Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017 09:06

Διήμερη απόδραση σε Δημητσάνα - Τρίπολη - Νεμέα

Γράφτηκε από

Ένα Σάββατο του Οκτωβρίου ξεκινήσαμε την εκδρομή μας στην Αρκαδία με πρώτη στάση τη Δημητσάνα.

Δημητσάνα, Αρκαδία - mygreekholiday.gr

Ρακοκάζανο Δημητσάνα - mygreekholiday.gr

Το χωριό κόβεται στη μέση από τον κεντρικό δρόμο, είναι παραδοσιακός οικισμός με πετρόχτιστα αναστηλωμένα σπίτια. Λίγο έξω από τη Δημητσάνα υπάρχει το υπαίθριο μουσείο υδροκίνησης με παραδοσιακές εγκαταστάσεις νεροτριβής, βυρσοδεψείου, αλευρόμυλου και ρακοκάζανου.

Δημητσάνα θέα - mygreekholiday.gr

Δημητσάνα σπίτι - mygreekholiday.gr

Απέναντι από τη Δημητσάνα φαίνεται σκαρφαλωμένη στο βουνό η γνωστή Ζάτουνα. Στη Δημητσάνα φάγαμε ελληνική κουζίνα σε εστιατόριο που στεγάζεται σε αναστηλωμένο παλιό σπίτι. Μετά τη Δημητσάνα κατευθυνθήκαμε προς την γραφική Στεμνίτσα με τα πετρόχτιστα σπίτια της για καφέ  στην πλατεία της σε παραδοσιακά καφενεία με ωραίες μαρμελάδες και διάφορα γλυκά παραδοσιακά και σύγχρονα.

Δημητσάνα σοκάκι - mygreekholiday.gr

Δημητσάνα δρόμος - mygreekholiday.gr

Από εκεί, περνώντας από το πανέμορφο καταπράσινο δάσος του Χρυσοβιτσίου στο Μαίναλο επισκεφθήκαμε το χωριό της οικογένειας Κολοκοτρώνη, το Λιμποβίτσι, το οποίο δεν υπάρχει πια, δίπλα όμως, στο ερειπωμένο  σπίτι των Κολοκοτρωναίων έχει ανεγερθεί  ένα πετρόχτιστο σπίτι που λειτουργεί σαν μουσείο και έχει φωτογραφίες από τη ζωή και την δράση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.

Τρίπολη Άγιος Βασίλειος - mygreekholiday.gr

Τρίπολη - mygreekholiday.gr

Από εκεί φθάσαμε κατά τις 8 το βράδυ στην όμορφη Τρίπολη με τις ωραίες πλατείες, όπου φάγαμε και κοιμηθήκαμε κουρασμένοι. Την επόμενη ημέρα Κυριακή περιηγηθήκαμε στην Τρίπολη. Η καινούργια πόλη δεν έχει κάτι αξιόλογο αλλά όσα κτίρια νεοκλασσικά σώζονται έχουν αναπαλαιωθεί και είναι υπέροχα. Επισκεφθήκαμε την πλατεία Άρεως, τεράστια με το δικαστικό μέγαρο, το θέατρο που στεγάζεται σε υπέροχο αναπαλαιωμένο κτίριο, το κτίριο της Φιλαρμονικής , το αρχαιολογικό μουσείο, την πλατεία Αγίου Βασιλείου με ωραία παραδοσιακά καφενεία και την αγορά τους σε πεζόδρομο.

Τρίπολη φιλαρμονική - mygreekholiday.gr

Τρίπολη, πλατεία Άρεως - mygreekholiday.gr

Από την Τρίπολη  φύγαμε  στις 10 το πρωί και πήγαμε στο σπήλαιο Κάψια, που βρίσκεται βόρεια του χωριού Κάψια και ανήκει στο σύστημα καταβοθρών του οροπεδίου της Μαντινείας. Έχει δύο αίθουσες με σταλακτίτες και σταλαγμίτες την αίθουσα των θαυμασίων  και την αίθουσα των οστών.Ο νομός Αρκαδίας  είναι ανεξάντλητος, χρειάζονται πολλές ημέρες για να τον χαρεί κάποιος.

Νεμέα αρχαιολογικός χώρος - mygreekholiday.gr

Νεμέα αρχαιολογικός χώρος λουτρά - mygreekholiday.gr

Από εκεί φύγαμε για να επισκεφθούμε την αρχαία Νεμέα, όπου θαυμάσαμε τον αρχαίο ναό, τα λουτρά των αθλητών και το αρχαιολογικό μουσείο με πολλά ενδιαφέροντα εκθέματα. Εδώ ήταν το τέλος της εκδρομής μας και πήραμε τον δρόμο του γυρισμού στην Αθήνα.

Νεμέα αρχαιολογικός χώρος στύλες - mygreekholiday.gr