Από τότε που ξεκίνησαν οι εργασίες, η κλίση του πύργου μειώθηκε κατά περίπου μισή μοίρα», ανέφερε ο Νουνζιάντε Σκέγκλια, καθηγητής Γεωτεχνικής στο πανεπιστήμιο της Πίζας, που συνεργάζεται με την ομάδα η οποία κάθε τρεις μήνες καταγράφει την κατάσταση του μνημείου. «Η σταθερότητα του Πύργου είναι καλύτερη από τις αρχικές προβλέψεις μας», παραδέχθηκε.
Η κατασκευή του Πύργου της Πίζας ξεκίνησε το 1173, αλλά μέχρι να ολοκληρωθεί ο τρίτος όροφος είχε αρχίσει ήδη να γέρνει, εξαιτίας της άμμου κάτω από τα θεμέλιά του. Παρόλα αυτά, οι εργασίες ολοκληρώθηκαν το 1372. Όμως, η κλίση συνέχισε να μεγαλώνει και στις αρχές του ‘90 είχε ξεπεράσει τις 5 μοίρες και το μνημείο έμεινε κλειστό για 11 χρόνια, εξαιτίας φόβων για την ασφάλεια.
Οι 6 ιταλικές πόλεις που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθείτε
Εκείνη την εποχή αποφασίστηκε να γίνουν επανορθωτικές εργασίες, που είχαν αποτέλεσμα τη μείωση της κλίσης κατά 45 εκατοστά έως το 2001, ενώ πλέον αυτή έχει μειωθεί κατά άλλα 4 εκατοστά.
Πηγές: iefimerida, AFP, Telegraph
Mεγάλη αύξηση που παρουσιάζουν, τα τελευταία οκτώ χρόνια, οι αφίξεις στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας...
Aυτό ανέφερε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης, κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην εναρκτήρια εκδήλωση του 8ου σχολείου τουρισμού που πραγματοποιείται στην Καλαμάτα, στο οποίο μετέχουν περισσότεροι από 1.200 «μαθητές» από όλη την Ελλάδα.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Πέτρος Τατούλης, μιλώντας για τις προσπάθειες που ξεκίνησαν από το 2011 για την ανάπτυξη του αεροδρομίου, σημείωσε μεταξύ άλλων: «Αναλογιζόμενος τη μείωση του τουριστικού ρεύματος από τον εγχώριο τουρισμό, λόγω της οικονομικής κρίσης, που για αρκετά χρόνια αποτελούσε την κύρια αγορά κατά 70%, άμεσα ανέλαβα την ευθύνη μέσω του περιφερειακού συμβουλίου για την διαπραγμάτευση με τις αεροπορικές εταιρείες διεθνώς. Οι συνεργάτες μου και οι συνεργαζόμενοι φορείς στράφηκαν έγκαιρα στην προσέλκυση τουριστών από το εξωτερικό, ενισχύοντας τις βασικές αγορές, όπως Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Σκανδιναβικές χώρες, καθώς και την αναπτυσσόμενη αγορά της Ρωσίας».
Mύλοι Καλαμάτας: Να αναδειχθεί το ιστορικό βιομηχανικό κτήριο και μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς
Όπως πρόσθεσε ο περιφερειάρχης, «επιδοθήκαμε επιτυχημένα σε μια διαδικασία διαπραγμάτευσης με τις αεροπορικές εταιρίες, επιδιώκοντας την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού», επισήμανε ότι «η ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού δεν ήταν μια εύκολη υπόθεση» και εξήγησε: «Χρειάστηκαν συνολικά 100 ώρες διαπραγμάτευσης με αεροπορικές εταιρείες και αντηλλάγησαν περίπου 1.200 email επικοινωνίας στο πλαίσιο αυτής της δυναμικής διαδικασίας που συνεχίζεται».
φωτογραφία: wikipedia
Όσον αφορά στα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας, είπε ότι «σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες υλοποιούμε τουλάχιστον 30 ετήσιες καμπάνιες σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αεροπορικών εταιρειών για την προβολή της Πελοποννήσου και την προσέλκυση επισκεπτών». Μάλιστα, όπως υπογράμμισε, σε αυτό το σημείο, «τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν» παρουσιάζοντας στην συνέχεια τα παρακάτω στοιχεία: «Το 2011 που ανέλαβα την ευθύνη, ο διεθνής αερολιμένας της Καλαμάτας "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος" είχε 64.653 αφίξεις και αναχωρήσεις επιβατών, ενώ το 2017 οι αφίξεις και αναχωρήσεις του προορισμού έφθασαν τις 279.808».
Σημείωσε, ακόμα, ότι το πρώτο εννεάμηνο Ιανουάριος- Σεπτέμβριος του 2018, οι αφίξεις επιβατών στον διεθνή αερολιμένα ξεπέρασαν τις 117.298, παρουσιάζοντας αύξηση σε σύγκριση με το 1017, όπου ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 112.324.
Στη συνέχεια, ο Πέτρος Τατούλης ανέφερε ότι «έχει αναπτυχθεί ένα πτητικό πρόγραμμα με περισσότερους από 30 προορισμούς και πόλεις όπως Μιλάνο, 'Αμστερνταμ, Φρανκφούρτη, Μπέρμιγχαμ, Μόναχο, Ντίσελντορφ, Στοκχόλμη, Παρίσι, Βιέννη, Λονδίνο, Θεσσαλονίκη, Τελ Αβίβ, Μπρατισλάβα, Πράγα, Λιλ, Κατοβίτσε, Μόσχα, Λάρνακα (Κύπρος), Μάντσεστερ, Κοπεγχάγη, Λυών, Ναντ, Όσλο, Στουτγάρδη, Μπρίστολ, Βουκουρέστι, Ανόβερο, Βρυξέλλες, Yerevan, Ζυρίχη και Ίνσμπρουκ».
Καταλήγοντας ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, είπε ότι «έτσι αλλάζει η συνεργασία και η σκληρή και στοχευόμενη δουλειά ένα τόπο», για να προσθέσει ότι «οι σύγχρονοι προορισμοί, μέσω των συνεργιών, μπορούν να αυξήσουν σε σημαντικό βαθμό την ανταγωνιστικότητα και κατ' επέκταση την ελκυστικότητα του προορισμού».
Κατά τη διάρκεια των εργασιών του "σχολείου τουρισμού", παρουσιάστηκαν στοιχεία για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα πιο δυναμικά αναπτυσσόμενα αεροδρόμια της Ελλάδας και της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, οι διεθνείς αφίξεις το 2011 ήtαν 35.502, ενώ το 2017 έφθασαν τις 121.609. Όσον αφορά στις αφίξεις εσωτερικού, το 2011 ήσαν 13.905 και το 2017 ανήλθαν στις 15.581.
Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια αυξήθηκε η πληρότητα στα ξενοδοχειακά καταλύματα της Μεσσηνίας και από το 32,4% που ήταν το 2011, έφθασε στο 38,2% το 2017, ενώ οι διανυκτερεύσεις αλλοδαπών και ημεδαπών το 2017 ανήλθαν στις 836.676, όταν το 2011 οι αντίστοιχες διανυκτερεύσεις ήσαν 555.159.
Ακόμη, αυξήθηκαν οι ξενοδοχειακές κλίνες στη Μεσσηνία και από 9.440 που ήσαν το 2011, έφθασαν το 2017 τις 10.261. Όσον αφορά την απασχόληση στον τομέα του τουρισμού, το ποσοστό για τη Μεσσηνία ανήλθε το 2017 στο 20,5%, ενώ το 2011 ήταν στο 15,8%. Τα αντίστοιχα ποσοστά για το σύνολο της περιφέρειας Πελοποννήσου το 2017 ήταν 10%, ενώ το 2011 ήταν 7,4%.
Σχετικά με το "σχολείο τουρισμού", ο κ.Τατούλης είπε, μεταξύ άλλων: «χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι σε μια συνεργατική πρωτοβουλία των ίδιων των πολιτών, οι οποίοι όχι μόνο αποφάσισαν να αλλάξουν τον τόπο τους, αλλά μετέφεραν αυτή την καλή πρακτική του τριήμερου πολυθεματικού γεγονότος, με τη βοήθεια του ΣΕΤΕ, σε όλη τη χώρα».
Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, κλείνοντας την ομιλία του, «πρώτα η κοινωνία και η δημιουργικότητα και έπειτα εμείς δίπλα τους».
Απαραίτητη σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Θεσσαλίας είναι η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων από τους οδηγούς οχημάτων, λόγω των χιονοπτώσεων των τελευταίων ωρών. Πολλοί δρόμοι έχουν κλείσει για όσους δεν έχουν τις απαραίτητες αλυσίδες, ενώ και για αυτούς που διαθέτουν συνίσταται μεγάλη προσοχή στην κίνηση.
Για τον νομό Τρικάλων, σύμφωνα με τη Διεύθυνση αστυνομίας Τρικάλων η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στα παρακάτω σημεία:
1) Ε.Ο. Τρικάλων - 'Αρτας (από 22ο χλμ έως 75ο χλμ.)
2) Επ.Ο Πύλης - Μεσοχώρας (από 4ο χλμ έως 55ο χλμ)
3) Επ.Ο Καλαμπάκας - Ασπροποτάμου (από 35ο χλμ. έως 68ο χλμ.)
4) Επ. Οδικό δίκτυο Δήμου Καλαμπάκας (των Δ.Δ. Χαλικίου, Ανθούσας, Κατάφυτου, Καλλιρόης, Στεφανίου, Κρανιάς, Πολυθέας, Μηλιάς)
5) Ε.Ο. Τρικάλων - Ιωαννίνων (από 41ο χλμ. έως 65ο χλμ. - κόμβο Μαλακασίου έως Δ.Δ. Παναγιάς Καλαμπάκας)
Για τον νομό Καρδίτσας και σύμφωνα με στοιχεία της Διεύθυνσης αστυνομίας Καρδίτσας, συνιστάται η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στα παρακάτω σημεία:
1) Επ.Ο. Καρδίτσας - 'Αρτας (από 38ο έως 52ο χλμ.- Θέση "Δρακότρυπας" έως Δ.Δ. Αργιθέας Καρδίτσας)
2) Επ.Ο. Μουζακίου - Στεφανιάδας (από 7ο έως 29ο χλμ.- στροφές Πευκόφυτου έως Δ.Δ. Βλασίου)
3) Επ.Ο. Κέδρου - Ρεντίνας -Καρπενησίου (από 46ο έως 62ο χλμ. - Θέση "ΖΑΧΑΡΑΚΗ")
4) Επ.Ο. Μουζακίου - Λίμνης Ν. Πλαστήρα (από 8ο έως 13ο χλμ. - Δ.Δ. Κρυοπηγής έως Δ.Δ. Κερασιάς Καρδίτσας)
Η επιβίβαση στα βαγόνια του εγγυάται ένα ταξίδι στο παρελθόν: στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, όταν ο Ερνέστο Ντε Κίρικο, διάσημος Ιταλός μηχανικός εκείνη την εποχή και πατέρας του ζωγράφου Τζόρτζιο Ντε Κίρικο, σχεδίαζε το μεγαλεπήβολο για εκείνα τα χρόνια τρενάκι του Πηλίου.
Ο «Μουτζούρης», που διατρέχει τις πανέμορφες πλαγιές του βουνού των Κενταύρων, κάνοντας τη διαδρομή Ανω Λεχώνια- Μηλιές, αποτελεί πόλο έλξης για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.
Χαρακτηριστικό είναι πως φέτος οι επιβάτες ξεπέρασαν τους 20.000, σημειώνοντας νέο ρεκόρ. Αξίζει να σημειωθεί ότι περσινή χρονιά έκλεισε με περίπου 16.000 επιβάτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μάλιστα, στα τέλη Οκτωβρίου, κατά τη διάρκεια του τριημέρου της 28ης, σημειώθηκε το αδιαχώρητο στους συρμούς, παρά το γεγονός της εκτέλεσης διπλών δρομολογίων. Οι επιβάτες ξεπέρασαν τους 400 κάνοντας νέο ρεκόρ, ενώ δεν ήταν και λίγοι όσοι δεν μπόρεσαν να επιβιβασθούν.
Απολαύστε μία βόλτα με τον Μουτζούρη, το θρυλικό τρενάκι του Πηλίου (vid)
«Φέτος είναι μία πάρα πολύ καλή χρονιά, αφού βοήθησαν τα διπλά και ενδιάμεσα δρομολόγια που είχαμε κάθε Σαββατοκύριακο και παράλληλα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για ενοικιάσεις από σχολεία κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, αλλά και από εκατοντάδες επισκέπτες για την περίοδο των εορτών, στις 22, 23, 24 και 26 Δεκεμβρίου», δήλωσε στο ΑΠΕ η Βάσω Πράπα, προϊσταμένη των συρμών του τρένου.
Εντυπωσιακοί είναι και οι αριθμοί των επισκεπτών του «Μουτζούρη», που είναι αποκλειστικά αλλοδαποί, φθάνουν στον Βόλο με τα κρουαζιερόπλοια και κάνουν διαδικτυακές κρατήσεις, πολύ πριν την άφιξή τους.
«Καταγράφεται πάρα πολύ μεγάλη αύξηση από το Ισραήλ και από τα Βαλκάνια, κυρίως τη Βουλγαρία, αλλά οι Γερμανοί, οι Ιταλοί, οι Γάλλοι, οι Βρετανοί αποτελούν τον κυρίαρχο όγκο των επιβατών-επισκεπτών», σημείωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Πράπα.
Ο κάθε συρμός του διάσημου τρένου, που κινείται πάνω σε πολύ στενές ράγες, πλάτους μόλις 60 εκατοστών, παγκόσμιας μοναδικότητας, έχει εκτός από τη μηχανή έλξης και τρία επιβατικά βαγονέτα, με μεταφορική ικανότητα 118 ατόμων. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού τα βαγόνια είναι ανοιχτά, ενώ όταν επικρατεί κρύο-και λόγω υψομέτρου-τα βαγόνια είναι κλειστά και κατασκευής των αρχών του προηγούμενου αιώνα.
Ο «Μουτζούρης» που είχε διακόψει τα δρομολόγιά του το 1971, ξανάτρεξε στις ράγες του στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, γνωρίζοντας νέα άνθηση, αφού προβάλλεται παγκοσμίως σε κάθε διεθνή Έκθεση υπό την αιγίδα του δήμου Βόλου.
Η κακοκαιρία με τον χιονιά στη Βόρεια Ελλάδα έχει... σκεπάσει πολλούς δρόμους με χιόνι.
Έτσι... κόλλησε ένα τζιπ σε δρόμο από το χιόνι, στο Καταφύγι Βελβεντού.
Πηγή: kozanimedia
Εντός του Οκτωβρίου ολοκληρώνεται μια σημαντική φάση του ευρωπαϊκού έργου BLUEMED, το οποίο ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2016 και αναμένεται να διαρκέσει έως τα τέλη Οκτωβρίου του 2019.
Αποσκοπεί να μελετήσει για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο τις βέλτιστες πρακτικές για την προστασία και ανάδειξη της ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς και ειδικότερα όσον αφορά στην λειτουργία ενάλιων επισκέψιμων αρχαιολογικών χώρων σε αρχαία ναυάγια. Παράλληλα, το έργο θα προστατεύσει και θα αξιοποιήσει τον ενάλιο φυσικό πλούτο και την βιοποικιλότητα της Μεσογείου.
Στο διάστημα από 28/9/2018 έως 15/10/2018 κλιμάκια της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων διενήργησαν υποβρύχιες αυτοψίες, καθαρισμούς και ελέγχους στους επιλεγμένους πιλοτικούς χώρους στην Περιστέρα Αλοννήσου και το Δυτικό Παγασητικό, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου, στο οποίο η Υπηρεσία συμμετέχει ως εταίρος.
Το ναυάγιο της Κικύνθου
Σκοπός των εργασιών αυτών τόσο στο κλασικό ναυάγιο της Περιστέρας στην Αλόννησο όσο και στους χώρους στην Κίκυνθο, Ακρωτήριο Τηλέγραφος και Ακρωτήριο Γλάρος ήταν να οριοθετηθούν αρχικά οι «μικροπεριοχές» των μνημείων, που θα αντιστοιχούν στην πορεία της επίσκεψης, να τεκμηριωθεί η σημερινή κατάστασή τους, να προσδιορισθούν σημεία ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες/δύτες και να καθαριστούν οι χώροι από τυχόν απορρίμματα και σύγχρονες παρεμβάσεις.
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΥΠΠΟ συνολικά οι εργασίες της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων αποσκοπούσαν και στην προετοιμασία των χώρων για τη δημιουργία των τρισδιάστατων αποτυπώσεων τω ναυαγίων και της γεωμορφολογίας του βυθού, έργο που έχει αναλάβει το Πανεπιστήμιο της Καλαβρίας (Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Ενέργειας και Διαχείρισης) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ (ΣχολήΗλεκτρολόγων Μηχανικών και Υπολογιστών).
Το ναυάγιο της Περιστέρας μετά τους καθαρισμούς και την απομάκρυνση των φερτών αντικειμένων
Για την επίτευξη αναπαράστασης των χώρων αξιοποιήθηκαν ηχοβολιστικά πλευρικής σάρωσης και αυτόνομα υποβρύχια οχήματα και η μέθοδος της φωτογραμμετρικής αποτύπωσης. Των εργασιών αυτών προηγήθηκε η αποτύπωση και διερεύνηση της βιοποικιλότητας των χώρων, εργασίες που έχει αναλάβει από το έργο το Ωκεανογραφικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Κύπρου.
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε η πρώτη επιτόπια παρέμβαση της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων και των εταίρων από την Κύπρο (Ωκεανογραφικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Κύπρου), την Κροατία (Πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ/Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Υπολογιστών) και την Ιταλία (Πανεπιστήμιο της Καλαβρίας/Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Ενέργειας και Διαχείρισης) στα επιλεγμένα, για να καταστούν επισκέψιμα, με βάση την ΚΥΑ ΥΠΠΟΑ/ΓΔΑΠΚ/ΔΙΠΚΑ/ΤΠΚΑΧΜΑΕ/Φ53/12387/ 6960/772/240/19-1-2015 (ΦΕΚ 119/Β/21-1-2015) ναυάγια της Αλοννήσου και του Παγασητικού. Ενεργή υπήρξε η υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας, που συνιστά τον επικεφαλής των 14 εταίρων του Έργου αλλά και η συμβολή τοπικών καταδυτικών κέντρων.
Ο χώρος του ναυαγίου στο Ακρωτήριο Τηλέγραφος
Το σύνολο των ενεργειών αυτών στους συγκεκριμένους υποβρύχιους πιλοτικούς χώρους αποσκοπεί στο να δημιουργηθούν οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις, ώστε οι πιλοτικοί αυτοί χώροι να καταστούν επισκέψιμοι με ασφάλεια στο κοινό.
Το ναυάγιο της Περιστέρας μετά τους καθαρισμούς και την απομάκρυνση των φερτών αντικειμένων
Το όλο εγχείρημα Οκτωβρίου κλείνει με άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ επιτρέπει να οργανωθούν, διαθέτοντας πλέον επικαιροποιημένα στοιχεία, καλύτερα τις επόμενες κινήσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος.
Πηγή: iefimerida.gr
Ήταν απομεσήμερο της 14ης Οκτωβρίου του 1862, όταν πλήθος Αθηναίων συγκεντρώθηκε στην Πλατεία για να πανηγυρίσει την έξωση του Όθωνα. Μετά τη δοξολογία, ο πρόεδρος της Προσωρινής Κυβερνήσεως Δημήτριος Βούλγαρης (γνωστός και ως Τζουμπές) απευθύνθηκε προς τους συγκεντρωμένους.
Ανάμεσα στα άλλα ακούστηκαν και τα εξής: «Ας ορκισθώμεν επί της Πλατείας ταύτης, της λαβούσης ήδη το ωραίον της «Ομονοίας» όνομα, και ας είπη έκαστος εξ ημών: Ορκίζομαι πίστιν εις την πατρίδα και υπακοήν εις τας εθνικάς αποφάσεις.»
Κάπως έτσι ξεκινά η ιστορία της Ομόνοιας με οράματα και υποσχέσεις.
Σύμφωνα με το αρχικό πολεοδομικό σχέδιο της Αθήνας των Κλεάθη και Ζάουμπερτ (1834), ο χώρος προοριζόταν για την ανέγερση των Ανακτόρων. Στη συνέχεια αποφασίστηκε η ανέγερση του Ναού του Σωτήρος, προκειμένου το έθνος να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του προς το Θείο για την απελευθέρωση. Ο έρανος, όμως, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και το ποσό που συγκεντρώθηκε διατέθηκε για την ανέγερση του ναού της Μητροπόλεως.
Ο χώρος διαμορφώθηκε σε πλατεία το 1846 και αρχικά πήρε το όνομα Πλατεία Ανακτόρων και στη συνέχεια Πλατεία Όθωνος, προς τιμή του βασιλιά. Αποτελούσε το βορειότερο άκρο της πόλης και το τέρμα του εξοχικού περιπάτου των Αθηναίων της εποχής. Το 1862 μετονομάσθηκε σε Πλατεία Ομονοίας, όταν στο χώρο αυτό συγκεντρώθηκαν και έδωσαν όρκο «ομονοίας» οι αρχηγοί των αντιπάλων πολιτικών μερίδων, οι οποίες είχαν προκαλέσει λόγω του δυναστικού αιματηρές ταραχές στη χώρα.
Ομόνοια 1931
1955
Κατά την περίοδο της βασιλείας του Γεωργίου Α' η πλατεία ευπρεπίστηκε και δενδροφυτεύτηκε. Στήθηκε και μια μαρμάρινη εξέδρα, όπου κάθε Κυριακή παιάνιζε μια στρατιωτική μπάντα προς τέρψη των θαμώνων. Η πλατεία με την πάροδο του χρόνου αποτέλεσε το κέντρο της κοσμικής κίνησης στην Αθήνα μέχρι το 1930, οπότε ανασκάφηκε το υπέδαφος της για να γίνει ο υπόγειος σταθμός του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου Πειραιώς - Αθηνών.
Ομόνοια 1959
Ομόνοια 1961
Έκτοτε άρχισε να αποκτά περισσότερο εμπορικό χαρακτήρα και να αποτελεί το πιο αναγνωρίσιμο σημείο της Αθήνας για τους κατοίκους της επαρχίας, που έρχονταν στην πρωτεύουσα. Στις 15 Οκτωβρίου 1954 άρχισε η διαρρύθμιση του υπόγειου χώρου, με την κατασκευή μιας υπόγειας πλατείας με τράπεζες, καταστήματα και ταχυδρομείο, αλλά και με τις πρώτες κυλιόμενες σκάλες.
Τα έργα ολοκληρώθηκαν το 1960 με τη διαμόρφωση της επιφάνειας της Πλατείας Ομονοίας σε τεχνητή λίμνη με συντριβάνια, στην οποία συχνά βουτούσαν οι φίλαθλοι, έπειτα από κάποια επιτυχία εθνικής ομάδας και οι οπαδοί του Παναθηναϊκού για τους θριάμβους της ομάδας τους.
Ομόνοια 1964
Με την πάροδο του χρόνου, η Πλατεία Ομονοίας υπέστη και άλλες μεταμορφώσεις, λόγω του αυξανόμενου κυκλοφοριακού φόρτου στο κέντρο της Αθήνας. Η τελευταία έγινε την περίοδο πριν από την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και προκάλεσε γενική κατακραυγή για το αισθητικό της αποτέλεσμα. Σήμερα, η Ομόνοια έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε οδικό κόμβο και δεν λειτουργεί πλέον ως πλατεία.
Ομόνοια 2011
Ομόνοια 2011
Αναστέλλεται η άδεια λειτουργίας του Ελληνικού Κέντρου Περίθαλψης Άγριων Ζώων (ΕΚΠΑΖ), η οποία ίσχυε από το 2003, με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλου, που δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ (Β' 4745).
Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνεργασία με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, το Δασαρχείο Πειραιά και το Δασονομείο Αίγινας προέβησαν, ύστερα από πολλές καταγγελίες, σε δύο ελέγχους στον χώρο του ΕΚΠΑΖ στην Αίγινα, με τελευταίο τον Αύγουστο του 2018. Η αρμόδια πενταμελής γνωμοδοτική επιτροπή, που βρέθηκε στον τελευταίο έλεγχο, όπως αυτή προβλέπεται από την υπουργική απόφαση του 2000 για τα Κέντρα Περίθαλψης Ειδών της Άγριας Πανίδας (ΚΕΠΕΑΠ), εισηγήθηκε την αναστολή της λειτουργίας λόγω της πραγματικής, όπως διαφάνηκε από τις αυτοψίες, αδυναμίας του ΕΚΠΑΖ:
- Να παρέχει έργο περίθαλψης.
- Να πραγματοποιεί ιατρικές πράξεις.
- Να φροντίζει για την επανένταξη στο φυσικό περιβάλλον των ειδών που φιλοξενούνται.
- Να παρέχει υδροδότηση και ηλεκτρικό ρεύμα στις εγκαταστάσεις.
Επιπλέον λόγους αποτελούν:
- Η μη τήρηση των όρων που τίθενται στην απόφαση του 2000 (ΦΕΚ Β' 223) για τα κριτήρια και τις διαδικασίες αναγνώρισης και εποπτείας των ΚΕΠΕΑΠ.
- Η μη τήρηση των υγειονομικών διατάξεων.
- Η λήξη του χρησιδανείου που είχε δοθεί από την Περιφέρεια Αττικής για τη χρήση του κτιρίου εγκατάστασης του ΕΚΠΑΖ και η μη ανανέωσή του.
Δείτε τι γράφαμε στις 4 Ιουλίου: Αυτοψία στο ΕΚΠΑΖ Αίγινας προκαλεί σοκ (vid)
Στην απόφαση του κ. Φάμελλου ορίζεται, επίσης, περίοδος έξι μηνών, κατά τη διάρκεια της οποίας το σύνολο των φιλοξενούμενων ειδών της πανίδας θα πρέπει να μεταφερθεί σε εγκαταστάσεις φιλοξενίας ή να απελευθερωθεί στο φυσικό περιβάλλον. Ήδη, το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας βρίσκεται σε συνεργασία με το Δασαρχείο Πειραιά για τον ορισμό ως μεσεγγυούχων για τα ζώα αρμόδιων δημόσιων φορέων με αντικείμενο εργασίας την άγρια πανίδα.
Βασική προτεραιότητα του ΥΠΕΝ είναι η επιβίωση αυτών των άγριων ζώων. Γι' αυτόν τον λόγο κινήθηκαν οι απαραίτητες διαδικασίες ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με το εν λόγω Κέντρο. Οι πολίτες που ενδιαφέρονται για την περίθαλψη της άγριας ζωής θα πρέπει από εδώ και στο εξής να απευθύνονται στα νομίμως λειτουργούντα Κέντρα Περίθαλψης Αλκυόνη και Αρκτούρος και στους συνεργαζόμενους με αυτά Σταθμούς Πρώτων Βοηθειών.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Μία ακόμη άφιξη στον τομέα των ξενοδοχείων αναμένουμε την επόμενη χρονιά στην πρωτεύουσα, καθώς το υπουργείο Πολιτισμού έδωσε την έγκριση για να εκκινήσουν οι εργασίες της νέας μονάδας που έχει στα σκαριά ο όμιλος Κόκκαλη.
Το διατηρητέο κτήριο επί της οδού Κολοκοτρώνη 3 – 5 και Βουλής (πίσω από την παλιά Βουλή), ιδιοκτησίας του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, θα μετατραπεί σε ένα πανέμορφο boutique hotel 5 αστέρων, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες τους.
Τα εγκαίνια του ξενοδοχείου έχουν προγραμματιστεί για το 2019. Στο τριώροφο κτήριο επιφάνειας 4.160 τ.μ., θα κατασκευαστούν 45 πολυτελή δωμάτια, ένα εντυπωσιακό bar restaurant με εξωτερική αυλή εντός της στοάς, spa και γυμναστήριο.
Το ξενοδοχείο υπολογίζεται ότι θα απορροφήσει κεφάλαια άνω των 7 εκατ. ευρώ για τη μετατροπή του, με τη μισθώτρια εταιρεία «ΙΝΤΡΑ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ» να το έχει εκμισθώσει για 20 χρόνια, έναντι του ποσό των 40.000 ευρώ μηνιαίως. Ο όμιλος Κόκκαλη έχει τη δυνατότητα παράτασης για άλλα 20 έτη, με ελάχιστη αναπροσαρμογή 1% το χρόνο, ενώ το συνολικό οικονομικό όφελος για την ΥΠΑΑΠΕΔ από τη συγκεκριμένη σύμβαση μισθώσεως, τα θα είναι κατ΄ ελάχιστον 10,35 εκατ. ευρώ.
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η σύνθετη διαδικασία διαπραγματεύσεων μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Επιτροπής Ανταγωνισμού της ΕΕ.
Με αποτέλεσμα η Κομισιόν να εγκρίνει χρηματοδότηση ύψους 306 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (E65).
Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ η έγκριση ελήφθη βάσει των κοινοτικών κανόνων στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων και αφορά τη χρηματοδότηση του νότιου τμήματος, Λαμία - Ξυνιάδα, το οποίο θα διαχειρίζεται η εταιρεία παραχώρησης «Κεντρική Οδός ΑΕ».
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών, μετά τη θετική αυτή εξέλιξη, οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε πως απεφάνθη ότι η δημόσια χρηματοδότηση που χορηγείται για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Ε65 είναι σύμφωνη με τους κανόνες της ΕΕ στον τομέα των κρατικών ενισχύσεων, βασιζόμενη στο ακόλουθο σκεπτικό:
- Το μέτρο στήριξης θα συμβάλει στην επίτευξη στόχων κοινού συμφέροντος της ΕΕ, ιδίως στην πολιτική μεταφορών, δεδομένου ότι θα στηρίξει την ολοκλήρωση του διευρωπαϊκού οδικού δικτύου και θα βελτιώσει τις μεταφορικές συνδέσεις για τους Έλληνες πολίτες που ζουν στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας.
- Το μέτρο στήριξης είναι αναγκαίο και αναλογικό για την υλοποίηση του έργου.
Ειδικότερα, η Ελλάδα απέδειξε ότι:
1ον) η δημόσια χρηματοδότηση αντιστοιχεί στο αναπροσαρμοσμένο βάσει του πληθωρισμού κόστος κατασκευής, όπως αυτό εκτιμήθηκε το 2007 στον διαγωνισμό για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου E65· και
2ον) η «Κεντρική Οδός Α.Ε.» θα χρηματοδοτήσει η ίδια τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, του οποίου τυχόν πλεονάζοντα έσοδα θα επιστρέφονται στο δημόσιο μέσω μηχανισμού ανάκτησης.
Το τμήμα Λαμία - Ξυνιάδα είναι μήκους 32,27 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει πέντε κόμβους, έναν Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), μία σήραγγα 2.983 μέτρων και οκτώ γέφυρες.
Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται, εδώ και μήνες, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τη χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος του Ε65 από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία Οδό.
Τα δύο αυτά τμήματα θα ενωθούν με το κεντρικό τμήμα Ξυνιάδα - Τρίκαλα, μήκους 79 χιλιομέτρων, το οποίο έχει δοθεί στην κυκλοφορία από το 2017.
Στην πλήρη ανάπτυξή του ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) θα εκτείνεται σε μήκος 175 χιλιομέτρων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πρόκειται για έναν υπερσύγχρονο οδικό άξονα με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της Περιφέρειας και γενικότερα της χώρας.
Η ολοκλήρωση του συνόλου του Ε65, θα συμβάλει στην άρση της συγκοινωνιακής απομόνωσης της Κεντρικής Ελλάδος και θα αναβαθμίσει τη σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα την προσπελασιμότητα προς την Αλβανία και την πΓΔΜ, δίδοντας έτσι τη δυνατότητα ενίσχυσης του τουρισμού και της εμπορευματικής διακίνησης σε μια περιοχή με δυνατότητες περαιτέρω οικονομικής μεγέθυνσης. Παράλληλα, θα συμβάλει στη μείωση του ποσοστού ανεργίας και στην αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος.
Η ολοκλήρωσή του Ε65 θα επιφέρει ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική καθώς θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας - που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη - με το λιμάνι του Βόλου.
Το ταξίδι από Λαμία έως την Εγνατία Οδό, θα διαρκεί 1 ώρα και 30 λεπτά, ενώ η διαδρομή Τρίκαλα - Αθήνα περίπου 3 ώρες.
Δεν έκανε τελικά το χατίρι ο καιρός στην πρωτοπόρα Αερολέσχη Ν.Καρδίτσας και στους λάτρεις της Λίμνης Πλαστήρα να παρακολουθήσουν την προσγείωση υδροπλάνων στην ομόνυμη λίμνη της Θεσσαλίας.
Πιο συγκεκριμένα τουλάχιστον δύο ιδιωτικά υδροπλάνα επρόκειτο να προσέγγιζαν και να προσγειώνονταν στη Λίμνη Πλαστήρα την περασμένη Κυριακή, μία πρωτοβουλία που θα άνοιγε τον δρόμο για πιο οργανωμένες και μεγαλύτερες σε αριθμό υδροπλάνων, επισκέψεις στη Λίμνη.
Λίμνη Πλαστήρα: To τεχνητό θαύμα της Θεσσαλίας (vid)
Την επίσκεψη των υδροπλάνων υποστηρίζει η Αερολέσχη Ν. Καρδίτσας η οποία μετά από μεγάλες προσπάθειες των μελών της και ιδιαίτερα του Προέδρου της κατόρθωσαν να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες άδειες ώστε αυτή η σημαντική δραστηριότητα, δηλαδή η χρήση της Λίμνης από ιδιωτικά υδροπλάνα να γίνει πραγματικότητα δημιουργώντας έτσι νέες προοπτικές για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Λίμνης.
Δυστυχώς λόγω καιρικών συνθηκών, που καθιστούσαν επικίνδυνη την άφιξη των υδροπλάνων, αναβλήθηκε η ενδιαφέρουσα εκδήλωση.
Ελπίζουμε να συνεχίσει να λαμβάνει τέτοιες πρωτοβουλίες η Αερολέσχη Ν.Καρδίτσας, μία από τις πιο οργανωμένες στην Ελλάδα, προς ανάδειξη του φυσικού παραδείσου της περιοχής και ολόκληρης της Θεσσαλίας.